КОНСПЕКТ УРОКУ «PREPOSITIONS OF PLACE». ПОВТОРЕННЯ» 2 КЛАСС
Мета:
· навчальна: повторити раніше вивчені лексичні одиниці за темою «Home and family” (Дім і сім’я), активізувати вивчений граматичний матеріал попередніх уроків; практикувати мовні засоби за підтемою «Прийменники місця», «Іграшки»; розвиток навичок читання, аудіювання та письма.
· розвивальна: розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; удосконалювати фонетику; усні комунікативні вміння з опорою на наочність, розвивати увагу та зорову пам’ять, спостережливість.
· виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших , формувати доброзичливу атмосферу в класі, виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань; допомагати їм бути розкутими у спілкуванні, вивчати іноземну мову, виховувати звичку до систематичної розумової праці.
Обладнання: флєшкартки за темами: «Дім», «Іграшки», “Прийменники місця”, відеододаток, презентація, дидактичні матеріали.
Хід уроку
І. Вітання
Hello, my dear students! Nice to meet you!
Діти працюють в парах.
ІІ. Основна частина.
Повторення граматичних і лексичних структур
Любі мої, ми можемо бачити навколо себе багато речей і всі вони мають своє місце. Щоб вказати де саме знаходиться річ, ми з вами вивчили прийменники місця “on, in, under”.
1. Прослухаємо пісню і повторимо прийменники місця, а також питання “Where is it?” https://www.youtube.com/watch?v=DHb4-CCif7U&ab_channel=MapleLeafLearning
2. Тепер давайте пограймо в гру на “Wordwall” і перевіримо свої знання: https://wordwall.net/uk/resource/21010531/in-on-under
Музична фізкультхвилинка
Ви добре працювали і зараз трішки відпочинемо з вашими улюбленими мультяшними героями (діти виходять до дошки і роблять разминку): https://www.youtube.com/watch?v=kT9Hn3IXLUE&ab_channel=%D0%91%D1%83%D0%B1%D0%B0%E2%80%93%D0%9C%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%B9
Закріплення граматики і лексики (письмове завдання)
Тепер, коли ви відпочили, давайте відправимось у дитячу кімнату: розглянемо малюнок, подивимось уважно де і що знаходиться: “Open your workbook. Page number 21, exercise1. Let's remember the answer “Where is/are..?” You must complete the sentences with the words in the blue line”. Ваше завдання: прочитати питання, перекласти його і заповнити пропуск відповідним словом у відповіді. Відповідь теж читаємо і перекладаємо. Let's go on a journey through the children's room!
Розвиваємо навички аудіювання
А зараз уявіть собі, що ви спілкуєтесь з вашим другом з Англії і він вам розповідає про свої іграшки у його кімнаті. Підказкою будуть малюнки. Прослухайте аудіо і виберіть одну правильну картинку:
ІІІ. Заключна частина.
«You are great!» Сьогодні ви дуже добре попрацювали! Тепер ви знаєте, як пояснити, а також зрозуміти де знаходиться предмет за допомогою слів “on, in, under”. Вітаю вас!
Слухаємо пісню “Goodbye!” https://www.youtube.com/watch?v=2O975ewRT7Q&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids
The lesson is over.