Роль педагога при здійсненні дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами на уроках математики

Про матеріал
Дистанційне навчання дає можливість учасникам освітнього процесу підтримувати діалог на відстані, формувати такі якості, як самостійність, активність, самоорганізація.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

 «Роль педагога при здійсненні дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребамина уроках математики»  Підготувала: Піддубна С. А. вчитель математики, вчитель вищої категорії старший вчитель

Номер слайду 2

Що для вчителя найважливіше в онлайн-освіті?Де перебуває дитина. Технічні можливості навчання. Психологічний стан і настрій учнів. Спланувати роботу з учнями відповідно до календарно-тематичного планування предмету. Переглянути зміст і планування математики, якщо це необхідно. Зменшити навантаження під час переходу у дистанційний формат. Перші уроки присвятити повторенню. Налагодити постійну співпрацю з батькамиІндивідуальний підхід до кожного учня. Налагодити зворотній зв’язок з учнями

Номер слайду 3

Форми роботи- усні завдання: «Встав пропущене число», «Яке число зайве», «Назви сусідів», «Знайди помилку», «Продовжи ряд», усну лічбу (у 5-В);

Номер слайду 4

Форми роботипрактичні вправи з предметами (5 – В);хвилинки каліграфії (5 – В);карти-схеми;

Номер слайду 5

Форми роботизразки по виконанню завдання з поясненням; Зразок

Номер слайду 6

Форми роботидля перевірки знань – математичні тренажери, learningapps.org, тестові завдання

Номер слайду 7

Форми роботивідеоматеріали, відео уроки «Топ Школа»

Номер слайду 8

Переваги використання відеоматеріалів:легкість у запам’ятовуванні;створює краще емоційне сприйняття матеріалу;забезпечує індивідуалізацію навчального процесу;полегшує процес навчання;простіше для розуміння;активізує мислення;дає можливість багатократних повторів демонстрації;підвищує рівень самостійності виконання практичних робіт.

Номер слайду 9

Мої принципи дистанційного навчання1-й принцип – «Менше означає більше». Матеріал розбиваю на короткі кроки з чіткими інструкціями у вигляді текстів і візуалізації. Учні мають розуміти, що вони роблять, як це зробити і головне – навіщо вони це роблять.2-й принцип — «роби коротше і простіше». Завдання, відеопояснення, презентації не можуть бути довгими.

Номер слайду 10

Зворотній зв’язок з учнями на платформі «Нові знання»

Номер слайду 11

Зворотній зв’язок з учнями за допомогою Viber

Номер слайду 12

Перегинання аркушу паперу. Завдання. Через точку проведи пряму; декілька прямих. Через дві точки провести пряму. У прямокутнику (квадрату) із паперу провести діагоналі. У трикутнику (рівносторонньому, рівнобедреному) провести шляхом перегинання висоту. За допомогою перегинання отримати з прямокутника квадрат, сторона якого дорівнює меншій стороні прямокутника. У крузі провести діаметр; знайти центр круга.

Номер слайду 13

Труднощі під час дистанційного навчанняде-які діти погано читають, не розуміють прочитаного;де-які неуважно читають пояснення або взагалі не звертають на нього увагу;не звертають увагу на зразки, які я надаю;недостатні технічні можливості;безвідповідальне ставлення до навчання; нажаль, не всі батьки приймають участь у навчанні своєї дитини

Номер слайду 14

Дистанційне навчання дає можливість учасникам освітнього процесу підтримувати діалог на відстані, формувати такі якості, як самостійність, активність, самоорганізація.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку