Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя в допомогу асистентам у складанні річного плану. Можна змінювати, додавати своє.
Перегляд файлу

 

ПОГОДЖУЮ:                                                                                                    

Заст. директора з НВР                                                

___________

 «      »  ____________ 2023 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річний план роботи

асистента вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Діагностична та прогностична

Консультативна

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

Примітки

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів, підвищення пізнавального інтересу та здібностей.. Бесіда на тему поведінки за столом

Участь у написанні ІПР

Організаційна робота з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної   літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей  Складення річного плану роботи

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про олімпійські ігри

Участь у написанні ІПР

Залучення батьків до шкільного життя.

Адаптація завдань для дитини

Складення індивідуальної  програми розвитку

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини.

Участь у написанні ІПР.

Засідання команди супроводу

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Адаптація завдань для дитини

Складення індивідуальної  програми розвитку

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складення індивідуальної  програми розвитку

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток пізнавальних процесів.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня ..

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Формування комунікативних навичок і вмінь. Бесіда про захисників України

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Співпраця з батьками та громадськістю

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення.

 

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери.  Бесіда про правила поводження на канікулах

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Організаційна робота з батьками

Адаптація завдань для дитини

 

 

 

 

 

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Адаптація завдань для дитини

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Формування уваги, сприймання, пам’яті.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Залучення батьків до шкільного життя.  Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до портфоліо

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Організаційна робота з батьками

Адаптація завдань для дитини

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний день людей з особливими потребами

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Адаптація завдань для дитини

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про День Збройних сил України

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Самоосвітня робота

 

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Робота з методичною літературою

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Проведення бесід з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на канікулах

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Проведення бесід з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

 

 

 

Участь у написанні ІПР.

Засідання команди супроводу

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Робота з методичною літературою

Заповнення ІПР (кінець першого семестру)

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Організаційна робота з батьками

Адаптація завдань для дитини

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток логічного та образного мислення.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Адаптація тестів

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання.  Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Робота з методичною літературою

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

 

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання.  Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Адаптація завдань для дитини

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання.  Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток пізнавальних процесів.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Самоосвітня робота

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Залучення до різних видів навчальної діяльності.Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація завдань для дитини

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.  Бесіда про правила поводження на канікулах

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури

 

 

 

Співпраця з вчителями, психологом, логопедом.

 

 

 

Адаптація завдань для дитини

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі.  Залучення до різних видів навчальної діяльності.Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток загальної та дрібної моторики.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Залучення до різних видів навчальної діяльності.Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток пізнавальних процесів

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Робота з методичною літературою

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами

Адаптація завдань для дитини

Складення психолого-педагогічної характеристики

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Самоосвітня робота

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання.  Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери.

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання.  Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Самоосвітня робота

 

 

 

Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі.  Залучення до різних видів навчальної діяльності. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах

Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .

Участь у написанні ІПР.

Засідання команди супроводу

Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня

Робота з методичною літературою

Заповнення ІПР (кінець року, підсумкова фіксація даних)

 

 

doc
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку