Дана розробка стане у пригоді креативному вчителеві у введенні нового матеріалу за темою "Кольори". У розробці реалізуються чотири види мовленнєвої діяльності, які полегшують учням оволодіння іноземною мовою.
27.11.2018 Клас 2-Б Лебедєва В.Б.
Урок № 23
Тема: Веселі кольори
Мета: навчальна: Ввести новий лексичний матеріал за темою. Вдосконалювати навички читання, говоріння, письма та аудіювання, розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; вдосконалювати навички спілкування у парі та індивідуально. Виховувати ввічливе ставлення один до одного, готовність допомогти.
Обладнання: картки за темою, картки на будову речення , роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
Пісенька-привітання
2. Організаційний момент
На дошці число, класна робота.
Чи учні готові до уроку? На парті зошити, словники, підручники
3. Уведення в іншомовну атмосферу
What’s the weather today? How are you? What season is it now? What day is it today?
3. Перевірка домашнього завдання впр. 5 ст. 57 у зошитах
4. Повідомлення теми та мети уроку
Показ карток з кольорами, учні називають тему “Кольори” та переглядають відео-пісеньку на кольори.
Основна частина уроку
Вчитель демонструє картки з кольорами та записує на дошці.
Учні роблять записи нових слів у словник. Словникова робота
Red, yellow, orange, green.
Діти складають словосполучення зі словами з попередньої теми.
Tom’s pencil-case is red
Mary’s bag is green and yellow
Nick’s ruler is orange.
What colour is Tom’s pencil-case? What colour is Mary’s bag? What colour is Nick’s ruler?
Відповіді учнів
It’s time to have a rest. Let’s do it! “I can run” Відео-пісенька.
Вчитель нагадує будову речення в англійській мові, табличка на дошці. Роздає учням роздатковий матеріал. З поданих слів треба скласти речення та записати на дошці та у зошит. Робота у парах. Після складання речень, один учень з пари йде та записує його на дошці, інші – у зошит.
– My favourite colour is __________
Заключна частина уроку
Підручник ст..58 впр. 1 читати, вивчити слова
Що ми сьогодні вивчали? Що ви запам’ятали?
WB ст.. 30 впр. 2 учні замальовують малюнки
Оцінення учнів . Протягом уроку ви отримували картки з кольорами. Коментарі.