Розробка уроку з англійської мови для 5 класу з теми "A Matter of Taste"

Про матеріал
Урок розроблений на основi підручника зарубіжного видання "Upstream beginner" на 45 хвилин
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови

Тема уроку: A Matter of  Taste

Цілі уроку:

Практична:

  1. Активізувати в мовленні учнів слова з теми « Харчування»;
  2. Навчити розповідати про свою улюблену та не улюблену їжу; 
  3. Навчити учнів  замовляти їжу в кафе чи ресторані.

Виховна:

  1. Виховувати повагу до товариша, вміння його уважно слухати;
  2. Навчити дітей правильно поводитися в закладах.

Освітня:

1. Розширювати філологічний кругозір учня, прилучати учнів до культури мови.

Обладнання уроку: підручник «Upstream beginner» ст. 48; дошка (проектор), роздатковий матеріал, колонки.

 

Схематичний план уроку

1. Організаційний момент (1хв.)

2. Мовленнєва зарядка (5 хв.)

3. Опрацювання нової теми (35 хв. )

4.  Підведення підсумків уроку. Оцінки. Домашнє завдання ( 4 хв.)

 

Хід уроку

1 . Організаційний момент:

Мета: Організація класу. Налаштування учнів на спілкування англійською

мовою.

Прийом: Бесіда з учнями.

Hello,guys ! How are you doing ? (I’m fine, thank you. I’m well, thanks. Not

bad, thank you. Quite O.K. All right.).

2. Мовленнєва зарядка

Мета: ввести учнів в іншомовну атмосферу і стимулювати їх подальшу роботу; налаштувати на вивчення нової теми.

Прийом: А) на екран виводяться/пишуться на дошці слова, подібні багатьом мовам. Учням потрібно здогадатися про їх переклад. Можна запропонувати учням назвати ще слова, які схожі в англійській та українській/російській мовах.

Схожі: jam, Chicken nuggets, Smoothie, lemon, lime, yogurt, cheesecake, pudding, omelette, spaghetti.

В) Учні в парах запитують та відповідають на питання, використовуючи приклад.

  1. Опрацювання нової теми:

Мета: навчити учнів правильно вимовляти, писати та використовувати нові слова.

  1. Прийом А) Учні відкривають свої підручники на ст.48. Перед ними нова лексика. Хором повторюємо кожне слово. Вчитель роздає роздруковані слова з цієї теми.
  2. Прийом В) Учням потрібно продивитися меню та підписати малюнки з їжею. Учні роблять це самостійно, а потім  разом перевіряємо (читаємо меню, перекладаємо, перевіряємо завдання).

Мета: показати учням, що ці слова можна використовувати в повсякденному житті ; навчити замовляти страви англійською мовою; навчити розуміти прослухане.

Прийом А) Учням потрібно прослухати запис, на якому дві людини замовляють страви, та написати, які страви замовив Деніел, а які – Джесіка. Учні слухають запис два рази. Перевірка.     

Прийом В) Повне розуміння прослуханого. Вчитель видає роздруковані діалоги з пропущеними словами. Учні слухають запис ще раз і паралельно заповнюють пропуски. Після цього два учня читають те, що в них вийшло в парах, інші два учня – перекладають.  

Tapescript

Jessica: What are you having for Starter Daniel?

Daniel: I like meat, so l'm having the Mad Hatter’s Mix. What about you?

Jessica: Hmm, I fancy the chicken salad.

Daniel: And what are you having for Main Course?

Jessica: Erm, The vegetarian pizza sounds good . . . Oh, no . . . it’s got onions ... I don’t like them. I think l’d like the stir-fry rice. And you?

Daniel: I'm having the steak.

Jessica: Steak? Ha! You do like meat, don't you?.. . And for dessert I'm having the fruit salad.

Daniel: Well, l’m having the chocolate mousse - they haven't got a dessert with meat in it! Ha, ha!

Jessica: Waiter we'd like to order now..

 

Jessica: What are you having _____________ Daniel?

Daniel: I like _____, so l'm having___________________. What about you?

Jessica: Hmm, I fancy the_____________.

Daniel: And what are you having___________?

Jessica: Erm, The ______________ sounds good . . . Oh, no . . . it’s got ______... I don’t like them. I think l’d like the____________. And you?

Daniel: I'm having the_______.

Jessica: Steak? Ha! You do like meat, don't you?.. . And for _____ I'm having the_________ .

Daniel: Well, l’m having the ___________ - they haven't got a dessert with meat in it! Ha, ha!

Jessica: Waiter we'd like to order now...

Прийом С) Розглядаємо деякі конструкції з діалогу.

Would like to - We’d like to order.

Fancy + Ving - I fancy having fruit salad.

Do like – підсилювальна форма - You do like meat, don't you?

Прийом D) Попросити учнів поділитися в пари та придумати і розіграти свої діалоги. Приклад:

 

4. Підведення підсумків уроку. Аналіз роботи учнів, коментування оцінок.

5. Домашнє завдання: Запис на дошці і в щоденниках, коментар алгоритму виконання.

WB p. 38, ex. 1, 2


A banana

Банан

a biscuit

Печенье

A burger

Бургер

A cake

Торт

Chilli

Перец Чили

Soup

Суп

Chocolate

Шоколад

Coffee

Кофе

Cola

Кола

A croissant

Круассан

A hot-dog

Хот-дог

Lemonade

Лимонад

A milkshake

Молочный коктейль

Pizza

Пицца

Salad

Салат

A sandwich

Сэндвич

To hate

Ненавидеть

A cucumber

Огурец

A strawberry

Клубника

A pepper

Перец

A potato

Картошка

Cheese

Сыр

An egg

Яйцо

A cherry

Вишня

Olive oil

Оливковое масло

A chicken

курица

Lettuce

Листя салата

An onion

Лук

Garlic

Чеснок

A mushroom

Гриб

Fruit (s)

Фрукт (фрукты)

A tomato

Помидор

Sausage

Колбаса

Beef

Говядина

lamb

Баранина

A Bread roll

Булочка

Butter

Масло

To stir-fry

Обжаривать

Rice

Рис

A pea

Горох

A peanut

Арахис

A steak

Стейк

A carrot

морковь

Pasta

Паста

A cream sauce

Сливочный соус

An orange

Апельсин

To order

заказывать

Main course

Главное блюдо

Starter

Закуска; первое

Dessert

Десерт

A vegetable

овощ


 

docx
Додано
9 червня 2021
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку