Лубенська міська рада Полтавської області
Лубенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3
Лубенської міської ради Полтавської області
Методична розробка
уроку з інформатики для 4 класу з теми :Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
.
Підготувала вчитель інформатики
спеціаліст
Демидова В.І.
м.Лубни
2019 р.
Урок 11
Тема::Вдосконалення текстів через виділення кольором,шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
Мета :
навчальна: навчити учнів вдосконалювати текстів через виділення кольором,шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай :
III. Вивчення нового матеріалу
Ми з вами вже вміємо вводити текст з клавіатури, але це текст одного кольору, а літери однакової величини. Проте інколи для виділення основної думки тексту потрібно, наприклад, змінити колір чи розмір певних слів, зробити їх похилими або напівжирними. Зараз я розкажу вам як змінювати зовнішній вигляд тексту , що називається форматуванням. Окрему частину текстового документа називають фрагментом. Фрагментом тексту може бути слово, рядок, абзац, довільна частина тексту. Для форматування тексту його спочатку треба виділити. Виділення проводимо за допомогою протягування миші. При цьому фрагмент фарбується кольором . Для того щоб зняти виділення, достатньо клацнути за межами фрагмента. Щоб відформатувати символ користуються командою «Шрифт» у меню «Формат» або відкривши вкладку «Головна» .
.
Для зміни вигляду символів використовується панель інструментів форматування. На ній ви можете змінити шрифт тексту, який заздалегідь був виділений вибираючи зі списку «Шрифт» ім’я потрібного шрифту, колір, підкреслення, та інші параметри. Для зміни розміру шрифту виділеного фрагменту тексту виберіть зі списку — «Розмір шрифта» величину потрібного розміру.Можна також використати кнопки — «Полужирный», — «Курсив», — «Подчеркнутый», що зробить текст потовщеним.
Понад гори, понад ліс
Виріс в небі диво-міст.
Сонце сяє – міст палає,
Зайде сонце – він зникає.
Не яйце, а в шкарлупі,
Не кіт, а з вусами.
Погане на вроду,
Завжди любить воду.
V. Підсумок уроку
Обговорюємо
Рефлексія
VI. Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал. Розділ 2, п. 10, ст. 50-54.