Урок 18. Розв’язування задач на розрахунок швидкості.
Освітня . Формувати вміння і навики розв’язувати задачі.
Розвиваюча. Розвивати логічне мислення.
Виховна . Виховувати культуру запису та мовлення.
Прилади та матеріали: картки з завданнями для учнів, картки з готовими розв’язками для перевірки.
Презентація Урок 15.4
Хід уроку
1.Організаційний момент.
2.Перевірка домашнього завдання.
Учні на дошці розв’язують домашні задачі або задачі подібні до домашніх.
3.Актуалізація опорних знань.
Метод «Продовж речення»:
Рівномірний рух – це …
Швидкість рівномірного руху тіла – це …
Для того, щоб визначити швидкість рівномірного руху потрібно знати…
Формула для обчислення швидкості - …
Наведіть приклад руху тіла з постійною швидкістю …
Оцінювання учнів , які розв’язували задачі біля дошки.
4.Мотивація навчальної діяльності.
Проблемне запитання: прочитавши епіграф уроку, як ви думаєте, що ми будемо сьогодні робити?
Тема: Розв’язування задач на розрахунок швидкості.
5.Сприйняття та засвоєння нового матеріалу.
Розминка для учнів:
Робота в групах.
Ділимо учнів на три групи за кольорами світлофора. Після виконання завдання червоні відповідають з місця, жовті перевіряють за готовими відповідям, зелені записують відповідь на дошці.
Завдання для групи «Червоних»
Завдання для групи «Жовтих»
Завдання для групи «Зелених»
Оцінювання роботи груп.
6.Підсумок уроку.
Запитання учням класу
Чи відповідав наш девіз темі і меті уроку?
7.Домашнє завдання.
Завдання для групи «Червоних»
1. Виразіть у кілометрах за годину такі значення швидкості: 0,5 м/с, 10 м/с, 15 м/с, 1000 м/с.
2. Виразіть у метрах за секунду такі значення швидкості: 36 км/год, 18 км/год,
3. Яка швидкість є більшою: 10 м/с чи 10 км/год?
4. Потяг повільно їде вздовж перону. Як потрібно рухатися пасажиру в потязі, щоб лишитися нерухомим відносно перону?
5. По дорозі назустріч один одному їдуть велосипедист і автомобіль зі швидкостями 15 км/год і 65 км/год відповідно. З якою швидкістю вони зближуються?
6. Автобус проїхав 1,5 км за 1 хв. Який шлях подолає автобус за 1,5 год?
7. Швидкість надзвукового літака становить 400 м/с. За який час літак пролетить 100 км?
Відповіді до завдань для «Червоних»
Завдання для групи «Жовтих»
1. Виразіть у кілометрах за годину такі значення швидкості: 3 м/с, 20 м/с, 200 м/с, 3000 м/с.
2. Виразіть у метрах за секунду такі значення швидкості: 3,6 км/год, 54 км/год,
3. Яка швидкість є меншою: 72 км/год чи 24 м/с?
4. Потяг повільно їде вздовж перону. Для чого пасажир, який намагається вскочити на підніжку вагона, перед стрибком рухається поряд з ним?
5. По дорозі в одному напрямі їдуть велосипедист та автомобіль зі швидкостями 15 км/год і 65 км/год відповідно. Автомобіль наздоганяє велосипедиста. З якою швидкістю вони зближуються?
6. Потяг іде зі швидкістю 180 км/год. Який шлях долає потяг за 1 хв?
7. Під час змагань тенісний м'яч летить зі швидкістю 99 км/год. За який час м'яч пролетить 13,75 м?
Відповіді до завдань для «Жовтих»
Відповіді до завдань для «Жовтих»
Відповіді до завдань для «Жовтих»
Завдання для групи «Зелених»
1. Виразіть у кілометрах за годину такі значення швидкості: 1 м/с, 3,5 м/с, 300 м/с, 2000 м/с.
2. Виразіть у метрах за секунду такі значення швидкості:, 72 км/год, 90 км/год,
3. Яка швидкість є більшою: 15 м/с чи 10 км/год?
4. Потяг повільно їде вздовж перону. Як потрібно рухатися пасажиру в потязі, щоб бути рухомим відносно перону?
5. По дорозі назустріч один одному їдуть мотоцикліст і велосипедист зі швидкостями 40 км/год і 15 км/год відповідно. З якою швидкістю вони зближуються?
6. Автобус проїхав 3 км за 2 хв. Який шлях подолає автобус за 3 год?
7. Автомобіль рухається зі швидкістю 90 км/год. За який час він пройде 600м.
Відповіді до завдань для «Зелених»
;