Найбільш яскраво досвід роботи з опорними конспектами представлений у практиці видатного вчителя з Донецька В. Ф. Шаталова. Ще в 1968 р. в Угорщині були видані підручники з фізики, де кожний розділ закінчувався невеликим графічним конспектом матеріалу. Мета таких міні-конспектів — узагальнити засобами графічного моделювання основні думки і логічні зв'язки навчального матеріалу.
ОК – 8.11 З’ЄДНАННЯ ПРОВІДНИКІВ
Послідовне з’єднання
сила струму напруга опір
I = I1 = I2 U = U1 + U2 R = R1 + R2
IR = IR1 +IR2 R1 = R2 = … = Rn
= R = nR1
Паралельне з’єднання
сила струму напруга опір
I = I1 + I2 U = U1 + U2 = +
= + R = R1 =…= Rn
= R =