ПОГОДЖУЮ:
Заст. директора з НВР
___________
« » ____________ 2023 року
Річний план роботи
асистента вчителя
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Діагностична та прогностична |
Консультативна |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів, підвищення пізнавального інтересу та здібностей.. Бесіда на тему поведінки за столом |
Участь у написанні ІПР |
Організаційна робота з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Оцінювання психофізичного розвитку дітей Складення річного плану роботи
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Бесіда про олімпійські ігри |
Участь у написанні ІПР |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Адаптація завдань для дитини |
Складення індивідуальної програми розвитку |
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини. |
Участь у написанні ІПР. Засідання команди супроводу |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Адаптація завдань для дитини |
Складення індивідуальної програми розвитку |
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складення індивідуальної програми розвитку |
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток пізнавальних процесів. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня .. |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Формування комунікативних навичок і вмінь. Бесіда про захисників України |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Співпраця з батьками та громадськістю |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення.
|
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Консультації для батьків |
Робота з методичною літературою |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Організаційна робота з батьками |
Адаптація завдань для дитини |
|
|
|
|
|
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Адаптація завдань для дитини |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Формування уваги, сприймання, пам’яті. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Залучення батьків до шкільного життя. Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до портфоліо |
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Організаційна робота з батьками |
Адаптація завдань для дитини |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний день людей з особливими потребами |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Адаптація завдань для дитини |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Бесіда про День Збройних сил України |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Самоосвітня робота |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Робота з методичною літературою |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Проведення бесід з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на канікулах |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Проведення бесід з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
|
|
Участь у написанні ІПР. Засідання команди супроводу |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Робота з методичною літературою |
Заповнення ІПР (кінець першого семестру) |
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Організаційна робота з батьками |
Адаптація завдань для дитини |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток логічного та образного мислення. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Адаптація тестів |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Робота з методичною літературою |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
|
|
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Адаптація завдань для дитини |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток пізнавальних процесів. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Самоосвітня робота |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Адаптація завдань для дитини |
Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку |
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Консультації для батьків |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури |
|
|
||||
|
Співпраця з вчителями, психологом, логопедом.
|
|
|
Адаптація завдань для дитини |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Залучення до різних видів навчальної діяльності.Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток загальної та дрібної моторики. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Організаційна робота з батьками |
Самоосвітня робота |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Залучення до різних видів навчальної діяльності.Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток пізнавальних процесів |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Робота з методичною літературою |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Ознайомлення батьків з індивідуальними навчальними планами |
Адаптація завдань для дитини |
Складення психолого-педагогічної характеристики |
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Самоосвітня робота |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності.Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Самоосвітня робота |
|
|
||||
|
Допомога в організації навчально-виховного процесу в класі. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечує безпечні умови навчання. Співпраця з вчителем, психологом, логопедом. Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах |
Оцінка навчальних досягненнь учня; оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, Аналіз динаміки розвитку учня . Участь у написанні ІПР. Засідання команди супроводу |
Інформування вчителя класу та батьків про досягнення учня |
Робота з методичною літературою |
Заповнення ІПР (кінець року, підсумкова фіксація даних) |
|
||||