Розробка уроку для учнів 2 класу за темою "Веселі кольори"

Про матеріал

Дана розробка стане у пригоді креативному вчителеві у введенні нового матеріалу за темою "Кольори". У розробці реалізуються чотири види мовленнєвої діяльності, які полегшують учням оволодіння іноземною мовою.

Перегляд файлу

27.11.2018 Клас 2-Б Лебедєва В.Б.

Урок № 23

Тема: Веселі кольори

Мета: навчальна: Ввести новий лексичний матеріал за темою. Вдосконалювати навички читання, говоріння, письма та аудіювання, розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; вдосконалювати навички спілкування у парі та індивідуально. Виховувати ввічливе ставлення один до одного, готовність допомогти.

Обладнання: картки за темою, картки на будову речення , роздатковий матеріал.

 

Хід уроку

І.  Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.  Привітання

Пісенька-привітання

2. Організаційний момент

На дошці число, класна робота.

Чи учні готові до уроку? На парті зошити, словники, підручники

3.  Уведення в іншомовну атмосферу

What’s the weather today? How are you? What season is it now? What day is it today?

3. Перевірка домашнього завдання впр. 5 ст. 57 у зошитах

4. Повідомлення теми та мети уроку

Показ карток з кольорами, учні називають тему Кольори та переглядають відео-пісеньку на кольори.

Основна частина уроку

  1.              Введення нових лексичних одиниць

Вчитель демонструє картки з кольорами та записує на дошці.

Учні роблять записи нових слів у словник. Словникова робота

Red, yellow, orange, green.

Діти складають словосполучення зі словами з попередньої теми.

  1.              Вдосконалення навичок аудіювання
  1.              Етап ознайомлення з лексикою перед прослуховуванням ( Кольори )
  2.              Етап слухання речень

Tom’s pencil-case is red

Mary’s bag is green and yellow

Nick’s ruler is orange.

  1.              Етап розуміння прослуханого. Відповіді на запитання.

What colour is Tom’s pencil-case? What colour is Mary’s bag? What colour is Nick’s ruler?

Відповіді учнів

  1.              Фізкультхвилинка  

It’s time to have a rest. Let’s do it! “I can run” Відео-пісенька.

  1.              Вдосконалення навичок читання ст.. 58 впр. 2
  1. Введення нових слів colour – розмальовувати та favourite – улюблений
  2. Учні по-черзі читають. Перекладають.
  3. Перевірка прочитаного. Запитання. What is the boy’s name? – The boy’s name is Max. What is he colour? – He colours a parrot.
  1.              Активізація лексико-граматичного матеріалу .

Вчитель нагадує будову речення  в англійській мові, табличка на дошці. Роздає учням роздатковий матеріал. З поданих слів треба скласти речення та записати на дошці та у зошит. Робота у парах. Після складання речень, один учень з пари йде та записує його на дошці, інші – у зошит.

  1. Удосконалення навичок говоріння . Робота у парах. Діалогічне мовлення. – What is your favourite colour?

                              – My favourite colour is __________

 

Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання

Підручник ст..58 впр. 1 читати, вивчити слова

  1. Підведення підсумків уроку

Що ми сьогодні вивчали? Що ви запам’ятали?

WB ст.. 30 впр. 2 учні замальовують малюнки

Оцінення учнів . Протягом уроку ви отримували картки з кольорами. Коментарі.

  1. Прощання з учнями Пісенька-прощання
docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку