План-конспект уроку з англійської мови для 1 класу
Тема: «My School» Моя школа
Підтема: Шкільне приладдя
Цілі уроку:
практичні: ввести новий лексичний матеріал з теми «My School» (назви шкільного приладдя), повторити та закріпити вивчені ЛО;
закріпити застосування граматичної конструкції запитання What`s this? а також відповіді It is а... із застосуванням раніше вивчених лексичних одиниць;
практикувати вживання у мовленні вивчених лексичних одиниць;
продовжити навчати учнів виконувати інструкції англійською мовою;
формувати вміння працювати з підручником та робочим зошитом, роздаткових матеріалом;
освітня: поглибити знання учнів з теми «Моя школа. Шкільне приладдя»
розвиваючі: розвивати фонематичний слух учнів; здатність до імітації; пам'ять; увагу; вміння працювати у групах, вирішувати поставлені завдання;
виховні: виховувати у дітей старанність та наполегливість, стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови, доброзичливість.
Тип уроку: урок, що спрямований на формування мовленнєвих умінь
Наочність: флеш-карти із зображенням шкільного приладдя, роздатковий матеріал
Обладнання: комп’ютер, телевізор, НВК “Smart junior 1” (aудіо-додаток до підручника англійської мови для першого, зошит, підручник)
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя
Хід уроку
І. Introduction. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Greeting. Привітання.
T: Hello, children! How are you?
Pls: Hello. I`m fine, thank you.
T: I’m very glad to see you too.
And now let’s sing the song and greet each other.
Song “Hello!”
(Зустріч з їжачком). Let`s greet our friend. Ask him what name he is and how he is.
2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today you’ll revise the names of colours, school things and numbers from 1 to 10 and practice to use them in games and exercises.
And now let’s start our lesson.
3. Warming up. Введення в іншомовну атмосферу
T: Look! Who has come to us. (Зустріч з їжачком). Let`s greet our friend. Ask him what name he is and how he is.
III. Основна частина уроку
1. Vocabulary Practice. Актуалізація раніше вивчених ЛО по темі «School» та тренування їх у різних видах мовленнєвої діяльності.
Т: Діти, наш Хоггі ще не ходить до школи, але дуже хоче. Тому він попросив нашої допомоги, щоб ми його трішки підготували. Він дуже хоче вивчати англійську мову. Хоггі дуже старанний, тому в нього вже багато чого виходить. Але він сказав мені по секрету, що ще не вчив слів про школу. Давайте повторимо з вами усі необхідні слова та будемо йому все розповідати.
2. Повторення вивченої лексики та кольорів
T: Please, name the things that you can see on the blackboard. What colour is a pen? (запитати кольори всіх предметів, заспівати пісню «Red and blue»
3. Введення нової лексики.
T: Now listen to the TV and repeat, please. (діти повторюють слова декілька разів). Гра «Хто швидше?»
Їжачок запитує What`s this?, діти відповідають.
Їжачок запитує Is it a…? , діти відповідають Yes/ No
Фізкультхвилинка
5. Робота з підручником. Слухання коміксу “Pinocchio”, виконання впр.2
6. Робота в групах
T: Давайте допоможемо Хоггі зібратися до школи.
Для цього нам потрібно вибрати предмети, які пригодяться їжачку в школі, назвати їх і приклеїти їх на рюкзак.
Молодці! Тепер Хоггі готовий до школи
7. Повторення цифр. Перегляд відео
8. Гра “What is missing?”
Тепер погляньте на дошку та скажіть, які речі будуть зникати з дошки
Close your eyes! Open, please. What’s missing?...
ІІІ. Заключна частина уроку
Дітки, які ви молодці. Гарно попрацювали на уроці.
А тепер по черзі вийдіть до дошки та прикріпіть біля смайликів сердечко, чи сподобався вам сьогоднішній урок.
Bye-bye! See you soon!