Розробка літературного квесту

Про матеріал

Літературний квест. Для учнів 5 - 9 класів. Мета:організувати активне дозвілля дітей,викликати інтерес до скарбниці світової літератури, розвивати пізнавальні інтереси, логічне мислення, кмітливість; сприяти виявленню організаторських та творчих здібностей; спонукати до читання художньої літератури.

Перегляд файлу

Літературний квест.

Для учнів 5 - 9 класів

Мета:організувати активне дозвілля дітей,викликати інтерес до скарбниці світової літератури, розвивати пізнавальні інтереси, логічне мислення, кмітливість; сприяти виявленню організаторських та творчих здібностей; спонукати до читання художньої літератури.

Реквізит: маршрутні листи, ручки, відомості для підрахунку балів, конверти із завданнями для ключових пунктів.

Хід квесту

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО "Розвиток книги"

Учитель. Доброго дня усім присутнім, а також тим, хто вирішив спробувати свої сили в літературному квесті!

Наша гра проходить в рамках тижня світової літератури. Учасникам гри стануть в пригоді їхні знання творів та теорії літератури, а також логіка, витримка та бажання перемогти. Отже, давайте познайомимося з героями сьогоднішнього змагання : вітаймо оплесками команди-квестори!

Відгадування ребусів

1 команда -

2 команда -

Ведуча по черзі називає команди.

Учитель. Не помилюся, якщо скажу, що результат квесту наполовину залежить від підготовки команд-учасниць, ще на 25% від їх бойового настрою та зібраності, але не останню роль відіграє і її величність фортуна! Нехай вона буде прихильна до всіх в однаковій мірі, а за правильністю і чесністю квесту простежить наше професійне журі, з яким прийшов час познайомитися поближче! отже, вітайте оплесками членів суддівської колегії:

голова журі –___________________________________________________

члени журі -  ___________________________________________________ 

Ведуча. А зараз настав час ознайомити вас, шановні друзі, з умовами нашого літературного квесту. Першим вашим завданням буде презентувати назву та девіз вашої команди. Потім кожна команда отримає маршрутний лист, у якому позначено ключові пункти, на яких ви будете виконувати завдання на літературознавчу тематику. Ці завдання дадуть вам змогу отримати певну кількість балів. Окрім того, на кожній станції ви будете отримувати ключові слова, з яких потім, після проходження останнього ключового пункту, складете речення та презентуєте його зміст в оригінальній формі, що і буде останнім вашим завданням. Мені залишається тільки побажати командам проявити себе якнайкраще та заробити максимум очок на кожному з ключових пунктів! Я оголошую перше завдання. Прошу кожну команду презентувати свою назву та девіз.

Поки журі оцінює яскравість та влучність назв та девізів команд, прошу капітанів отримати маршрутні листи та вирушити по ключовим пунктам.

Зміст завдань ключового пункту "Теоретичний" № 1(1 ком.)

1. Що таке література?

2.Дайте визначення поняття зарубіжна література.

3. Що таке фольклор?

4. Що ми називаємо піснею?

5. Дайте визначення поняття оповідання.

6. Що ми називаємо повістю?

7. Що таке епітет?

8. Дайте визначення поняттю метафора.

Зміст завдань ключового пункту № 1(2 ком.)

1. Що таке оригінал?

2. Що таке переклад?

3. Як перекладається слово "біблія"?

4. Що ми називаємо порівнянням?

5. Що таке міф?

6. Дайте визначення поняття "байка".

7. Хто є героєм поетичного твору?

8. міфологія - це...

Складання фішбоуна до поняття "Література"

                              Зміст завдань ключового пункту "Звідки я родом?" № 2(1 ком.)

1. О. Пушкін.(Росія)

2. Оноре де Бальзак (Франція)

3. Адам Міцкевич (Польща)

4. Гомер (Давня Греція)

5. Вільям Шекспір (Англія)

6. Марк Твен (США)

7. Леся Українка (Україна)

Зміст завдань ключового пункту "Звідки я родом?" № 2(2 ком.)

1. Іван Франко (Україна)

2. Володимир Короленко (Царська Росія)

3. Чарльз Діккенс (Англія)

4. Антон Чехов (Росія)

5. Елеонор Портер (США)

6. Мацуо Басьо (Японія)

7. Сервантес (Іспанія)

Творче завдання бУКТРЕЙЛЕР "ОСТАННІЙ ЛИСТОК" (написати поетичний твір 4-6 рядків на тему "Мистецтво бути людиною")

                     Зміст завдань ключового пункту "Хто це? Упізнай героя" № 3(1 ком.)

  1. 28 років провів на безлюдному острові. (Робінзон Крузо)
  2. Вона була дуже гарна. Лиця розумнішого і красивішого не можна собі уявити, але вона була льодяною. (Снігова королева)
  3. Зазнав корабельної аварії і був взятий в полон ліліпутами. (Гулівер)
  4. Він знав таємницю самого Зевса, навчив людей багато чого корисного, виявив мужність і незламність. (Титан Прометей)
  5. Навчила все містечко гри в радість (Поліана).
  6. До нього перед Різдвом завітала тінь друга (Скрудж).
  7. На дуелі вбиває друга і повертається у Петербург (Онєгін).
  8. Його покинув друг, коли вони поверталися х Клондайку (Невідомий)

Зміст завдань ключового пункту "Хто це? Упізнай героя" № 3(2 ком.)

  1. Вона стрибнула у колодязь за починком (Пасербиця).
  2.  Він з другом стали свідками вбивства на цвинтарі (Том Соєр).
  3. Для здійснення мрії він шукав те, що було у нього на плечах у мішку (Вакула).
  4. Ватажок зграї, якого вбили через кохання (Лобо)
  5. Помер від голоду та холоду, а у коморі були численні запаси, у яких завелися черв"яки (Гобсек)
  6. Думала, що її життя залежить від листка на плющі (Сью)
  7. Знала, що до неї на кораблі з вітрилами незвичного кольору припливе принц(Асоль)
  8. Панував над душами померлих (Аїд)
  9. З убитого лева зробив собі верхній одяг (Геракл).

 

Гра з болільниками. Лото "Літературна риболовля"

1. Традиційна постать у російських казках, яка протистоїть мачусі. (Падчерка)
2.  Транспортний засіб Баби Яги. (Ступа)

3. Ім"я подружки семи гномів (Білосніжка)

4. Хто автор казки «Рукавичка»? (Народ)

5. Хто жив у лампі Аладдіна? (Джин)

6.  Як ще можна назвати усну народну творчість? (фольклор).

7. Який вид взуття полюбляв кіт із казки? (чоботи)

8. Чому принцеса вигадала 32,33,34 і т. д. січня? (бо не було підсніжників)

9. Назвіть прізвище німецьких фольклористів (Грім).

10. Одяг для книги. (Обкладинка).

11. Найкращий подарунок, вона ж - джерело знань (Книга)

12. На кого перетворилося Гидке Каченя?  (Лебедя)

 

         Зміст завдань ключового пункту "Хто це? Упізнай героя" № 4(1 ком.)

1. Що приніс людям Прометей і в чому? (вогонь в очеретині)
2. Яке було вразливе місце у Ахіллеса? (п’ята)
3. Ім’я красуні, із-за якої розпочалася Троянська війна. (Єлена)
4. Хто наздоганяючи Білого Кролика, опинився у незвичайній країні? (Аліса)
5. Хто керував кораблем «Секрет»? (Артур Грей «Пурпурові вітрила»)
6. На чиєму щиті написано «Лицар позбавлений спадку»? (Айвенго)
7. Життя і творчість якого письменника досліджується ще й сьогодні? (Гомера)

8. Як звали слугу Робінзона Крузо? (П’ятниця)
9. Де жили грецькі боги? (Олімп)
10. Назвіть царство, де найчастіше відбуваються події казки
(В тридев’ятому царстві)
11. Що означає слово «античний»? (давній)
12. Частина байки, в якій міститься повчання (Мораль)
13. Тварина, яка змінює свій колір в залежності від обставин
(Хамелеон)
14. Хто із письменників став зачинателем історичного роману? (Вальтер Скотт)
15. Скільки подвигів здійснив Геракл? (12)
16. Засновник жанру байки (Езоп)
17. В якій казці описані всі пори року, що змінювали дуже швидко одна одну? («12 місяців»)
18. Хто із письменників став відомим у детективній літературі? (Едгар По, Конан Дойл)
19. Скільки рядків має сонет? (14)

20. Що означає псевдонім Марк Твен?


1. Основою образності музики є звук, хореографії – рух, а літератури? (слово)
2. Ім’я лицаря, якого позбавили спадку (Айвенго)
3. Кого вважають основоположником європейської літератури? (Гомера)

4. Який письменник є і російським, і українським? (Гоголь)

5. Що робив Кронос з дітьми (Проковтував)

6. Чиїм сином був Геракл (Зевса).

7. Хто змінив характер і життя Скруджа? (Три духи)

8. Яку картину не зміг зіпсувати (Том).

9. Назвіть твір Роберта Шеклі, у якому є тварини, наділені телепатичними здібностями? (Запах думки)

10. Який твір Вергілія спародіював Котляревський? ("Енеїда").

11. Вкажіть жанр твору "Товстий і Тонкий" Чехова.

12. Якого поета називають "Сонцем російської поезії" (Пушкіна)

13.Назвіть героїв руських билин (Ілля...)

14. Хто ввів баладу як літературний жанр? (Француа Війон)

15. Чому Невідомий з твору "Жага до життя" гладшав?

16. Як перекладається термін бароко?

17. Як звали коня Дон Кіхота?

18. Яке значення несе псевдонім Шолом Алейхем (Мир вам)

19. Ім’я давньогрецької богині краси і кохання(Афродіта)

20. На чому базується антична література? (міфи).

 

Ведуча. Отже, це була остання презентація! Прошу всі команди зайняти свої місця у нашій залі. Тим часом журі підводить підсумки літературного квесту.

Журі оголошує результати.

Церемонія нагородження.

Ведуча. Дякуємо за активну участь усім квестівцям! До зустрічі! Будьте розумними!

 

https://scontent.fiev13-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/49619832_375780406579180_1026730121295298560_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent.fiev13-1.fna&oh=f9a26370f8b782dc3aff8028d566cdf4&oe=5C8FCEAF https://scontent.fiev13-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/49348496_2193678580898934_1551427682934194176_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent.fiev13-1.fna&oh=7971f0bb9eee28e1d73a7a075d0d11c2&oe=5C8E8EA3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературний квест

(уч. 5 - 9 кл.)

 

 

 

 

До тижня української мови та літератури,

зарубіжної літератури

розробила та провела Воробець Ю. І.,

учитель зарубіжної літератури Спаського НВК

 

 

docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
2775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку