Розробка проекту "Скутер"

Про матеріал

Останнім часом дедалі більшої популярності набувають скутери. Відносно недорогі мопеди, які не вимагають реєстрації та посвідчення водія, стають улюбленим транспортом підлітків. В той же час вони є причиною травмування та смертності дітей на дорогах. Даний проект виник з метою показати дітям фізичні основи безпечного руху, нагадати правила дорожнього руху та пригадати алгоритм надання першої допомоги при ДТП

Перегляд файлу

Проект

Скутер

Мета проекту: 1. Поглибити знання учнів з теми «Теплові двигуни», показати практичне застосування теплових двигунів. Показати фізичні основи безпеки руху скутера. Ознайомити учнів з правилами дорожнього руху. Пригадати правила надання першої допомоги при ДТП. Дослідити екологічні проблеми використання теплових двигунів.

2. Розвивати навички пошуку інформації в Інтернет – мережі. Формувати вміння працювати з великими об’ємами інформації, порівнювати, узагальнювати. Формувати дослідницькі навички.

3. Виховувати почуття взаємної відповідальності. Культуру інтелектуальної праці.

Стислий опис проекту.

  Останнім часом дедалі більшої популярності набувають скутери. Відносно недорогі мопеди, які не вимагають реєстрації та посвідчення водія, стають улюбленим транспортом підлітків. В той же час вони є причиною травмування та смертності дітей на дорогах.

  Даний проект виник з метою показати дітям фізичні основи безпечного руху, нагадати правила дорожнього руху та пригадати алгоритм надання першої допомоги при ДТП.

Ключове питання проекту:

Чи вправні ви скутеристи?

Тематика досліджень:

1. Будова скутера.

2. Двигун скутера і принцип його роботи.

3. Фізичні основи безпечного руху скутера.

4. Правила дорожнього руху для скутеристів.

5. Перша допомога при ДТП.

Міжпредметні зв’язки: фізика, основи здоров’я, інформатика.

Клас та вік учнів, які брали участь у проекті:

8  клас, вік 13 – 14 років.

Діяльність учителя та учнів на різних етапах реалізації проекту:

1. Підготовчий етап.  Учні. Визначення теми і завдань проекту; поділ на мікро – групи. Обговорення теми, завдання проекту з учителем. Отримують необхідну інформацію про проект.

Вчитель. Здійснює попередній пошук літератури та Інтернет – ресурсів. Характеризує загальні риси проекту. Ознайомлює учнів зі змістом проекту, на допомогу учням розробляє вчительську презентацію з основною інформацією щодо проекту.

2. Пошуково-аналітичний етап.

Учні. Визначення джерел інформації; формування уявлень про бажані результати; розподіл завдань (обов’язків) між членами групи; формулювання ключового і тематичного питань. Збір інформації, вирішення проміжних завдань. Аналіз інформації. Формулювання висновків. Учні об’єднуються у групи згідно з обраним напрямком дослідження.

 Вчитель допомагає у визначенні ключового і тематичного питань (у разі необхідності). Пропонує ідеї щодо дослідження; висловлює припущення. Ставить проміжні завдання і контролює їх виконання. Спостерігає, радить. Побічно керує діяльністю.

3. Творчий етап.

Учні. Оформлення результатів дослідження. Створення творчого продукту та його презентації. Створюють мультимедійну презентацію проекту  і публікацію до якого увійшла найбільш цікава інформація з теми.

Вчитель. Спостерігає, радить, здійснює попередній контроль результатів діяльності, корегує (у разі необхідності) результати пошуків.  Надає допомогу у створенні презентації проекту та тематичного бюлетеня.

4. Презентаційний етап.

Проведення узагальнюючого уроку-захисту учнівських проектів; обговорення результатів проекту.

Учні. Поглиблюють, систематизують і узагальнюють знання з теми. З’ясовують роль ядерної енергетики. Формують уміння і навички презентації проектної діяльності. Презентують результати пошукової діяльності , беруть участь у обговоренні досліджень інших груп.

Вчитель. Безпосередньо на уроці – слухає, організовує дискусію, ставить доцільні запитання.

5. Етап оцінювання результатів.

Учні. Беруть участь у колективному обговоренні особистого внеску кожного учасника мікрогрупи. Оцінюють свою діяльність і діяльність інших учнів на основі картки оцінювання презентації та публікації.

Вчитель. Розробляє бланк оцінювання діяльності учнів у проекті. Бере участь в оцінюванні діяльності учнів. Підводить загальний підсумок проекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 17. Деякі види теплових двигунів
Додано
22 грудня 2018
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку