План-конспект уроку у 5 класі
Тема: Великі та маленькі міста України та Великої Британії
Очікувані результати: на кінець уроку учні: покращать вміння сприймати та розуміти інформацію на слух; покращать вміння шукати необхідну інформацію у тексті для читання; дізнаються більше про міста Британії; вмітимуть говорити про одне з міст Британії, зокрема про Ліверпуль; вмітимуть описувати (усно та\або письмово) місто\містечко України; створять міні-проект про одне з міст України.
Обладнання: мапи Великої Британії та України, аудіозапис, інтерактивна дошка\екран та проектор, ілюстрації найбільших британських міст.
Хід уроку
1. Warm-up:
вчитель на дошці пише назву країни United Kingdom та питає учнів, що вони знають про цю країну. Згадують назви країн, що входять до складу Сполученого Королівства (England, Scotland, Wales and Northern Ireland). Вчитель також запитує, які британську міста знають учні. На інтерактивній дошці\екрані демонструється мапа Сполученого Королівства та вказуються найбільші міста.
Background
The full name of the United Kingdom is the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. It is made up of England, Scotland and Wales (which together form Great Britain) and Northern Ireland. The United Kingdom is governed by the Houses of Parliament in London, but in recent years the UK has taken steps to devolve more and more powers of government to the individual countries. The Scottish Parliament and the National Assembly for Wales both opened in 1999 and the Northern Ireland Assembly was created in 1998. In 2014, the people of Scotland voted on whether to remain a part of the United Kingdom or become an independent country. They chose to remain in the UK. London is the capital of England and the UK, Edinburgh is the capital of Scotland, Cardiff is the capital of Wales and Belfast is the capital of Northern Ireland. Liverpool is a large city in the north-west of England, which was an important port in the eighteenth and nineteenth centuries. It was also the home city of the Beatles.
2. Pre-reading:
a) Exercise 1 Учні працюють в парах, виконують 1 вправу у підручнику. Вони розглядають мапу в книзі та з’єднують слова (назви міст) із правильними місцями на мапі. Потім вчитель виводить на екран фото цих міст.
ANSWERS 1 Edinburgh 2 Belfast 3 Liverpool 4 Cardiff 5 London
б) Учні розглядають фото набережної Ліверпуля та описують його.
3. Reading\listening:
а) Учні із закритими підручниками слухають текст та відповідають на питання вчителя:
- What is Toby’s favourite place?
- What is the biggest capital city in the UK?
б) Учні розгортають підручники та читають текст, шукають відповіді на питання у вправі 2:
4. Post-reading: перевірка відповідей на питання до тексту у класі.
ANSWERS
1 It’s in the north-west of England.
2 Anfield Stadium
3 Toby’s mum is from Northern Ireland.
4 four
5 England, Wales, Scotland and Northern Ireland
5. Production:
а) YOUR CULTURE ex.3 Учні відповідають на питання у вправі 3 про свою країну. Спочатку кожен учень окремо обдумує свої відповіді, потім у парах учні обговорюють питання.(альтернативно можна виконати цю вправу письмово) Потім у класі разом обговорюють відповіді та висловлюють ідеї про місця, привабливі для туристів у їхньому місті.
б) USE IT! Ex.4. Учні працюють в парах\групах. Обирають українське місто та готують міні-проект про нього (постер + усна презентація). Учні можуть користуватись інтернетом на цьому етапі. Якщо часу не вистачає, можна залишити створення постера в якості домашнього завдання.
6. Feedback:
Вчитель опитує учнів, що нового вони дізналися на уроці, яка інформація була цікавою. Якщо є час, можна зробити бліц-опитування по матеріалу уроку:
7. Homework: закінчити проект (якщо на уроці не вистачило часу) \ створити міні-брошуру для туристів з ілюстраціями та\або мапою і короткими відомостями про цікаві місця в Единбурзі\Белфасті\Кардіффі (на вибір).
Edinburgh
Cardiff
Belfast
London