Дистанційне навчання дає можливість учасникам освітнього процесу підтримувати діалог на відстані, формувати такі якості, як самостійність, активність, самоорганізація.
«Роль педагога при здійсненні дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребамина уроках математики» Підготувала: Піддубна С. А. вчитель математики, вчитель вищої категорії старший вчитель
Номер слайду 2
Що для вчителя найважливіше в онлайн-освіті?Де перебуває дитина. Технічні можливості навчання. Психологічний стан і настрій учнів. Спланувати роботу з учнями відповідно до календарно-тематичного планування предмету. Переглянути зміст і планування математики, якщо це необхідно. Зменшити навантаження під час переходу у дистанційний формат. Перші уроки присвятити повторенню. Налагодити постійну співпрацю з батькамиІндивідуальний підхід до кожного учня. Налагодити зворотній зв’язок з учнями
Номер слайду 3
Форми роботи- усні завдання: «Встав пропущене число», «Яке число зайве», «Назви сусідів», «Знайди помилку», «Продовжи ряд», усну лічбу (у 5-В);
Номер слайду 4
Форми роботипрактичні вправи з предметами (5 – В);хвилинки каліграфії (5 – В);карти-схеми;
Номер слайду 5
Форми роботизразки по виконанню завдання з поясненням; Зразок
Номер слайду 6
Форми роботидля перевірки знань – математичні тренажери, learningapps.org, тестові завдання
Номер слайду 7
Форми роботивідеоматеріали, відео уроки «Топ Школа»
Номер слайду 8
Переваги використання відеоматеріалів:легкість у запам’ятовуванні;створює краще емоційне сприйняття матеріалу;забезпечує індивідуалізацію навчального процесу;полегшує процес навчання;простіше для розуміння;активізує мислення;дає можливість багатократних повторів демонстрації;підвищує рівень самостійності виконання практичних робіт.
Номер слайду 9
Мої принципи дистанційного навчання1-й принцип – «Менше означає більше». Матеріал розбиваю на короткі кроки з чіткими інструкціями у вигляді текстів і візуалізації. Учні мають розуміти, що вони роблять, як це зробити і головне – навіщо вони це роблять.2-й принцип — «роби коротше і простіше». Завдання, відеопояснення, презентації не можуть бути довгими.
Номер слайду 10
Зворотній зв’язок з учнями на платформі «Нові знання»
Номер слайду 11
Зворотній зв’язок з учнями за допомогою Viber
Номер слайду 12
Перегинання аркушу паперу. Завдання. Через точку проведи пряму; декілька прямих. Через дві точки провести пряму. У прямокутнику (квадрату) із паперу провести діагоналі. У трикутнику (рівносторонньому, рівнобедреному) провести шляхом перегинання висоту. За допомогою перегинання отримати з прямокутника квадрат, сторона якого дорівнює меншій стороні прямокутника. У крузі провести діаметр; знайти центр круга.
Номер слайду 13
Труднощі під час дистанційного навчанняде-які діти погано читають, не розуміють прочитаного;де-які неуважно читають пояснення або взагалі не звертають на нього увагу;не звертають увагу на зразки, які я надаю;недостатні технічні можливості;безвідповідальне ставлення до навчання; нажаль, не всі батьки приймають участь у навчанні своєї дитини
Номер слайду 14
Дистанційне навчання дає можливість учасникам освітнього процесу підтримувати діалог на відстані, формувати такі якості, як самостійність, активність, самоорганізація.