РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У СТВОРЕННІ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Про матеріал
У матеріалі дано загальну характеристику завдань педагогів з метою формування безпечного освітнього середовища у навчальному закладі, серед яких: виховання в особистості цінностей, важливих у формуванні безпечного освітнього середовища; створення сприятливої психологічної атмосфері в освітньому середовищі навчального закладу; формування у дітей культури безпечної поведінки
Перегляд файлу

image

 ВАЖЛИВІСТЬ БЕЗПЕЧНОГО

ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК КЛЮЧОВОЇ

ФІГУРИ У ФОРМУВАННІ

БЕЗПЕКИ УЧНІВ ПІД ЧАС

НАВЧАННЯ

ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ ЯК

imageФАКТОР ПІДТРИМКИ БЕЗПЕКИ

image

image

image

imageЩО ТАКЕ БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ?


Що таке безпечне освтнє середовище?


Роль вчителя у створенн безпечного освтнього середовища


image

image image image image

image
image image image image image image image

imageФ зична безпека (захист здоров`я, уникнення травм) Психолог чна безпека  image(п дтримка емоц йної стаб льност ) imageimage Соц альна безпека (протид я бул нгу, нклюз я) imageimage Моральна та етична безпека (повага до р зноман тност , в дм нност в нших)

imageВстановлення правил та оч кувань повед нки П дтримка позитивної взаємод ї серед учн в Реагування на конфл кт та бул нг Сп впраця з ншими прац вниками школи (психолог, соц альний педагог)

Сп впраця з батьками


image1.ВЗАЄМОДІЯ ВЧИТЕЛЯ З БАТЬКАМИ ТА ДІТЬМИ

imageВажлив сть сп впрац з батьками Регулярне нформування про усп хи та проблеми учн в

imageПроведення батьк вських збор в та ндив дуальн консультац ї image Використання р зним засоб в комун кац ї image важлив сть командної роботи: учитель, учень, батьки

Регулярне сплкування (нформування про трудност та успхи)

Спльн заходи  ( залучення батькв до шкльних заходв) Пдтримка в начанн ( надання рекомендацй щодо того , як допомогти дтям в навчанн вдома)

Обговорення важливих питань ( нцювання далогв з батьками щодо важливих тем, таких як булнг або емоцйний стан дтей)

image

imageПовага до р зноман тност навчання  учн в толерантност ставленн до рел г ї, культурних , мовних та нших в дм нностей. Моделювання толерантної повед нки  педагогами

image

image

image

image

image

                                                                                                                                                                                                                                   6. ПСИХОЛОГІЧНА                       image

image
ПІДТРИМКА УЧНІВ ТА

imageimageПІДСУМКИ            image

image image

Роль вчителя у створен безпечного осв тнього

image

image

image