Урок 16. Дата проведення: |
Математика 5 клас |
Тема: Кути види кутів.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, підручник, креслярський трикутник, комп’ютерна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Слайд 2. Оцінка настрою учнів на початку уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання, корекція знань
Слайд 3. За діаграмою визначити: скільки пшениці посіяв фермер, якої культури посіяв найбільше і скільки, найменше і скільки, на скільки більше посіяв картоплі ніж жита?
Слайд 4. За діаграмою визначити: скільки смартфонів продав магазин, якого товару продали найбільше і скільки, найменше і скільки, на скільки менше продали смартфонів ніж клавіатур?
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Опитування із демонстрацією на слайдах:
ІV. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Учитель формулює тему. Учні називають їхні очікування від уроку. Учитель узагальнює очікування, визначають цілі уроку. Слайд 8.
V. Засвоєння нових знань
Слайд 9
Означення:
Елементи кута:
Слайд 10. Поняття розгорнутого кута.
Слайд 11. Побудова прямого кута за допомогою креслярського косинця.
Слайд. 12. Побудова прямого кута від даного променя.
Слайд 13. Позначення і читання кутів.
Слайд 14 Поняття гострого і тупого кута.
Слайд 15. Підсумовування видів кутів.
Слайд 16. Розміщення точок відносно кута.
Слайд 17. Рівність кутів.
Слайд 18. Поділ кута на частини.
VІ. Формування компетентностей
Слайд 19. Визначити кут за малюнком (зліва – гострий, по середині – прямий, справа – тупий).
Слайд 20. Визначити кількість прямих, гострих, тупих кутів на малюнку. (прямих – 8, гострих – 6, тупих – 2)
Слайд. 22. Робота за підручником.
Виконати вправи № 722, 725, 727, 732, 736
VІІ. Домашнє завдання
Слайд 21. Опрацювати § 20, вивчити означення, виконати вправи 723, 726, 730, 733, 735, 737*
VI. Підбиття підсумків уроку, рефлексія
Рефлексія
Слайд 23. Учні відповідають на запитання
VІІI. Оцінювання роботи учнів
Слайд 24. За допомогою руки учні показують кут, яким би оцінили враження від уроку. Гострий – «погано», прямий – «добре», тупий – «дуже добре».
Слайд 25. Оцінка настрою учнів по закінченні уроку.