Розробка майстер-класу.Тема: «Технологія виготовлення квітів із фоамірану. Кульбаба. Айстра».

Про матеріал

Майстер-клас .Тема: «Технологія виготовлення квітів із фоамірану. Кульбаба. Айстра».

Майстер-клас проведено для вчителі обслуговуючої праці міста та для вчителів школи в рамкам місячника вищої педагогічної майстерності.

Перегляд файлу

1 слайд

                                                       Майстер-клас
Тема: «Технологія виготовлення квітів із фоамірану. Кульбаба. Айстра».

2 слайд

Доброго дня шановні колеги! Рада вітати Вас на майстер-класі, який я сьогодні підготувала.

3 слайд

 Перш ніж ми розпочнемо сьогоднішню роботу, давайте  з вами оформимо нашу галявинку. Ви спитаєте : Як? Чим?

Заходячи до кабінету ви обирали квіточку-кульбабку, айстру чи колючку….. ось цими квіточками ми і засіємо нашу галявинку. Поки що квіточки в нас паперові, а на фінальному етапі у вас будуть квіти, виготовлені власноруч.

Я хочу, аби наш майстер-клас  був  вдалим, корисним.

 Заплющить на мить очі, побажайте в думках своїм колегам, собі й мені успіхів! … Дякую! Тож, уперед!

4 слайд

А розпочинаємо ми роботу зі Сходинок успіху. Кожна сходинка – це певний етап роботи. Допоможе нам рухатись до вершини Даринка – дівчинка-Квіточка!

C:\Users\Наташа\Desktop\МК\Матеріали до майстер класу Климаш Н.О. 21.03.2018\Дівчинка.jpg

 

Зараз я ставлю Даринку на першу сходинку - саме тепер ми з вами знаходимось на І етапі  роботи. Виконуючи певні вправи, ми будемо рухатись по сходам до вершини – де нас чекає імпровізована виставка творчих робіт, яку ми разом організуємо. Тож, розпочинаємо!

5 слайд

І. На сьогоднішньому  майстер-класі ми будемо говорити про чарівні квіточки – КУЛЬБАБКУ, та АЙСТРУ.

 

 

6 слайд

 Пропоную послухати легенди про ці чарівні квіточки.

 Про кульбаби існує величезна кількість легенд.

Одна з них розповідає, що якось богиня спустилася з неба, щоб вибрати улюблену квітку. Їй хотілося, щоб квітка могла рости всюди і не вимагала постійного догляду. Спочатку погляд богині впав на троянду, але та захотіла жити в розкішному саду, і щоб її плекали щодня не менше дюжини садівників. Тюльпан теж зажадав догляду та захоплення. Навіть фіалка сказала, що вона не може жити без уваги і любові. І лише кульбаба, якої вона спочатку навіть не помітила, сказала, що готова жити скрізь, де є діти, тому що їх гучні ігри і сміх радують її.

     Зраділа богиня і вигукнула: "Ось моя улюблена квітка!» І розселила кульбабу по всій планеті. Тепер росте вонана галявинах, у скверах, парках, дворах і на узбіччях доріг, радіючи сміху дітей і приносячи людям радість з весни до осені.

 

7 слайд

Одними з найпоширеніших у нас є айстри. Їх забарвлення надзвичайно різноманітне, тоненькі пелюстки зазвичай асоціюються із зіркою. Тож не дивно, що в більшості легенд айстри ведуть своє походження від зірок. 
      Колись індіанці Північної Америки розповідали, що один молодий мисливець, безтямно закоханий у найвродливішу дівчину племені, пообіцяв подарувати їй зірку з неба, якщо вона погодиться одружитися з ним. Ввечері, коли на небі спалахнули зорі, всі чоловіки племені зібралися подивитися, як хвалькуватий наречений виконає обіцянку. Юнак підняв лук і вистрілив. А через мить високо в небі розсипалася на палаючі іскри срібляста зірка. Розгнівався Бог на смертного, що насмілився збивати з неба зірки, адже якщо всі наслідуватимуть його приклад, на небі нічого не залишиться! І наслав Бог на землю страшну бурю. А коли вона стихла, сміливця, який збив з неба зірку, вже не знайшли. Тільки схили навколишніх пагорбів густо рясніли красивими променистими квітами. Відтоді індіанці називають їх айстрами або «зірками, що падають».

8 слайд

Сонячні кульбаби - весняні квіти. Мовою квітів кульбаба означає - щастя і відданість.

Наукова латинська назва роду айстрових  походить від грецького слова - «зірка».

 

Слайд 9

Перш ніш ми рушимо далі, хотіла б познайомити вас з матеріалом, який будемо використовувати сьогодні в роботі.

Фоаміран або як його просто називають майстри, фом (спінена гума, пластична замша) - унікальний за своїми властивостями матеріал, призначений для виготовлення штучних квітів.

      Це тонкі аркуші кольорової пористої гуми, в нашу країну потряпляють  з Ірану, Туреччини, Китаю. Товщина матеріалу від 0,5 до 3 мм.

       Цей м'який листовий матеріал застосовується в різних видах рукоділля. Матеріал з успіхом використовується для створення різноманітного об'ємного декору: брошок, шпильок, прикрас, вінків і гірлянд, ляльок та аксесуарів до них.

        Матеріал легко ріжеться ножицями, вирубується фігурними дироколами, приймає форму молду, формується руками. Тепло пальців дозволяє пластичній замші злегка розтягуватися або пом'якшуватись  під натиском, легко «запам'ятовуючи» нову форму. 

 

Слайд 10

ІІ. Зараз прошу підготувати все необхідне для роботи, перевірити наявність необхідних матеріалів та інструментів, необхідних для роботи – і наша Даринка переходить на наступну сходинку.

