Розробка ." .Першого уроку 2018-2019 н ..р. "

Про матеріал

Перший урок 2018-2019 н.р.

Тема. « Діти об'єднують Україну »

( урок з елементами флеш мопу )

Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня

школа №97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

49128, м. Дніпро, вул. Велика, Діївська, 42

Вельможко Людмила Петрівна

Посада: учитель початкових класів.

« старший учитель »

Перегляд файлу

                                           Комунальний  заклад  освіти  «Середня загальноосвітня

школа   №97  імені П. І. Шкідченка»  ДМР

49128, м. Дніпро, вул. Велика, Діївська, 42

 

 

Перший  урок  2018-2019 н.р.

Тема. «  Діти об’єднують Україну  »

( урок  з елементами флеш мопу )

 

Рисунок1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    Вельможко  Людмила  Петрівна

                                                                            Посада: учитель початкових класів.                                                         

                                                                                            « старший учитель »

 

 

Перший  урок  2018-2019 н.р.

Тема. «  Діти об’єднують Україну  »

Мета. Формувати національну свідомість школярів:

Розвивати бажання брати посильну участь у розбудові держа-ви, наполегливо вчитися, щоб принести якомога більше користі  рідній Україні. Пропагувати  доброчинність,  милосердя,  взаємодопомогу  та інші загальнолюдські цінності.

виховувати  у учнів морально – етичні  норми житт:я; співчуття,  співпереживання,  повагу  до кожної особистості,  її потреб та прав, здатність з розумінням ставитися до проблем інших.

 Обладнання:
    кульки, жовті, блакитні, зелені, мультимедійна презентація, відео пісні, вислови про Україну, кольоровий  папір, державні символи України, фото видатних особистостей, мікрофон,  комп’ютер, проектор, проектна  дошка, 

КМ : « Асоціативний кущ »,  робота в групах,  вправа    

 « Мікрофон »

Форма  проведення:
урок  з елементами флеш мопу

Вікова категорія:  учні 4 класу

Хід уроку.

І. Організація  класу.

(   Лунає  пісня.   Діти заходять  до класу.   У кожного  із них  кульки.  Учні діляться   на групи за кольором  кульки. )

І   група  ----   кульки  жовтого  кольору.

ІІ  група  ----   кульки  блакитного  кольору.

ІІІ  група -----  кульки   зеленого    кольору.

Вчитель.

От і знову  лунає  дзвоник,

Мелодійно  і срібно  звучить.

Він  до класу  дітей закликає,

Щоб  успішно  вас знову  вчить.

Підросли ви усі і зміцніли

І  цікавістю  очі горять.

Дай  нам,  Боже,  здоровя  і  сили,

Щоб  багато  нового  пізнать.

---- Сьогодні  із нами на святі наші батьки   Привітаймо  їх.

Давайте  усмішки  усім  дарувати:

І  друзям, і гостям, і мамам, і татам.

Хай  радість  злітає у небо, як птах,

І  добрі  слова  у всіх  нас на устах.

----  Подаруйте   всім  усмішку, тепле слово  та гарний   настрій !

ІІ.Повідомлення теми уроку.  Гра « Мозковий штурм».

 

---  Дорогі  друзі !  Сьогодні  у нас незвичайний  урок. Урок ДОБРОТИ,   МИЛОСЕРДЯ. Усім  відомо, що краса  людини — її  доброта.

Тема  нашого   уроку:   «  Діти об’єднують Україну »

      Ми будемо вчитися  вмінню  із розумінням  ставитися до проблем інших, бути чуйними, творити добро, добродіяння.

Картинки по запросу малюнки повітряних кульокМи  вже вміємо з вами працювати у групах, але сьогодні ми поділились за кольорами. Поясніть, будь ласка, як кольори

пов’язані  із нашим уроком?

( Діти висловлюють свою думку. )

---Молодці!   Вірно!

Жовтий колір – це колір пшеничної ниви,

колір хліба, зерна, що дарує життя всьому  сущому на землі, це колір жовтогарячого сонця, без лагідних променів якого не дозрів би, не заколосився б хліб. Це символ достатку українського народу.

http://allforchildren.com.ua/balloonf113.gif--- Блакитний, синій колір – це колір ясного,  чистого, мирного неба.

    Це колір води, без  якої  не дозрів би хліб.

Картинки по запросу малюнки повітряних кульокІ ще – це колір миру.

--  Зелений  вважається кольором повітря,

життя,  гармонія, природа, надія , процвітання.

--  А  зараз  інтерактивна  гра  « Асоціативний  кущ »,  

( На дошці  написані слова. Які  уявлення , почуття  викликає  у вас   кожна із назв. І в залежності  від  цього прикрасте  іх  кульками  певного кольору, обґрунтувавши свій  вибір.)

  1. Перше слово  --- « Країна »

(  Діти, за бажанням , виходять  до дошки.  Закріплюють

кульку певного кольору. Пояснюють свій вибір. )

1   учень.

   Є край, де найкращі у світі пісні

І цвітом чарує калина,

Де сонечко вперше всміхнулось мені

Це дім мій – моя Україна.

https://erudyt.net/wp-content/uploads/2018/07/piznay-ukr.jpg

2.     Ось небо  блакитне і сонце в зеніті !

Моя  Україна  – найкраща  у  світі !

Моя  Україна – це ліс і озерця,                              

Безмежні  степи і чарівні джерельця.

 

3.     Красиві  пейзажі  і  гори  високі,

Маленькі  струмочки і  ріки глибокі.

Міста старовинні  і замки прекрасні,

Великі  будови  і  дуже сучасні.

 

4.    Сади  чарівні,  мальовничії  села,

Моя  Україна – це пісня   весела.

Це щира, багата,  як світ, її мова,

Крилата, така мелодійна,  чудова!

 

5.     Її  обереги – верба і  калина.

Найкраща  у світі – моя  Україна.

Бо  нам найрідніша  Вітчизна  і мати.

То  як же нам,  дітям,  її  не кохати!?

 

6.    Моя  Україна   козацькая  слава!

Така волелюбна і мирна держава.

Вона дорога нам, і рідна, і мила,

Бо світ перед нами,  як мати, відкрила

Вітчизно  свята, дорога  Україна.

 Для  кожного з  нас ти у світі – єдина.

( Діти виконують  пісню  « Україно – краю мій ».  Музика та слова О. Матраєва.

ІІІ.   Бліц – турнір   « Моя Україна ». Вправа « Мікрофон »

  1.   Що ми відзначаємо 23 серпня?

 (День Прапора).

  1. Коли ми святкуємо  День незалежності України?

(24 серпня).

  1. C:\Windows\System32\config\systemprofile\Pictures\img21.jpgУ якому році була прийнята Конституція незалежної української  держави?

(1991 рік)

  1. Із  скількох областей складається Україна?

(24  і Республіка Крим)

  1. Хто є автором слів Гімну України?

 (Павло Чубинський)                                                           

  1. Хто написав музику до нього?

(Михайло Вербицький)

  1. Назвіть прізвище першого  космонавта  України?

(Леонід  Каденюк)

  1. Який  найбільший  звір України?

 (Зубр)

  1. Яка  найбільша  морська тварина живе в Україні?

(Дельфін)

  1.                    Назвіть  державні  символи України?

(Герб,  Прапор  і  Гімн  – три  основн і національні  символи  України. )

 

Учень.      Державний Гімн ми знаємо усі.

Для кожного села, містечка, міста –

Це клич один з мільйонів голосів.

Це наша клятва, заповідь священна .

( Виконується  Гімн України.)

Учень.

---    Державний Прапор України – стяг із двох рівновеликих

https://naurok.com.ua/uploads/files/2950/2512/2515_images/thumb_23.jpgгоризонтальних смуг синього і жовтого кольорів.

Учень

---  У тризубі відображено триєдність життя.

 Це  Батько– Мати - Дитя. Вони символізують собою Силу – Мудрість - Любов. Тризуб  символізує  трійцю життєтворчих  енергій,  тобто  Мудрість, Знання і Любов (або Вогонь, Воду і Життя). 

 

http://www.ppu.gov.ua/wp-content/uploads/2016/12/Zabezpechennya_prav_VPO_na_medychnu_dopomogu_monitoryng_Predstavnytstva_Prezydenta_Ukrayiny_ARK.pngІІ  Насгупне  слово  --- « Школа »

--   Які кульки прикрасять його

(  Діти прикрашають дошку кульками

та пояснюють свій вибір.)

ІІІ. Музична фізкультхвилинка .

 « Пісня  щастя ».

 

І V.  Слідуюче  слово « Родина ».

 (Діти прикрашають дошку кульками

та пояснюють свій   вибір.)

 

 V.  “Краса  людини — її доброта”.

( Діти співають пісню  Юрія Рибчинського « Пісня на добро »

Вчитель.

* Плесніть у долоні ті , хто  зробив хоч одну добру справу. *Підніміть , будь ласка,  руку ті хто хоч один раз  скривдив друга.

* Встаньте ті, хто  любить свою країну, родину, готовий  робити

людям добро.

- Молодці!  Я вами пишаюсь.

Хай душа буде світлою в вас
Й промениться завжди добротою.
Йдіть робити добро! В добрий час!
І живіть в цьому світі з красою.

VІ.  « Ланцюжок  доброти »

--  Друзі, у вас на партах  є кольоровий папір, ножиці, олівці.

Обведіть кожен свою долоньку. Потім ми їх зєднаємо і утворимо « ланцюжок доброти 4 – А класу. До нас приєднуються  батьки та гості.

(( Зробивши  «ланцюжок  », діти  разом  з гостями  виходять на

шкільне  подвіря. Тримаючись за руки, школярі створили ланцюжок  єдності . Батьки вимірюють  довжину  створеного

« ланцюжка »

Вчитель.

    Ви - гордість та майбутнє України. Вам продовжувати  розбудову

незалежної  Батьківщини.Слава Україні. Героям  слава.

( Музичний  флеш моп під пісню  « Діти України » )

 

Література.

.1. Михайленко Л.В., Реброва І. М. Найцікавіше про Україну.

 Харків. 2008.

2. ,    П о м е т у н  О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007.

3. . Класні години з психологом.. О.В. Скворчевська, О.С.Нурєєва.-Х., - Вид. група « Основа», 2008.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ісаєва Лариса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сосова Анна
    Дуже сподобалась розробка уроку! Оригінально!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
8024
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку