Розробка "Аналіз роботи за 2023-2024 н.р."

Про матеріал
Розробка аналізу виховної роботи зі здобувачами освіти з порушеннями слуху за 2023 - 2024 навчальний рік. Може бути використана при складанні плану виховної роботи.
Перегляд файлу

АНАЛІЗ  ВИХОВНОЇ РОБОТИ  ЗА МИНУЛИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ РІК

     У 2023 – 2024навчальному році проводилась виховна робота, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь – своєчасну психологічну підтримку здобувачам освіти з порушеннями слуху та їх родинам. Для цього використовувались тестування, заняття, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяла громадянському та морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки.

     Національно-патріотичне  виховання мало позитивний результат. Метою його було визначено вихованням здобувачів освіти з порушеннями слуху у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій і плекання інтелектуально розвиненої, духовно багатої, цілісної особистості. До цього напрямку включені питання правового характеру, які прищеплюють учням повагу до прав і свобод людини, забезпечують знання та виконання законів України здобувачами освіти з порушеннями слуху. Впроваджувались ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність здобувачів освіти з порушеннями слуху.

      Для реалізації всіх цілей та завдань добирались  такі виховні технології, як години спілкування: «Наші дії під час повітряної тривоги», «Що є насильство і як його попередити», «Мир і дружба не дива – або знай свої права», «Здоровим бути модно», «Економно жити – себе і країну збагатити», «Вчимося бути толерантними», «Булінг – проблема сьогодення», «Мій рідний край – моя країна», «Торгівля людьми – сучасне рабство», «Здібності, обдарованість, схильності», «Гроші у нашому житті», «Екологія і ми або планета Земля в небезпеці», «Година пам’яті «Пам’ятаємо про жертв голодомору»», «З Україною у серці», «Ввічливість – ознака вихованої людини», «Зимові свята», «Все буде Україна», «Обличчя війни. Вибухонебезпечні предмети», «Мово моя калинова», «Булінґ – мій світ без насильства», «Державна та національна символіка України», «Українська пісня - зброя під час війни», «Толерантність у житті сучасного підлітка», «Людина серед людей. Людські чесноти», «Обережно! Соціальні мережі», «Мої громадянські права та обов’язки», «Чорнобиль – біль України», «Закарпаття – рідний край», «День пам̓ яті та примирення», «Незламний дух воїнів ЗСУ», «Шкідливі та корисні звички», «Що таке конфлікт? Як його подолати», «Здорова молодь – здорова нація», «Моя країна – Україна».

Значну увагу було приділено  формуванню у вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру – чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.

       Учні класу брали участь у загальношкільних та класних виховних заходах.

    Використовувався  такий вид діяльності  як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких здобувачів освіти з порушеннями слуху до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою.

       Робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.

     У роботі з батьками використовувались  колективні та індивідуальні  бесіди, моделювались педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомагали краще розуміти своїх дітей.

Але у виховній роботі є ще недоліки, над якими необхідно працювати, а саме:

  1. Виховувати справжніх патріотів своєї держави. 
  2. Працювати над згуртуванням класного колективу, виробленням навичок культурної поведінки і дотриманням правил для здобувачів освіти з порушеннями слуху.
  3. Формувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху риси товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти.
  4. Формувати особистісні риси громадянина України, наслідувати духовні цінності українського народу.
  5. Виховувати здобувачів освіти з порушеннями слуху на основі народної моралі та милосердя, розвивати кращі риси людського характеру, навчальні навички.
  6. Виховувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху любов до рідного краю, до України, повагу до державних символів та народних традицій.
  7. Вчити здобувачів освіти з порушеннями слуху спостерігати і розповідати: А. Вдосконалювати процеси мислення, уявлення, увагу, пам’ять, сприйняття;  Б. Поповнювати запас знань;

В. Розвивати зв’язне мовлення.

  1. Впроваджувати міжпредметні зв’язки на основі дидактичних розвиваючих ігор.
  2. Підтримувати тісний контакт з батьками здобувачів освіти з порушеннями слуху для спільного та правильного виховання.
  3. Систематично проводити індивідуальну роботу із здобувачами освіти з порушеннями слуху.

 

docx
Додано
3 жовтня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку