Розробка уроку "Prepositions of place" 2 клас

Про матеріал
Розробка уроку ""Prepositions of place" для 2 класу для підручника "Smart Junior 2" М.Мітчел
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ «PREPOSITIONS OF PLACE». ПОВТОРЕННЯ» 2 КЛАСС

Мета:

·     навчальна: повторити раніше вивчені лексичні одиниці за темою «Home and family”  (Дім і сім’я), активізувати вивчений граматичний матеріал попередніх уроків; практикувати мовні засоби за підтемою «Прийменники місця», «Іграшки»; розвиток навичок читання, аудіювання та письма.

·   розвивальна: розвивати спонтанні відповіді на запитання та швидку реакцію; удосконалювати фонетику; усні комунікативні вміння з опорою на наочність, розвивати увагу та зорову пам’ять, спостережливість.

·      виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших , формувати доброзичливу атмосферу в класі, виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань; допомагати їм бути розкутими у спілкуванні, вивчати іноземну мову, виховувати звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: флєшкартки за темами: «Дім», «Іграшки», “Прийменники місця”, відеододаток, презентація, дидактичні матеріали.

 Хід уроку

І.  Вітання

Hello, my dear students! Nice to meet you!

  1. Давайте привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою «Hello!!! Song for kids!»
  2. Давайте згадаємо питання і відповіді під час знайомства: “What`s your name?”, “How are you?”, “How old are you?, “Where do you live?”.

Діти працюють в парах.

ІІ.  Основна частина.

Повторення граматичних і лексичних структур

    Любі мої, ми можемо бачити навколо себе багато речей і всі вони мають своє місце.     Щоб вказати де саме знаходиться річ, ми з вами вивчили прийменники місця “on, in, under”.

1. Прослухаємо пісню і повторимо прийменники місця, а також питання “Where is it?” https://www.youtube.com/watch?v=DHb4-CCif7U&ab_channel=MapleLeafLearning

2. Тепер давайте пограймо в гру на “Wordwall” і перевіримо свої знання: https://wordwall.net/uk/resource/21010531/in-on-under

  1. Нам затишно і зручно у нашому домі: на ліжку ми солодко спимо, на м’якому дивані дивимость цікавий мультик або фільм по телевізору, у шафі зберігаємо наші улюблені речі. Давайте повторимо ці слова по темі “Дім” разом з інтерактивною вправою: https://wordwall.net/uk/resource/25667569/smart-junior-2-unit-3-smart-world

 Музична фізкультхвилинка

Ви добре працювали і зараз трішки відпочинемо з вашими улюбленими мультяшними героями (діти виходять до дошки і роблять разминку): https://www.youtube.com/watch?v=kT9Hn3IXLUE&ab_channel=%D0%91%D1%83%D0%B1%D0%B0%E2%80%93%D0%9C%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%B9

         Закріплення  граматики і лексики (письмове завдання)

Тепер, коли ви відпочили, давайте відправимось у дитячу кімнату: розглянемо малюнок, подивимось уважно де і що знаходиться: “Open your workbook. Page number 21, exercise1. Let's remember the answer “Where is/are..?” You must complete the sentences with the words in the blue line”. Ваше завдання: прочитати питання, перекласти його і заповнити пропуск відповідним словом у відповіді. Відповідь теж читаємо і перекладаємо. Let's go on a journey through the children's room!

Розвиваємо навички аудіювання

А зараз уявіть собі, що ви спілкуєтесь з вашим другом з Англії і він вам розповідає про свої іграшки у його кімнаті. Підказкою будуть малюнки. Прослухайте аудіо і виберіть одну правильну картинку:

ІІІ. Заключна частина.

«You are great!» Сьогодні ви дуже добре попрацювали! Тепер ви знаєте, як пояснити, а також зрозуміти де знаходиться предмет за допомогою слів “on, in, under”. Вітаю вас!

Слухаємо пісню “Goodbye!” https://www.youtube.com/watch?v=2O975ewRT7Q&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids

                                            The lesson is over.

 

docx
Додано
17 серпня
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку