20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

" Конспект уроку з технологій для 7-го на тему " Живопис вовною" "

Про матеріал

Урок розрахований на те,щоб закріпити знання учнів про види шерсті та прийоми роботи з нею. Виховувати любов до рідного краю та працелюбність. Розвивати естетичний смак, сприяти розвитку комунікативно-творчих здібностей дітей. Стимулювати мотивацю учнів до закріплення знань та навичок в ході роботи.

Перегляд файлу

Тема :Теплі картини. Живопис вовною.

Мета: Закріпити знання учнів про види шерсті та прийоми роботи з нею. Виховувати любов до рідного краю та працелюбність. Розвивати естетичний смак, сприяти розвитку комунікативно-творчих здібностей дітей. Стимулювати мотивацю учнів до закріплення знань та навичок в ході роботи.

Тип уроку : інтегрований урок-практикум.

Обладнання:

  • Зразки виробів
  • Шерсть для валяння
  • Ескізи
  • Клей-олівець
  • Флізелін
  • Ножиці
  • Музичний супровід

 

План уроку:

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань
  3. Закріплення практичних навичок
  4. Підсумок уроку. Рефлексія.

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент.

 

Уроки творчості. Натхненності уроки

Добра і радості і мудрості глибокої

Усі шляхи тернисті перейти

Уроки творчості поможуть нам завжди!

 

Сьогодні у нас незвичайний урок

У світ фантазії ми зробимо крок

Із творчістю ви вже стрічались не раз

І знову вона завітала до нас!

 

  • Розпочнемо ми сьогоднішній урок із дерева почуттів. У кожного на парті лежать конверти з паперовими яблучками , рожеве – гарний настрій, а жовте – сумний, візьміть одне яблучко і прикріпіть до нашого дерева на дошці. А в кінці ми побачимо які почуття вам принесе наш урок.

 

 

  1. Актуалізація опорних знань.
  • Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над таким видом мистецтва як живопис, а саме – живопис вовною.
  •  Пригадаймо, що ж таке вовна?

Вовна — тонка довга шерсть тварин, що використовується в текстильній промисловості як сировина для виготовлення вовняних тканин.

 

  • А які види вовни для валяння визнаєте?

 

Гребінна стрічка та кардочос.

  • Ми згадали з вами, що таке вовна, а хто може нагадати нам що таке живопис?

 

 

Живопис – це створення зорових образів за допомогою фарб, нанесених на будь-яку поверхню.

 

  Щоб краще  пригадати прийоми роботи із шерстю ми спробуємо розгадати кросворд. Розгадуючи його ви будете отримувати додаткові бали до своєї оцінки, але отримає лише той хто першим дасть правильну відповідь на  питання, а для цього потрібно першим підняти сигнальну картку , яка лежить на вашій парті.

 

 

 І так перше питання:

 

1.Яким прийомом формуться листя чи інші форми? ( скручування)

2.Яким прийомом , обкрутивши вовну навколо пальця ми створюємо спутаний пучок? (вищипування).  ( павутинка, хмаринки )

3.Як називається прийом, коли ми беремо рівні волокна з гребінної стрічки, імітуючи мазок пензлем? ( витягування)

4.Прийом де ми відриваємо від довгого пасма коротке? ( відривання ) Важливо, щоб пасма були тонкими і прозорими, інакше вони будуть дуже важко рватися.

5.Прийом,  який виконується за допомогою ножиць? ( нарізання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3в

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2в

и

щ

и

п

у

4в

а

5н

н

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

т

 

 

і

 

а

 

 

1с

к

р

у

ч

у

в

а

н

н

я

 

 

д

 

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г

 

 

р

 

і

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

у

 

 

и

 

з

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в

 

 

в

 

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а

 

 

а

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

н

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

н

 

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

я

 

 

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Отже прийоми роботи  - це витягування, відривання, скручування, вищипування та нарізання.
  1. Закріплення практичних навичок ( творча робота):

Згадавши всі прийоми ми починаємо працювати над картиною. Працювати сьогодні можуть не тільки діти, а й вчителі. Шановні колеги за бажанням ви можете взяти матеріал та приєднатися до будь –якої пари учнів. А почнемо ми з техніки безпеки роботи з ножицями. Правила нагадає  …...

Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого стола.

Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.

Не розмахуй ножицями, не підходь до товариша під час різання.

Не залишай ножиці після роботи в розкритому вигляді.

  •  Починаємо працювати. Створювати ми сьогодні будемо нашу патріотичну квітку, символ перемоги – маки.
  1. Розбираємо рамку на деталі, беремо лише фанеру.
  2. Змащуємо фанеру клеєм , приклеюємо флізелін.
  3. Дивлячись на ескіз, що лежить на парті починаємо створювати картину. Пам’ятайте про те, що кольори можна замінювати.
  1. Починаємо викладати ті кольори , які ми бачимо на самому задньому плані, найсвітліші кольори.

Наприклад : якщо ми поглянемо на цей мак, то на цій картині самий віддалений колір білий, потім світло голубий, зовсім трішечки рожевого.

  1. Пам’ятайте, що елементи які ви хочете вирізати потрібно трішки зваляти в долоньках. І так шар за шаром створюється картина. Після того як живопис буде готовий накриваємо його склом та фіксуємо в рамочці.

( працюємо під легкий музичний супровід )

  1. Підсумок уроку.

Наш урок добігає кінця. Ми з вами закріпили знання про прийоми роботи з вовною та види вовни для валяння. Давайте покажемо всім, що у нас вийшло та закінчимо наш урок деревом почуттів, дістаньте з конверта те яблучко яке відповідає вашому теперішньому настрою.

Дякую всім за плідну працю на уроці.

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку