Роль сім’ї у вихованні психічного здоров’я молодшого школяра.

Про матеріал
Виступ. Педагогічні читання , як один із заходів з удосконалення педагогічної майстерності педпрацівників, направлений на відкритий обмін досвідом з навчання та виховання здобувачів освіти.
Перегляд файлу

Роль сім’ї

у вихованні психічного здоров’я молодшого

школяра

   Українська народна педагогіка на основі багатовікового досвіду завжди підтримувала культ Матері і Батька, культ Сім'ї. Адже саме від них залежать успіхи у фізичному і соціально-психічному розвитку дітей…

   Про силу виховного впливу батьків красномовно говорить такі українські народні прислів’я і приказки: «Яка хата — такий тин, який батько — такий син», «Молодь багата мудрістю мами й тата»,  «Який кущ, така й хворостина, який батько, така й дитина”, «Які мамо й тато, таке й дитятко».

   У сім’ї однаково важлива роль належить як батькові та і матері.

Розглянемо цю проблему більш детально через шкільну призму.

Сім´я та школа – це берег та море.

      На березі дитина робить свої перші кроки, отримує перші уроки життя, а потім перед нею відкриваються море знань, а курс у цьому морі прокладає школа. Це не означає, що вона повинна зовсім відірватися від берега.

Сім'я – це природне середовище   первинної соціалізації дитини, джерело її матеріально-емоційної підтримки, засіб збереження і передання культурних цінностей .

   Школа – не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи — виховання здібностей.

                                                                                              В. Сухомлинський                                                                                                                                                                                

   Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.                                                 

                                                                                                              А. Барбюс

   На прикладі своєї роботи я розкажу якими шляхами розбудовується взаємодія сім’ї та школи.

1.

C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-12 214227.png

C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-12 214252.png2.

 

 

3       

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-12 214313.png

4.

 C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-12 214346.png

 

 

5.

C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-12 214412.png

6.

C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-12 214459.png

C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-04 094123.png

 

C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-04 094102.png

 

C:\Users\ASUS\Desktop\Знімок екрана 2021-05-04 094150.png

      Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно видається справою знайомою і зрозумілою, а декому — навіть справою легкою. І що зрозумілішим і легшим здається воно, то менше людина з ним знайомі теоретично і практично.

 

 

docx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку