Розробка уроку для 1 класу "Як тебе звати?"

Про матеріал
Розробка уроку для 1 класу "Як тебе звати?" Вчити учнів дізнаватись один у одного «Як тебе звати?»; Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації;Розвивати фонематичну компетенцію;Стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.
Перегляд файлу

Тема 1: Моя сімя і друзі.

Підтема: Як тебе звати?

Клас: 1

Урок №3

Дата:

Мета: - Вчити учнів дізнаватись один у одного «Як тебе звати?»;

  • Продовжувати вчити учнів користуватись з підручником та

           картками;

  • Розвивати фонематичний слух учнів, здатність до імітації;
  • Розвивати фонематичну компетенцію;
  • Стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.

Мовний матеріал: What is your name?

Тип уроку:

Обладнання: підручник, картки з завданнями, компютер.

Хід уроку

І Початок уроку.

  1. Привітання.

( відео Good morning)

  1. Фонетична зарядка.

Сьогодні я вам розповім продовження казочки про язичка. Засвітило сонечко, заспівали пташка та на вулиці стало дуже спекотно.

C:\Users\Администратор\Desktop\20140727_170622.jpg

Та Язичок вирішив піти на озеро та покупатись.

C:\Users\Администратор\Desktop\20140727_170637.jpg

 Але він забув, що в ночі пройшов дощ і вона на озері дуже холодна. Він заліз у воду та змерз [z]-[z]-[z]. випригнув з озера та побіг до дому. Язичок закрив всі двері, ліг в ліжко, укрився ковдрою. Але потім почав кашляти [k]-[k]-[k].

Прийшлось викликати лікаря.

C:\Users\Администратор\Desktop\20140727_170653.jpg

Лікар попросив Язичка відкрити рот та сказати [ Λ ], [ Λ ], [ Λ ].

Але у нього дуже боліло горло і  виходило тільки [ e ], [e ],[ e ]

                                                                                      [ i ], [ i ], [ i ]

                                                                                      [ ε: ], [ ε: ], [ ε: ].

Тоді лікар сказав [o], [o], [o]. І дай хворому не смачну мікстуру, на що Язичок сказав [ æ ], [ æ ], [ æ ].

Після цієї мікстури він заснув та у вісні до нього в гості завітали 8 гномів.

  1. C:\Users\Администратор\Desktop\20140727_170702.jpg

Одного звали - [ ei ], другого -  [ ai ], третього - [ oi ], четвертого - [ au ], п’ятого - [ əu ], шостого - [ iə ], сьомого - [ eə ] та восьмого - [ aiə ]. Ось вони познайомились, довго грались та прийшов час прощатись. Вони по прощались та побажали Язичку скорішого одуження.

Язичок прокинувся та від хвороби не залишилось і сліду.

 

ІІ Основна частина.

  1. Давайте згадаємо, що було на попередньому уроці?

Як ми привітаємось на англійській мові?

  • Hello! Hi!

Правильно. А як ми скажемо, що ми ради когось бачити?

  • Nice to meet you!

А як ми можемо представити своє імя?

  • I am…

Теж правильно! Молодці! Good for you!

А як же на англійській мові спитати Як тебе звати?

Сьогодні ми вивчимо це питання. Щоб спитати як тебе звати ми повинні сказати What is your name? Повторіть за мною - What is your name?

Мене звати… - My name is…

  1. А тепер перегляньте відео і спробуйте зрозуміти про що кажуть герої цього відео.

А тепер давайте спробуємо підспівувати.

  1. Зараз ми вивчимо нові літери Ee, Ff, Gg.

Ee C:\Users\Администратор\Desktop\англ алфав\alphabet-cards-free-for-kids-download-02 - копия.jpg Ee is for earth.

Звук літери Ee [e], [i].

Ff  C:\Users\Администратор\Desktop\англ алфав\alphabet-cards-free-for-kids-download-02 - копия (2).jpg Ff is for flower.

Звук літери Ff – [f].

Gg C:\Users\Администратор\Desktop\англ алфав\alphabet-cards-free-for-kids-download-02 - копия (3).jpg Gg is for gift. C літери Gg починається слово подарунок.

Звук літери Gg [g]

 

  1. Фізхвилинка.

One, two, three,

Look at me!

Hands up,

Hands down,

Hands on hips,

Sit down.

 

  1. Давайте трошки попишемо.

C:\Users\Администратор\Desktop\slide-9-638.jpg

  1. Давайте закріпемо вивчений матеріал виконавши завдання.

C:\Users\Администратор\Desktop\slide-9-638 - копия.jpg

  1. Щоб представити свого друга ми повинні сказати This is…  - Це…

Повторіть This is Ann. This is Dan. This is Max.

 

  1. Гра. Учні по черзі передають м’я та презентують себе та свого сусіда. Приклад: Hello! Nice to meet you! I am Ann. This is Dan.

ІІІ Кінець уроку.

  1. Підведення підсумків.
  2.  Отримання вербального оцінювання.
  3. Прощання ( відео Goodbye)
docx
Додано
19 грудня 2019
Переглядів
2143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку