Сценарій гри для закріплення теми "Food" для учнів початкових класів
Гра спрямована на закріплення лексики з теми "Food". Учні будуть виконувати різноманітні завдання, поділені на етапи.
Матеріали:
-
Флеш-картки з зображеннями та назвами продуктів
-
Паперові тарілки та столові прибори (для імітації обіду)
-
Настільна гра з полями, на яких написані завдання
-
Маленькі призи (наклейки, олівці тощо)
Етап 1: "Ідентифікація продуктів"
Мета: Закріплення знань про назви продуктів.
Завдання:
-
Вчитель показує флеш-картки з зображеннями продуктів (apple, banana, bread, cheese тощо).
-
Учні повинні назвати продукт англійською мовою.
-
За кожну правильну відповідь учень отримує бал.
Етап 2: "Магазин продуктів"
Мета: Вивчення фраз для покупки продуктів.
Завдання:
-
Вчитель розподіляє ролі: покупці та продавці.
-
Продавці повинні "продавати" продукти, використовуючи англійські фрази (How much is this? I would like to buy...).
-
Покупці повинні "купувати" продукти, використовуючи фрази (I want to buy..., Can I have...?).
-
Учні можуть використовувати флеш-картки як продукти.
Етап 3: "Готуємо обід"
Мета: Закріплення знань та розвиток навичок мовлення.
Завдання:
-
Учні поділяються на групи.
-
Кожна група повинна підготувати "обід" із запропонованих продуктів (на паперових тарілках).
-
Кожен учень описує, що вони приготували, використовуючи англійську мову (We have apples, bread, cheese...).
Етап 4: "Настільна гра"
Мета: Закріплення лексики через гру.
Завдання:
-
Вчитель готує настільну гру з полями, на яких написані завдання (назвати продукт, скласти речення, вибрати правильне зображення тощо).
-
Учні кидають кубик і рухають фішки по полях.
-
Виконують завдання відповідно до того, на якому полі опинилися.
Етап 5: "Смаколики в кошику"
Мета: Перевірка знань учнів.
Завдання:
-
Вчитель показує кошик із різними продуктами (картки із зображеннями продуктів).
-
Учні по черзі витягують картку і називають продукт англійською мовою.
-
За правильну відповідь учень отримує маленький приз.
Завершення:
Підведення підсумків:
-
Вчитель підсумовує результати гри, дякує учням за участь.
-
Вчитель вручає маленькі призи всім учасникам.