Довжанська ЗОШ I-II ступенів
Вчитель: Самойлюк Світлана Олександрівна
Lesson 58 Unit Nature and weather
Підтема: Пори року та погода.
Мета:
.
Обладнання: макет книги, підручник, відеозаписи різних пір року.
Тип уроку: урок сприймання нових знань.
Форма уроку: усний журнал.
Хід уроку
І.ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання. Greeting
T : Good morning, dear children!
Ps: Good morning, good morning.
Good morning, to you.
Good morning, good morning.
We are glad to see you!
2. Повідомлення теми та мети уроку. Presentation aim
T: Today we’ll speak about seasons and remember the vocabulary on the topic. You’ll also learn to tell the dates. Also we are going come into book «SUMMER FAIRYTAILs».You can see different tales, tasks and adventures on book’s pages. (Також ми потрапимо до книги «Літні казки». Ви зможете побачити різні історії, завдання та пригоди на сторінках книжки.)
3. Перевірка домашнього завдання. Homework
Т: The first page is tale about Neznaiko. Незнайко – це хлопчик, який лінується вчиться і пропускає школу, щоб погратися. Та , мабуть, він не знає, що і в школі можна вчитися і гратися. Одного разу, він не зробив домашню роботу і
потрапив у книжку. Давайте допоможемо йому звідти вибратися, щоб він надалі вчився в школі і більш не пропускав уроки. Let’s revise the previous topic and check your homework.
Read your sentences with names of days.
4. Уведення в іншомовну атмосферу. Warming up
T : The second page is tale about Olivets-Maluvets. Цей олівчик є чарівним, коли йому говорять щось намалювати,то він віртуозно малює. Давайте перевіримо чи ваші олівці можуть таке робити. Listen me attentively.
Draw pictures of the sun shining, raindrops falling, wind blowing, snow falling and clouds on the card. Show your pictures each other.
Ask the pupils to call out the weather words.
ІІ. OСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
А) Ознайомлення із назвами пір року
Т: The third page is tale about Snowwhite. Білосніжка є царівною природи. Вона дбає про все живе, доглядає весь ліс та піклується про гномів як про рідних. І навіть якщо то зима, вона завжди допоможе кожній пташці та рослинці врятуватися. Tell me : How many seasons are there in a year?
Look at the pictures in the book. (включаються відеозаписи «Пори року»)
Т: Це така пора року, коли землю покриває сніг. Надворі царить тиша і тільки поскрипує мороз. What season can we see?
It is winter. Repeat w-i-n-t-e-r. What colour is winter?
Т: Ця пора року відкриває світові велику кількість барв та різноманіття звуків. Уся природа відроджується від зимової тиші. What season can we see? It is spring. Repeat s-p-r-i-n-g. What colour is spring?
Т: Це така пора року, яка дарує дітям багато веселощів та ігор. Улюблений час учнів. What season can we see?
It is summer. Repeat s-u-m-m-e-r. What colour is summer?
Т: Ця пора жовтого листя та урожаю. У цей час просинається життя у школі. What season can we see?
It is autumn. Repeat a-u-t-u-m-n. What colour is autumn?
B) Бесіда з учнями. Speaking
T: Look at the pictures of exercise 1 on page 127. What season is it?
What season is it now? Do you like spring? Tell us about the weather today.
C) Вивчення вірша “Seasons”. Reading
T: Білосніжка часто співає пісні, доглядаючи за звірами. Ось одна із них. Look at the Ex 4, p. 128. It is poem about season. Let’s read it and repeat. Які слова не зрозумілі? What is poem about?
Ps: It is about winter, spring, summer and autumn.
Фізкультхвилинка «Saymon says”
D) Ознайомлення із назвами місяців літа
Т: Яка пора року іде за весною?
Ps: It is summer.
T: Read the summer months . Let’s write down it into copybook. Зверніть увагу, що міяці в англійській мові пишуться з великої букви.( Впр. 4 (с. 127)
A) Пояснення читання дат (день і місяць).
Т: The fourth page is tale about Red Hat. Червона Шапочка плутається завжди у датах, тому щоразу запізнюється на зустріч із бабусею. Давайте вивчимо як читаються дати англійською. Ви вже знаєте, що в англійській мові спочатку пишеться число, а потім місяць (2 Червня – second of June ). Але якщо у вас на якусь дату призначена зустріч, то правильно буде сказати так – on June,2.
Let’s help Red Hat and say when will she have visit her granny? Скажемо, коли Червона Шапочка має відвідати свою бабусю.
Ps: She will have visit granny on August,8/ on May, 10/ on April,5.
B) Повторення граматичної структури like + герундій та порівняння цієї структури із формою теперішнього тривалого часу.
Т: The fifth page is tale about Buratino. Цей хлопчик любить веселитися і має багато захоплень. То він з Мальвіною вчиться малювати, а через деякий час уже з своїм другом Чіполіно ловить рибу. Work in pairs. Один учень відповідає на речення в теперішньому тривалому часі, інший – використовуючи герундій.
Look at the pictures on page 128. What are girls doing now? - тепер. трив.
Do they like playing hide-and-seek? - герундій
P1: They are playing hide-and-seek. They like playing.
T: What are boys doing now?
Do they like fishing?
P2: They are fishing now. They like fishing.
Т: Давайте подивимось на захоплення Буратіно та скажемо, що є його захопленням, використовуючи герундій та, що він робить зараз, використовуючи теперішній тривалий час.
Ps: They are playing now.
They like fishing.
They like playing football.
She is making a cake now.
Т: The sixth page is tale about Vseznaiko. Всезнайко – розумний хлопчик, який підготував для вас картки, щоб дізнатися як ви запам’ятали слова. Translate words on the card. (Season, sky, May, winter, spring, summer, autumn, April, cloud, weather, sunny, snowy, rainy)
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Вивчити вірш «Seasons»
2. Підведення підсумків уроку. Summary
T: What have you revised today?
What book did you open for you today?
What have you learned to do?
The lesson is over. Good bye!