Урок розрахований на те,щоб закріпити знання учнів про види шерсті та прийоми роботи з нею. Виховувати любов до рідного краю та працелюбність. Розвивати естетичний смак, сприяти розвитку комунікативно-творчих здібностей дітей. Стимулювати мотивацю учнів до закріплення знань та навичок в ході роботи.
Тема :Теплі картини. Живопис вовною.
Мета: Закріпити знання учнів про види шерсті та прийоми роботи з нею. Виховувати любов до рідного краю та працелюбність. Розвивати естетичний смак, сприяти розвитку комунікативно-творчих здібностей дітей. Стимулювати мотивацю учнів до закріплення знань та навичок в ході роботи.
Тип уроку : інтегрований урок-практикум.
Обладнання:
План уроку:
Хід уроку:
Уроки творчості. Натхненності уроки
Добра і радості і мудрості глибокої
Усі шляхи тернисті перейти
Уроки творчості поможуть нам завжди!
Сьогодні у нас незвичайний урок
У світ фантазії ми зробимо крок
Із творчістю ви вже стрічались не раз
І знову вона завітала до нас!
Вовна — тонка довга шерсть тварин, що використовується в текстильній промисловості як сировина для виготовлення вовняних тканин.
Гребінна стрічка та кардочос.
Живопис – це створення зорових образів за допомогою фарб, нанесених на будь-яку поверхню.
Щоб краще пригадати прийоми роботи із шерстю ми спробуємо розгадати кросворд. Розгадуючи його ви будете отримувати додаткові бали до своєї оцінки, але отримає лише той хто першим дасть правильну відповідь на питання, а для цього потрібно першим підняти сигнальну картку , яка лежить на вашій парті.
І так перше питання:
1.Яким прийомом формуться листя чи інші форми? ( скручування)
2.Яким прийомом , обкрутивши вовну навколо пальця ми створюємо спутаний пучок? (вищипування). ( павутинка, хмаринки )
3.Як називається прийом, коли ми беремо рівні волокна з гребінної стрічки, імітуючи мазок пензлем? ( витягування)
4.Прийом де ми відриваємо від довгого пасма коротке? ( відривання ) Важливо, щоб пасма були тонкими і прозорими, інакше вони будуть дуже важко рватися.
5.Прийом, який виконується за допомогою ножиць? ( нарізання)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2в |
и |
щ |
и |
п |
у |
4в |
а |
5н |
н |
я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
т |
|
|
і |
|
а |
|
|
1с |
к |
р |
у |
ч |
у |
в |
а |
н |
н |
я |
|
|
д |
|
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
г |
|
|
р |
|
і |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у |
|
|
и |
|
з |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в |
|
|
в |
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а |
|
|
а |
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
н |
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
н |
|
я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
я |
|
|
я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Згадавши всі прийоми ми починаємо працювати над картиною. Працювати сьогодні можуть не тільки діти, а й вчителі. Шановні колеги за бажанням ви можете взяти матеріал та приєднатися до будь –якої пари учнів. А почнемо ми з техніки безпеки роботи з ножицями. Правила нагадає …...
Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого стола.
Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.
Не розмахуй ножицями, не підходь до товариша під час різання.
Не залишай ножиці після роботи в розкритому вигляді.
Наприклад : якщо ми поглянемо на цей мак, то на цій картині самий віддалений колір білий, потім світло голубий, зовсім трішечки рожевого.
( працюємо під легкий музичний супровід )
Наш урок добігає кінця. Ми з вами закріпили знання про прийоми роботи з вовною та види вовни для валяння. Давайте покажемо всім, що у нас вийшло та закінчимо наш урок деревом почуттів, дістаньте з конверта те яблучко яке відповідає вашому теперішньому настрою.
Дякую всім за плідну працю на уроці.