Урок 1. Поняття інформації. Повідомлення
Інформація - _______________________________________________
_________________________________________________________
Дані – це відомості, які зафіксовані (містяться) на носіях.
Повідомлення - _____________________________________________
_________________________________________________________
Види повідомлень за способом сприйняття людиною:
Нюхова |
Смакова |
Візуальна |
Звукова |
Тактильна |
|
|
|
|
|
Завдання. Заповніть таблицю
Вид інформації |
Відчуття |
Орган |
Візуальна |
Зір |
Очі |
Смакова |
|
|
Нюхова |
|
|
Звукова |
|
|
Тактильна |
|
|
Завдання. Яке відчуття є найбільш розвинутим у тварин (з’єднайте стрілками)?
Орел |
Дотик |
Вовк |
Зір |
Кажан |
Нюх |
Дельфін |
Слух |
Кріт |
|
Завдання. Визначте вид повідомлення
Урок 2. Способи подання повідомлень
Завдання. Заповніть таблицю
Види повідомлень |
Приклади повідомлень |
Візуальні |
Малюнки, |
Тактильні |
Гострий ніж, |
Звукові |
Сміх, |
Нюхові |
Запах диму, |
Смакові |
Солодкий мед, |
Види повідомлень за способом подання:
Види повідомлень |
Приклади повідомлень |
Текстові |
Статті, реферати, проза, вірші, листи |
Числові |
Температура повітря, швидкість вітру, висота гори, сила землетрусу, вік людини, відстань між містами |
Графічні |
Графіки, діаграми, піктограми, дорожні знаки, малюнки, картини, фотографії |
Звукові |
Оголошення по радіо, сигнали автомобіля, шкільний дзвінок, музичні твори, сміх |
Спеціальні позначення |
Запис формул, рівнянь, хімічних реакцій,нотний запис, запис азбукою Морзе, шрифтом Брайля. |
Умовні сигнали |
Кивання головою на знак згоди, мова глухонімих, сигнали світлофора, сигнали семафорної азбуки на флоті |
Комбіновані |
Поєднання кількох з зазначених вище (реферат- графіки, оголошення по телебаченню, малюнки з підписами, відеокліпи). |
Завдання. Визначте вид повідомлення
Урок 3. Інформаційні процеси
Основні інформаційні процеси - _________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Передача даних
Завдання. Визначте складові інформаційного процесу передачі даних
Джерело інформації__________________________________________
Споживач інформації__________________________________________
Канал зв’язку_______________________________________________
Джерело інформації__________________________________________
Споживач інформації__________________________________________
Канал зв’язку_______________________________________________
Урок 4. Пристрої, що використовуються для роботи з даними
Пристрої введення інформації |
|
Клавіатура
|
|
Маніпулятори
|
|
Сканер
|
|
Пристрої виведення інформації |
|
Монітор
|
|
Принтер
|
|
Колонки |
|
Пристрої для зберігання даних |
|
Диски |
|
Флеш-пам’ять |
|
Урок 5. Складові комп’ютера
Ось на телевізор схожий На столі стоїть __________ Він в усьому допоможе, Друг дорослих і дітей. Покаже кольорові візерунки, Фільми, схеми і малюнки. Дивись уважно ти на нього, На цифри, підписи до цього. |
|
|
Цей блок називають __________. Важливі в ньому мікросхеми |
Мозок _______________ називається, Він всередині блоку ховається. Він рахує, він читає, Скільки ж слів він пам’ятає! Та біда: хоч все він знає, Вимкнеш – все він забуває. |
|
|
Швидко росте інформації тиск, Тому у комп’ютері є _______________,
|
Щоби комп’ютеру допомогти – В пам’яті його усе зберегти. Пристрій для дисків ще є ______ Містять ці диски книжок цілий том. |
|
|
На столі ___________________, Ось де пальцям фізкультура. Вправи треба їм робити, Щоби пальці укріпити. Раз, два, три – і все готово. На екрані видно слово. В силі тут нема потреби, Сильно тиснути не треба. |
Скромний сірий коробок, Довгий, тонкий проводок, Кілька кнопок на коробці – ______ це, дівчатка й хлопці! Мишу на килимок ти поклади, В сторону мишею ти проведи, І на екрані у ту ж саму мить Стрілочка чорна сама побіжить. |
|
Урок 6. Види сучасних персональних комп’ютерів
Історію сучасних персональних комп’ютерів прийнято відраховувати від 1981 року, коли було створено перший персональний комп’ютер. Саме поява цього комп’ютера дала потужний поштовх для розвитку ринку персональних комп’ютерів – комп’ютерів, що призначені для використання одним користувачем.
Стаціонарний комп’ютер _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________
|
|
Портативний комп’ютер _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________
|
|
Планшет _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________
|
|
Комунікатор _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________
|
|
Урок7. Правила поведінки в комп’ютерному класі.
Загальні поняття
Інструкція з техніки безпеки.
Урок 7. Об'єкти. Навколо нас
Об’єкт - _________________________________
_________________________________________
_________________________________________
_________________________________________
Властивості об’єктів – ознаки, за якими об’єкти відрізняються один від одного.
Для зручності опрацювання, передавання та збереження даних про об'єкти люди часто об'єднують їх у певні групи – класифікують
Урок 8. Робочий стіл та його об’єкти.
Після завантаження операційної системи на екрані монітора з’являється Робочий стіл, на якому можуть відображатися значки об’єктів операційної системи. Робочий стіл Windows — основне вікно в інтерфейсі операційної системи, яке займає весь екран та розташовується під усіма іншими вікнами. Він подібний до звичайного письмового стола, на якому замість книжок, журналів та різного канцелярського приладдя розташовано значки — стилізовані зображення системних засобів, папок, документів, програм або їхніх ярликів.
Меню - елемент інтерфейсу користувача, що дозволяє вибрати одну з декількох перерахованих опцій програми.
При роботі з Windows користувачу доступні 4 вида меню:
Головне меню – один з основних об'єктів керування Windows.
Вправа 1.
Вправа 2.
Вправа 3.
Урок 10. Поняття про програму. Запуск програми на виконання.
Прикладна програма, застосунок — користувацька комп'ютерна програма, що дає змогу вирішувати конкретні прикладні задачі користувача.
Щоб запустити програму, наприклад WordPad, потрібно:
Подібну послідовність дій щодо вибору команд меню або об’єктів записують так:
Пуск Усі програми Стандартні WordPad.
Завдання.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Визначте властивості об’єкта
Урок 9. Вікно програми, основні об'єкти вікна. Завершення роботи з програмою. Операції над вікнами.
Вікно – це прямокутна область екрана, в межах якої користувач може виконувати різні операції над об’єктами ОС.
Типи вікон
Елементи програмного вікна
Для завершення роботи програми можна вибрати кнопку Закрити у правому верхньому куті вікна.
Операції над вікнами
Вікна можна активізувати, перемістити, змінити розміри, мінімізувати, розгорнути, повернути до попереднього вигляду, закрити.
Для зміни розміщення вікон |
|
Щоб активізувати вікно |
|
Щоб перемістити вікно |
|
Щоб змінити висоту вікна, |
|
Для мінімізації вікна потрібно |
|
Урок 12. Поняття про файл і каталог, їх імена. Перегляд списків імен файлів і папок.
Файл – це _________________________________________________
_________________________________________________________
Каталог – це _______________________________________________
_________________________________________________________
Вимоги до імен файлів:
Допустима довжина імені файла — 255 символів, включаючи пропуски. Ім'я файла може складатися з букв (маленьких і великих), цифр, пропусків, а також символів: ~!@#$% &)( _ = - + ] [ } { ; , *.
Ім'я файла = ім'я.розширення
Деякі розширення імен файлів:
.txt |
|
.jpg |
|
.bat |
|
.sys |
|
.doc |
|
.gif |
|
.pas |
|
.c |
|
Шлях до файла
Завдання.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Урок 13. Практична робота № 1. Робота з вікнами та їх об'єктами.
Хід роботи
Двічі клацніть над його піктограмою лівою клавішею миші.
Клацніть лівою кнопкою миші на кнопці .
Клацніть над кнопкою "Мій комп'ютер" у панелі задач.
Закрити вікно можна одним з описаних способів.
Чи є у вікні смуги прокручування?
Перетягуйте бігунці або клацайте лівою кнопкою миші на кнопках (для вертикального або горизонтального перегляду) тощо.
Щоб викликати контекстне меню елемента (тут - робочого поля), треба над елементом (тут – над чистим місцем поля) клацнути правою клавішею миші.
Є п’ять способів розташування піктограм у вікні: ескізи сторінок, плитка, значки, список, таблиця (детально). Виберіть у контекстному меню пункт Вигляд, перейдіть у його підменю і виберіть Плитка або Список. Спостерігайте за змінами у робочому полі.
Виберіть в основному меню пункт Вигляд і потрібний підпункт. Яке розташування піктограм Вам більше до вподоби? Якщо піктограм мало, то варто вибирати Ескізи або Плитка, а якщо багато, то — Список.
Скористайтеся відповідними командами пункту Вигляд основного меню. Вмикання / вимикання відбувається шляхом повторного виконання потрібної команди. Діючий режим позначений "пташкою" або кружечком.
Щоб відкрити вікно диска, двічі клацніть мишею на його піктограмі.
Дослідіть властивості диска, викликавши його контекстне меню. Для цього клацніть правою клавішею миші на чистому полі і виберіть пункт Властивості. Закрийте діалогове вікно.
Закрийте папку.
Зробіть так, щоб на екрані було декілька вікон. Останнє вікно активне, інші — пасивні.
Відшукайте вільне місце на панелі задач і клацніть на ньому правою клавішею миші. Якщо вільного місця немає, то спочатку розтягніть вікно панелі задач. Виберіть у контекстному меню пункт Каскадом.
У контекстному меню панелі задач виконайте команду Показати робочий стіл.
Урок 14. Тренувальні вправи з клавіатурним тренажером.
Завдання. Завантажте клавіатурний тренажер, виконавши такі дії:
Рабочий стол Key key.exe
Вибрати рівень роботи „Первачок”.
Через 20 хв. завершити роботу, визначивши свою швидкість набору (число написане червоним кольором).
Моя швидкість набору ___ символів.
При наборі спеціальних символів і розділових знаків використовуйте таблицю:
Символ |
Комбінація клавіш |
Символ |
Комбінація клавіш |
! |
Shift + 1 |
„ |
Shift + 2 |
№ |
Shift + 3 |
; |
Shift + 4 |
% |
Shift + 5 |
: |
Shift + 6 |
? |
Shift + 7 |
* |
Shift + 8 |
( |
Shift + 9 |
) |
Shift + 0 |
‘ |
Alt (лівий) + 39 (цифрова клавіатура) |
Завдання.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Урок № 15. Поняття графічного редактора, його призначення.
Комп’ютерна графіка – ___________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Графічний редактор – ___________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Растрові зображення складаються з мозаїки пікселів. Піксель — це однотонно зафарбований квадратик, який є найдрібнішою одиницею цифрового зображення, що її можна редагувати. Зазвичай пікселі такі малі, що зливаються на екрані, через що зображення видається цілісним, хоча в разі його збільшення добре видно зернисту структуру.
Зміст векторного зображення полягає в описі елементів зображення за допомогою математичних формул. Для цього зображення розкладають на прості об’єкти – примітиви. Примітивами є лінії, еліпси, кола, багатокутники, зірки тощо. Примітиви створюються на основі ключових крапок, а програма відтворює зображення шляхом з’єднання ключових точок.
|
|
Растрове зображення |
Векторне зображення |
Порівняння растрових та векторних зображень |
|
Векторні зображення |
Растрові зображення |
Складаються з об’єктів, описаних математично |
Складаються з масивів пік селів |
Менші обсяги файлів, які залежать не від розміру зображення, а від кількості об’єктів на ньому |
Більші обсяги файлів. Обсяг залежить від розміру зображення |
Можна збільшувати без погіршення якості |
У разі збільшення зображення якість погіршується |
Не дають змогу точно передати перехід від одного кольору до іншого |
Дають змогу отримати зображення фотографічної якості |
Застосовуються для зберігання креслень, ділової графіки, шрифтів, рисунків з чіткими контурами |
Застосовують для зберігання фотографій, творів живопису. Збережень елементу інтерфейсу |
Урок № 16. Середовище растрового графічного редактора.
Завдання. Перерахуйте переваги та недоліки растрової та векторної графіки.
Графічний редактор Paint входить до складу стандартних програм Windows призначений для створення і обробки малюнків растрової графіки. Графічний редактор Paint дозволяє створювати чорно-білі або кольорові малюнки та зберігати файли зображень у різних форматах.
Після вибору в головному меню команди Пуск → Всі програми → Стандартні → Paint відкриється вікно програми.
Вікно редактора Paint містить елементи, звичайні для вікон Windows- додатків: заголовок, кнопки керування вікном, рядок меню, робочу ділянку, смуги прокручування, рядок статусу й обрамлення. Крім цього, у вікні Paint розміщені елементи, властиві саме графічним редакторам, – панель інструментів і палітра.
Урок № 17. Відкривання збережених зображень в графічному редакторі. Графічні об’єкти та їх властивості.
Замість створення нового малюнка, в програмі Paint можна відкрити вже існуючий малюнок і внести до нього зміни.
Щоб переглянути або відредагувати малюнок, його потрібно відкрити. Для цього використовується команда «Открыть». Зробіть наступне:
Змінити деякі властивості малюнка (розмір області малювання та кольорову схему) можна декількома способами:
Щоб представити зображення в збільшеному чи зменшеному вигляді, використовуйте функції збільшення і зменшення. В Paint існує кілька різних способів збільшення або зменшення масштабу, які залежать від дій, які виконуються із зображенням:
Урок № 18. Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів.
В стандартних додатках операційної системи Windows 7 використовується стрічковий інтерфейс. Вибирати елементи для малювання стало набагато простіше. Нижче розглядається кожен з доступних елементів растрового графічного редактора.
Інструмент:
«Заливка» - дає можливість зафарбувати замкнуту область основним кольором.
«Карандаш» - дозволяет проводити тонкі, довільні лінії чи криві.
«Экранная лупа» - ___________________________________________
«Ластик» - _________________________________________________
_________________________________________________________
«Выбор цвета» - ____________________________________________
_________________________________________________________
«Кисть» - _____________________________________________
____________________________________________________
_________________________________________________________
«Линия» - ____________________________________
____________________________________________
____________________________________________
«Кривая» - ____________________________________
Для додавання фігури на малюнок необхідно на вкладці «Главная» перейти до групи «Фигуры» і з бібліотеки фігур виберати готову фігуру.
«Выделить» - призначений для виділення фрагмента малюнка, який може мати прямокутну і довільну форму.
«Обрезать» - дозволяє так обрізати зображення, щоб після виконання дій відображалася тільки виділена частина.
«Повернуть» - _____________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
«Изменить размер» - може змінювати розмір всього зображення, виділеного об'єкта або фрагмента зображення.
Палітра кольорів включає 30 зафарбованих різним кольорами квадратів. З цих кольорів користувач може вибрати основний колір, яким виконуються побудови, і колір тла. Для зміни кольорів на палітрі досить натиснути кнопку «Изменение цветов» і обрати новий колір.
Урок № 19. Збереження зображень. Розробка плану побудови зображення.
Закінчивши роботу над малюнком, збережемо створене зображення, давши йому відповідне ім'я і вказавши папку, в якій слід зберегти це зображення. Для цього зробимо наступне:
Графічний редактор Paint може зберігати зображення в наступних форматах:
Тип файла |
Розширення |
Характеристика |
Монохромный рисунок |
*.bmp, *.dib
|
Зображення і цьому форматі зберігаються у файлі попіксельно, без стиснення, тому розміри таких файлів досить великі. |
16-цветный рисунок |
||
256-цветный рисунок |
||
24-разрядный рисунок |
||
JPEG |
*.jpg, *.jpeg, *.jpe, *.jfif |
Цей формат використовує ефективні алгоритми стиснення даних, що дає змогу зменшити розмір графічних файлів. |
GIF |
*.gif |
Цей формат призначений для зберігання зображень, що містять до 256 кольорів (наприклад, мальовані ілюстрації), а також анімованих зображень. |
TIFF |
*.tiff, *.tif |
Файли цього формату зберігають зображення з високою якістю і тому широко використовуються в поліграфії, при скануванні зображень. |
PNG |
*.png |
Універсальний формат графічних файлів, який має високий ступінь стиснення даних у файлі без їх втрати. Підтримує прозорий фон. |
План побудови зображення:
Вибрати інструмент → встановити ширину лінії, форму пензля або тип прямокутника → вибрати колір зображення - натиснути ЛКМ по квадратику з потрібним кольором в палітрі → вибрати колір тла (фону) - натиснути ПКМ по квадратику з потрібним кольором в палітрі → малюйте!
Урок № 20. Створення зображень в середовищі графічного редактора за розробленим планом. Поняття буфера обміну.
Редактор Paint дає можливість виділяти, переміщувати, копіювати та розтягувати фрагменти малюнку. За допомогою інструменту «Выделить» можна виділити прямокутний або довільний фрагмент малюнку. Виділений фрагмент можна переміщувати або змінювати його розміри.
У програмі Paint операції копіювання, вирізання і вставки виконуються за допомогою буферу обміну. Для цього, виділивши потрібний фрагмент малюнку, необхідно виконати команду меню «Главная» «Буфер обмена» «Копировать». В результаті фрагмент буде скопійований в буфер. Виконавши після цього команду меню «Главная» «Буфер обмена» «Вставить», одержимо копію фрагменту, яку можна перемістити в потрібне місце, а також змінити його розміри. Вставку із буфера обміну можна виконувати необмежену кількість разів.
Для ознайомлення з основними прийомами створення графічних зображень за розробленим планом створимо малюнок прапора нашої держави:
Виберемо інструмент «Фигуры» → «Прямоугольник» → встановимо ширину лінії та потрібний тип прямокутника → виберемо колір зображення - натиснули ЛКМ по квадратику спочатку відповідно з блакитним потім з жовтим і коричневими кольорами в палітрі → виберемо колір тла - білий - клацнули ПКМ по квадратику з потрібним кольором в палітрі → малюємо!
Урок № 21. Додавання тексту. Основні елементи формату символів: шрифт, накреслення, колір, розмір.
У графічному редакторі Paint можна додавати текст або повідомлення до будь-якого зображення. Для цих цілей призначений інструмент «Надпись». Щоб скористатися цим інструментом, виконайте такі дії:
Урок № 22. Практична робота №3. Опрацювання зображень, створених раніше.
Мета. Навчитися працювати із зображеннями, які було створено раніше. Створити графічний фотомонтаж використовуючи можливості програми Paint.
Хід роботи.
Урок № 23. Практична робота №4. Створення графічних зображень за поданим планом.
Мета. Навчитися створювати зображення метелика в графічному редакторі Paint за поданим планом.
Хід роботи.
Урок № 24. Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти.
Презента́ція (від лат. praesentatio ) —_____________________________
_________________________________________________________
Прикладом презентації є форма інформування населення про нові товари та послуги. Основними складовими такої презентації є усне повідомлення та використання графічних зображень, які його доповнюють.
З появою та розвитком комп'ютерної та проекторної техніки виникла можливість створення комп'ютерних презентацій.
Презентація є послідовним представленням зорової та звукової інформації.
Комп’ютерна презентація – ____________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Для створення і демонстрування слайдової презентації призначена програма Microsoft Office PowerPoint.
Урок № 25. Середовище редактора презентацій. Відкривання презентації та її перегляд.
Microsoft Office PowerPoint – програма, що дозволяє створювати файли презентацій, які включають демонстраційні слайди, структуру, нотатки доповідача та роздаткові матеріали для слухачів.
Для запуску програми досить натиснути:
Пуск → Всі програми → Microsoft Office → Microsoft Office PowerPoint 2010
Після запуску програми відкривається вікно, що містить набір меню, панелей інструментів та інших елементів, характерних для всіх програм Microsoft Office. А також ряд компонентів, властивих тільки PowerPoint.
Для відкриття вже існуючої презентації необхідно виконати таку дію:
«Файл» → «Открыть» → вибрати файл → «Открыть»
Для перегляду презентації треба використати один з наступних способів:
____________________________________________________
____________________________________________________
Урок № 26. Режими роботи в середовищі редактора презентацій.
Розрізняють такі режими перегляду презентацій:
Характерний для даної програми інтерфейс лінійки «Вид»:
Існує три режими роботи з презентацією:
Звичайний – використовується для редагування вмісту окремих слайдів. У звичайному режимі можна перемикатися між панелями:
Сторінки заміток – це режим зручний для перегляду заміток доповідача. Їх можна редагувати. Для кожного слайду створюється окрема сторінка заміток. Текстовий блок і графічні зображення можна переміщати по сторінці, але не можна змінювати вміст слайду.
Сортувальник слайдів – дозволяє переглядати всі слайди одночасно.
Презентацію можна створити такими способами:
Для створення нового слайда скористаємося такими способами:
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Урок № 27. Тестові та графічні об’єкти слайдів. Вставляння зображень. Змінення значень їх властивостей.
Кожен слайд PowerPoint складається з трьох основних шарів:
Шар оформлення - ___________________________________________
_________________________________________________________
Шар розмітки -______________________________________________
_________________________________________________________
Шар слайда -_______________________________________________
_________________________________________________________
Розмітка слайда може бути різною: титульний слайд, тільки заголовок, заголовок і текст, заголовок і текст у дві колонки, пустий слайд, слайд із об’єктом, слайд із заголовоком і об’єктом тощо. Тобто кожен слайд може мати свою структуру.
Для того, щоб змінити шар розмітки слайда, необхідно викликати меню «Главная» → «Макет» – вибрати необхідну розмітку слайда.
Вставити текст до презентації можна так: _______________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Щоб вставити малюнок: ___________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Для вставки графічних об’єктів: ______________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Щоб змінити значення властивостей текстових та графічних об’єктів досить натиснути ПКМ на виділеному об’єкті → «Формат фигуры».
Урок № 28. Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. Збереження презентацій.
В презентаціях текст є основним інформаційним об’єктом. Так як саме він несе основне смислове навантаження в процесі подання інформації. І хоча графіка більш інформативна, вона потребує ще процесу вивчення та аналізування зображення, а тому не може повністю замінити текстове повідомлення.
Автори презентаційної програми відвели під текст спеціальне місце - рамку, що з’являється після вибору відповідного макета слайда.
Для форматування тексту_____________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Для форматування текстового об’єкту використовуються можливості меню «Формат» → «Стили WordArt». Відкриється вікно «Формат текстових эффектов» де можна змінити колір заливки, колір лінії, тип лінії, тип штриха, тінь та об’єм.
Щоб зберегти прості зміни у презентації потрібно натиснути на значок швидкого збереження (Ctrl+s). Або використати пункт меню «Файл» → «Сохранить».
Для збереження файлу презентації: _______________________________
_________________________________________________________
Урок № 29. Розробка плану створення презентації: визначення мети, сценарію та структури презентації.
Комп'ютерна презентація допомагає чітко структурувати, ілюструвати та професійно представити ваші ідеї чи досягнення.
Перш за все потрібно визначити конкретну мету презентації одним реченням. Щоб Ви хотіли, аби зробили слухачі після завершення презентації?
Будь-яка презентація створюється у кілька етапів:
Планування презентації:
Під час розробки презентації:
Пам’ятай, що презентація не повинна замінити виступаючого, а лише доповнити його!
Урок № 30. Поняття шаблону презентації. Створення презентацій на основі шаблону.
PowerPoint містить два типи професійно розроблених шаблонів: шаблони оформлення і шаблони вмісту (Шаблони Office.com).
Шаблон оформлення ____________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
При застосуванні шаблону оформлення до презентації відбувається автоматичне оновлення стилів тексту і графічних об'єктів на зразку слайдів, а також приймається одна з колірних схем нового шаблону оформлення. У одній презентації може бути задіяне один або декілька шаблонів оформлення.
Шаблони вмісту (Шаблони Office.com) включають таке ж форматування і колірні схеми, як і шаблони оформлення, плюс слайди з текстом на певні теми. Шаблони вмісту використовуються при створенні нової презентації.
Для того, щоб додати до презентації шаблон оформлення досить використати можливості меню «Дизайн». Із зразків шаблонів, що є на вкладці «Тема», виберіть той, який підходить до вашої презентації найкраще.
По замовчуванню вибраний шаблон застосовується для всіх слайдів презентації. Якщо ви хочете застосувати шаблон лише до одному або декількох слайдів, то виділіть їх в лівій частині вікна на вкладці «Слайды», а потім натисніть ПКМ на виділеному шаблоні слайда і виберіть рядок «Применить к выделенным слайдам».
Після внесення змін до шаблону слайда, ви можете зберегти його для подальшого використання. Для цього натисніть «Дизайн» → «Тема» → «Сохранить текущую тему…».
Щоб використати для слайдів існуючу кольорову схему, треба:
Урок № 31. Практична робота №5. Створення презентації, зокрема фотоальбому.
Мета. Навчитися створювати презентації, зокрема створити фотоальбом «Мої улюблені мультфільми».
Хід роботи.
Урок № 32. Практична робота №6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним планом.
Мета. Навчитися створювати презентації на основі шаблону оформлення за наведеним планом, зокрема створити фотоальбом «Моя майбутня професія».
Хід роботи.
Питання для самоконтролю
Для нотаток
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Для нотаток
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Для нотаток
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Для нотаток
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
Список використаних джерел