РІЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З БІОЛОГІЇ 10 КЛАС

Про матеріал
Річна контрольна робота з біології для 10 класу. В РОБОТІ ВИКОРИСТАННІ ЗАВДАННЯ: 1. Тестові завдання. 2. Встановлення відповідності типу, між між процесами ембріогенезу людини та їхнім значенням. 3. Вибрати ознаки, що характеризують орла степового. . 4. Творче завдання.Що є спільного і відмінного між вірусами, пріонами й віроїдами? Зробити висновок
Перегляд файлу

              Річна  контрольна робота з біології для 10 класу

 

ПОЧАТКОВИЙ  РІВЕНЬ. Виберіть із запропонованих відповідей одну правильну ( по 0,5 бали за кожну правильну відповідь)

1. До неклітинних форм життя належать:

 А) тварини;   Б) віруси;

 В) рослини;                    Г) гриби.

2. Які речовини потрібні для автотрофного живлення картоплі:

 А) білки й  олії;                                  Б) кисень й вода;

 В) вода та вуглекислий газ;               Г) вуглеводи і мінеральні солі .

3. Захворювання на цингу виникає при нестачі в організмі вітаміну:

А) С ;                 Б)  В 12;                         В)  В 1;                  Г)  D.

4. Перевищення йонів фтору у воді призводить до захворювання:

А) холера;                                              Б) гельмінтоз;

В) флюороз;                                           Г) рахіт.

5. Який тип успадкування такої ознаки як гемофілія людини:

А) аутосомно-домінантний;

Б) Х-зчеплений домінантний;

В) аутосомно-рецесивний;

Г) Х-зчеплений рецесивний.

  6. Оберіть основне джерело комбінаційної мінливості:

А) реплікація;      Б) модифікація;    В) кросинговер;      Г) мутації.

  7. Як називаються мутації, що виникають в статевих клітинах:

А) соматичні;     Б)  генеративні;   В) домінантні;    Г) рецесивні.

  8. Виберіть фізичні мутагени:

А) віруси грипу;   Б) радіація;

В) отрута кобри ;  Г) іприт.

  9. Як називається лікування захворювань шляхом заміни дефектних генів:

А) хіміотерапія ;   Б) аромотерапія;   В) гірудотерапія;    Г) генотерапія.

10. Яким буде співвідношення за генотипом серед нащадків за моногібридного схрещування  гетерозиготних батьківських особин у разі неповного домінування

А) 1:1                    Б)3:1                     В) 1:2:1                    Г) 9:3:3:1.

 

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ  ( По 1 балу за повністю правильну відповідь на запитання).

11. Установіть відповідність між функціональним процесом і рівнем організації живої матерії:

 1. Догляд зграї за потомством                   А) Екосистемний

 2. Мейоз                                                      Б) Популяційно – видовий

 3. Нервова регуляція функцій                    В) Організмовий

 4. Кругообіг речовин й енергії                   Г) Клітинний 

                                                                     Д ) Молекулярний

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

12. Установіть відповідність між відділами  рослин і представниками.

 А) Мохоподібні                                        1. ламінарія, саргасум,

 Б) Покритонасінні                                     2. сфагнум, зозулин льон,

 В) Голонасінні                                          3. кипарис, ялиця,

 Г)  Папоротеподібні                                              4. шипшина, ромашка,

                                                                   5. щитник чоловічий, орляк

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

  13. Установіть відповідність між процесами ембріогенезу людини та їхнім значенням:

1. Дроблення                А. Формування дитячого місця,

2. Гаструляція              Б. Утворення бластомерів,

3. Плацентація             В. Прикріплення зародка до стінок матки,

4. Імплантація              Г. Утворення тканин й органів,

                                     Д.  Формування двошарового зародка.  

 

1

2

3

4

 

 

 

 

 

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ.  Завдання з вибором правильної комбінації відповідей (2 бали )  Наприклад: 1, 3, 2.

 

14. Виберіть ознаки, що характеризують орла степового.

А.  Рівень:                    Б.  Належність до класу:         В. Спосіб живлення:

1.  Екосистемний                    1. Амфібії                                          1. Сапрофаг

2. Клітинний                          2. Ссавці                                            2. Хижак

3. Молекулярний                   3. Птахи                                             3. Фітофаг

4. Організмовий                     4. Хрящові риби                               4. Паразит

 

 

 

 

 

 

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ. Дайте відповідь на запитання та зробіть висновок  ( 2 бали).

15. Що є спільного і відмінного між вірусами, пріонами й віроїдами?

Зробіть висновок.

Характеристика

Спільні ознаки

Відмінні ознаки

1. Віруси

2. Пріони

3. Віроїди

 

 

Висновок:  Отже,

docx
Додано
10 червня 2020
Переглядів
5434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку