Що для вчителя найважливіше в онлайн-освіті?Де перебуває дитина. Технічні можливості навчання. Психологічний стан і настрій учнів. Спланувати роботу з учнями відповідно до календарно-тематичного планування предмету. Переглянути зміст і планування математики, якщо це необхідно. Зменшити навантаження під час переходу у дистанційний формат. Перші уроки присвятити повторенню. Налагодити постійну співпрацю з батькамиІндивідуальний підхід до кожного учня. Налагодити зворотній зв’язок з учнями
Переваги використання відеоматеріалів:легкість у запам’ятовуванні;створює краще емоційне сприйняття матеріалу;забезпечує індивідуалізацію навчального процесу;полегшує процес навчання;простіше для розуміння;активізує мислення;дає можливість багатократних повторів демонстрації;підвищує рівень самостійності виконання практичних робіт.
Мої принципи дистанційного навчання1-й принцип – «Менше означає більше». Матеріал розбиваю на короткі кроки з чіткими інструкціями у вигляді текстів і візуалізації. Учні мають розуміти, що вони роблять, як це зробити і головне – навіщо вони це роблять.2-й принцип — «роби коротше і простіше». Завдання, відеопояснення, презентації не можуть бути довгими.
Перегинання аркушу паперу. Завдання. Через точку проведи пряму; декілька прямих. Через дві точки провести пряму. У прямокутнику (квадрату) із паперу провести діагоналі. У трикутнику (рівносторонньому, рівнобедреному) провести шляхом перегинання висоту. За допомогою перегинання отримати з прямокутника квадрат, сторона якого дорівнює меншій стороні прямокутника. У крузі провести діаметр; знайти центр круга.
Труднощі під час дистанційного навчанняде-які діти погано читають, не розуміють прочитаного;де-які неуважно читають пояснення або взагалі не звертають на нього увагу;не звертають увагу на зразки, які я надаю;недостатні технічні можливості;безвідповідальне ставлення до навчання; нажаль, не всі батьки приймають участь у навчанні своєї дитини