 Нам потрібно:

фоаміран жовтого(іншого кольору -за вибором);

- фоаміран зеленого кольору;

- ножиці з тонким лезом;

- кусачки, круглогубці;

- клейовий пістолет;

- дріт або зубочистка;

- тейп-стрічка зелена;

-  праска.

Слайд 11

ІІІ. Перш ніж ми приступимо до практичної частини, давайте згадаємо правила безпечної роботи  з ножицями, праскою, клейовим пістолетом – це те приладдя, з яким ми будемо працювати протягом наступного уроку.

Правила безпеки при роботі з ножицями

1. Зберігати ножиці у зазначеному місці в певному положенні.

2. При роботі уважно стежити за напрямком різання.

3. Не працюйте з тупими ножицями.

4. Не тримати ножиці лезом вгору.

5. Не залишати ножиці з відкритими лезами.

6. Передавати закриті ножиці кільцями вперед.

9. Під час роботи утримувати матеріал лівою рукою так, щоб пальці були осторонь від леза.

 Правила безпеки при роботі з клейовим пістолетом.

1. Перед включенням перевірити цілісність шнура.

2. Включати клейовий пістолет в мережу сухими руками.

3. Не торкатися руками нагрітих металевих частин клейового пістолету.

4. Під час роботи ставити клейовий пістолет на спеціальну підставку.

5. При роботі стежити, щоб гарячі частини клейового пістолету  не

 торкалися електричного шнура.

6. Не залишати клейовий пістолет без нагляду.

7. Після закінчення роботи відключити клейовий пістолет тримаючись за вилку, а не смикати за шнур.

Правила безпеки при роботі з праскою.

1.Не залишати без нагляду ввімкнену в мережу праску.
2. Ставити праску на спеціальну підставку.
3. Стежити, щоб підошва праски не торкалася шнура.
4. Вмикати і вимикати праску тільки сухими руками, беручись за вилку.
5. У приміщенні з бетонною підлогою під ноги класти гумовий килимок.
6. Стежити, щоб мітка терморегулятора була на тій точці, яка відповідає температурі нагрівання для даної тканини.
7. Після закінчення роботи вимкнути праску.

І Даринка знову переходить на крок уперед!

Слайди 13-15

ІV. Зараз переходимо до практичної частини, а саме, технологічної послідовністі виготовлення виробу. Кульбабка.

  1. З фоамірану жовтого кольору виріжемо смужку (ширина смужки – 2-3 см, довжина – 30-40 см).
  2. Вирізану смужку необхідно нарізати бахромою,  не дорізаючи до краю 0,5 см.
  3. До розігрітої праски прикласти нарізану смужку на 2-3 секунди (прикладаємо частинами, притримуючи пальцем або шпажкою).
  4. Від отриманої смужки необхідно відрізати 10 см.
  5. Плоскогубцями   загинаємо один кінець дроту в невелику петлю. Як варіант можна використати зубочистку
  6. Нарізану смужку довжиною 10 см «одягаємо» на петлю так, щоб загорнутий край бахроми дивився в серединку, наносимо клей (по 2-3 см) на нижню частину бахроми. Акуратно починаємо закручувати.
  7. Потім візьмемо  довшу смужку (тепер загорнутий край бахроми повинен дивитися від серединки) і продовжимо приклеювати.
  8. З фоамірану зеленого кольору вирізати коло діаметром 5 см і позначити середину.
  9. Зробити надрізи (1,5 см), з чотирьох сторін кола.
  10. Нарізати бахрому. Отримане коло прикласти до розігрітої праски на 4-5 секунд.
  11. Зафіксувати на клей підготовлене коло знизу  квітки.
  12. Кульбабка готова!

(Слайд 16. Під час виконання роботи на екрані демонструється відео-ряд про кульбабку та айстру, а також міні-майстер-класи по технології їх виготовлення)

 

Даринка знову переходить на крок уперед!

 

V.  Тож, ми з вами закінчили роботу по виготовленню квітки з фоамірану. Прибираємо своє робоче місце. Розкладаємо по місцях інструменти та приладдя.

Даринка знову переходить на крок уперед!

 

Слайд 17

C:\Users\Наташа\Desktop\МК\Матеріали до майстер класу Климаш Н.О. 21.03.2018\Дівчинка.jpg VІ.  Пропоную повернутися до Сходинок успіху. Кожна сходинка – це певний етап роботи.  Перегляньте свої результати, проаналізуйте кожен етап, і з’ясуйте:

-  Чи були перешкоди на вашому шляху?

- Що нового ви дізнались на сьогоднішньому майстер-класі?

- Чи у всіх Даринка розмістилася на верхній сходинці?

 

Слайд 18

 

Чи погоджуєтесь ви з висловами, які я підготувала ще до початку роботи?

Усі радощі життя – у творчості.

Творити – значить жити.

Творче мислення – це бажання пізнавати нове, незвідане, здатність людини до новизни, неповторності, оригінальності.

 

Слайд 19

Критичне мислення – це перша сходинка до творчого, креативного мислення.

Сьогодні ми з вами, не акцентуючи на цьому уваги, відпрацювали елемент уроку з розвитку критичного мислення, модель якого представлена на дошці. Дидактична модель уроку з розвитку критичного мислення

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 20

VІІ. А Даринка знову переходить на крок уперед. І  ми на фінальній  сходинці, переходимо до самого цікавого моменту – виставки творчих робіт.

Я сподіваюся, що знання та навички, набуті та удосконалені під час сьогоднішньої роботи будуть корисними вам у подальшій роботі.

 

Дякую за співпрацю.

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку