До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Розробка уроку з основ здоров’я у 2 класі на тему " Реклама і здоров'я"

Про матеріал

Мета:дати учням поняття про вплив реклами на здоров'я людини, розвивати пам'ять ,

групувати види реклами та створювати її самим;виховувати естетичний смак,

бережливе ставлення до здоров'я.

Перегляд файлу

 

 

 

Розробка уроку з основ здоров’я у 2 класі

 

 

 

 

 

 

D:\Пользователь\Videos\Documents\уроки\Реклама\reklama-300x226.jpeg

 

 

 

 

Підготувала вчитель

Надеждівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Бойко Наталія Іванівна

 

 

 

 

 

Тема. Реклама і  здоров’я.

Мета:дати учням поняття про вплив реклами на  здоров’я людини, розвивати пам'ять ,

          групувати види реклами та створювати її самим;виховувати естетичний смак,

          бережливе ставлення до здоров’я.

Обладнання:  презентація до теми , рекламні ролики товарів, ілюстрації з рекламою,

              малюнки для колажу, слогани, ребуси.

Хід уроку

І.Організація класу

ІІ. Оголошення теми уроку

Як упевнено триматись,

Як спокусам не піддатись,

Не від тата, не від мами,

 Дізнаємось про    рекламу.

 Тож сьогодні попрацюємо,

Агентства створимо, порекламуємо,

Щоб тільки корисні продукти продавати,

А все шкідливе –на поличці залишати.

Будемо рекламою займатися,

У агенства прошу об’єднатися.

(Об’єднуються у 4 групи, а що будуть рекламувати, дізнаються ,коли відгадають загадки)

1 група: вироби з борошна «Золотий колосок»

Живим зерном народжений,

 Живу я на землі.

Щодня рум’яним сонечком

Я сходжу на столі. (Хліб)

 

   Місили,місили,
   Ліпили, ліпили,
   А тоді - хіп
   Та в окріп!
   А вже на останку -
   Масло та сметанку,
   Хто зуміє відгадати
   Того будем частувати.                 (Вареники)

    Що на сковорідку наливають, 
    Так вчетверо згинають? 
                                             (Млинці)

     Тісто, ягоди і крем, 
     Шоколад, прикраси, джем. 
     Дуже страву цю люблю
     Її в кондитерській куплю. (Торт)
                                            

2 група: молочні продукти «Корівка Ласуня»

На сметану, масло, сир

Нам воно згодиться.

І корисне, і смачне,

Тече, як водиця.

 Колір в нього, наче сніг,

 Пригощу їм вас усіх! (Молоко).  

 

Я духмяний, в дірочках, а на смак так просто – ах! (Сир)

 

 Наче сонечко, жовтеньке,

 А розтане – то м’якеньке.

 Молочко у ньому є,

 Смак до каші додає. (масло)

 

Здогадайтесь, кто така ?
Білосніжна та  густа .
З молока зібрали  рано,
Щоб була  у нас ...(сметана)

 

3 група:напої «Фруктовий сад»

За столом ти не скучай,
З тортом пий гарячий … (чай)

 

У воду цукор, а з продуктів

Сиплем тільки сухофрукти,

Варимо в каструлі й от

Вийшов в нас смачний      (компот)  

.

Мене п’ють, мене ллють,

усім потрібна я. Хто я така?        (Вода).

 

З молока мене зробили,

Трішечки підсолодили.

Фруктів ще туди поклали

І молочним…назвали.(йогуртом)

4група: овочі «Дари ланів»

Кажуть, щоб хвороб не знати,
Треба всім мене вживати.
Може, ви мене й з’їсте,
Тільки сльози проллєте.(Цибуля)

Хто хустиночку свою 
Влітку покриває?
І по двадцять хустин
На голівці має?  (Капуста)

Печуть мене, смажать і варять,
Їдять мене і дуже хвалять.(Картопля)

В полі хороше мені 
Зеленіти навесні.
Чим же я — не молодець?                         .
Маю диво-корінець, 
Все про нього дбаю, 
Цукор відкладаю. (Буряк)            

Вчитель: Сьогодні наші групи перетворяться на рекламні агентства. Вам доведеться багато працювати, думати, як краще розповісти про товар, щоб його швидше купили.А також поговоримо про те, як реклама впливає на здоров’я людини.

-Що допомагає  продати товари?

- З якою метою люди рекламують свій товар?

- Чи завжди рекламують корисні продукти?

-Чи може реклама бути шкідливою?

Увага!Увага! Агенства працюють!

Корисні товари вони рекламують!

Щоб робота тут кипіла,

Швидше беремось до діла!

Та спочатку для порядку

Про рекламу розкажу, ознайомлю й покажу.

ІІІ. Практична робота учнів

Вчитель: Що ж таке реклама ?

1)Перегляд презентації

Ми живемо в такий час, коли все продається і купується, виробляється багато таких товарів, про які мало хто знав раніше. А тепер люди мають можливість вибирати собі речі ті, які їм найбільше підходять по ціні, по якості. А звідки вони дізнаються про це все. Звичайно, щодня по телевізору ми отримуємо велику кількість реклами. Реклама необхідна для того, щоб людина знала все про ту чи іншу продукцію, її якість. Бачимо її щодня в перерві між фільмами, в транспорті, в метро, в пресі.

 Реклама – форма звертання до споживачів з метою привернути їхню увагу до товарів чи послуг. З якою метою виробники звертаються до реклами? Якщо споживачі нічого не знатимуть про продукт, вони його не купуватимуть. Головна мета реклами – переконати споживачів купувати те, що пропонує на продаж підприємство.  Термін «реклама» походить від лат. reclamare – викрикувати. У Древній Греції та Римі оголошення голосно викрикували на майданах та інших людних місцях Відомо, що реклама виникла ще за давніх часів.  .

 5 століть тому існували  спілки глашатаїв, які розхвалювали товари виробників у місцях, де збиралося багато людей.

 А  вже 100 років тому почався справжній розквіт реклами, пов'язаний з використанням друкованих  рекламних матеріалів.

 З розвитком торгівлі рекламу використовують великі концерни, фірми, корпорації, підприємства як головний засіб завоювання ринків і отримання максимального прибутку.

 Нині реклама є найдієвішим, отже, найзастосовнішим засобом впливу на покупців і споживачів. Однак досить складно знайти визначення поняття «реклама». Існують різноманітні визначення і тлумачення поняття реклами.

Основні вимоги до реклами :

  • Реклама має бути конкурентоспроможною ( сприяти розширенню вашої частини ринку за рахунок конкурентів);
  • Реклама має бути інформативною (містити технічну інформацію про продукт, щоб допомогти споживачеві зробити вибір на основі наведених даних);
  •  Реклама має бути переконливою ( виходити з основної  мети – « обов'язково» продати!»).

Види реклами :

 Інформаційна – інформує споживачів про новий товар та його корисні властивості.

Переконуюча – переконує споживачів купити саме цей товар, на підставі його виняткових якостей.

 Нагадувальна – нагадує людям про корисність товару, до якого вже звикли і перестали звертати увагу.

Місця розташування реклами:

- Реклама в пресі - в газетах, журналах, довідниках, телефонних книгах тощо;
- Друкована - проспекти, каталоги, буклети, плакати, календарі  ;
- Екранна реклама - кіно, телебачення, слайди;
- Зовнішня - щити (білборд) ,плакати зовнішнього розклеювання, світлові  екрани (неон), рядок, що біжить, світлові вивіски ;
- Реклама на місці продажу – рекламні матеріали, розміщені в ресторанах, магазинах, банках і т.д.,

- Реклама на засобах транспорту – рекламні матеріали в салонах і на бортах транспорту (автобусів, трамваїв, потягів і т.д.); 
2)Робота в групах

Щоб товари швидко розкупили,

Треба, щоб агентства рекламу зробили.

Та продукція корисна має бути,

Про шкідливе доведеться вам забути.

Вчитель: Кожна рекламна агенція отримує пакет з малюнками продукції, яку рекламуватиме .Треба створити колаж, але вибрати малюнки корисних товарів.

1 група: вироби з борошна «Золотий колосок» (хліб, булочки, вареники, хот-дог, бублики)

2 група: молочні продукти «Корівка Ласуня» (молоко, сир, сметана,масло, морозиво)

3 група:напої «Фруктовий сад» (чай, сік, какао, кока-кола, вода)

4група: овочі «Дари ланів» (помідори, перець, морква, чіпси,часник)

(Агенства створюють колажі, хто правильно справився з завданням, отримує бланк замовлення на рекламу товару)

Вчитель: Якщо товари вміло рекламують,

                 Про них  усі на світі чують.

                 Щоб на ринку не пропасти,

                 Треба вміти салоган скласти.

                 І  тоді все швидко й гарно

                 Продається - і не марно!

(Агенції продовжують рекламувати свою продукцію і складають салоган – доповнюють вислови)

1 група: вироби з борошна «Золотий колосок»

Продукти з борошна корисні дуже,

Та треба не переїдати, …

Хліб, булки, калачі купляйте,

Але не багато, не …

(друже, зловживайте)

2 група: молочні продукти «Корівка Ласуня»

Всім корисно і щоранку

Споживати  сир,...

Також молоко слід пити,

Щоб кістки свої …

(сметанку, зміцнити)

3 група:напої «Фруктовий сад»

Пийте соки вітамінні,

Чай, компоти …

А шкідливу кока-колу

Не вживайте ви …

(незамінні, ніколи)

4група: овочі «Дари ланів»

Найкорисніші продукти

Свіжі овочі і …

Вітаміни нам дають

І здоров’я …

(фрукти, бережуть)

(Слогани озвучуються і вивішуються біля колажів. Агенції отримують бланк замовлення на рекламу товару)

Фізкультхвилинка

Вчитель:

Рекламу агентство може створити,

Але її треба ще й розмістити.

Газети, листівки, буклети, журнали,

І щоб по ТV її теж показали,

По радіо щоб її люди почули,

На транспорті теж розмістить не забули.

Дізнайтеся, вашу рекламу де розмістили,

Щоб люди її прочитати зуміли.

 

Відгадайте ребуси і дізнайтеся, де замовник розмістить рекламу.

1.Журнал      2.Автобус    3.Радіо   4.Телевізор

(Отримують бланки на замовлення)

Вчитель:

Дивились на Сергійка чіпси із реклами-

Підсмажені, з рум’яними боками.

В рекламі довго чіпсами хрумтіли,

Хвалили, насолоджувались, їли.

Але Сергійко впевнено тримався,

І на спокусу навіть не піддався.

Засвоїв, що навчають не реклами,

А в школі, та поради тата й мами.

Треба всім  зробити необхідні висновки : корисні продукти не потребують зайвої реклами.

Робота у зошитах

Вибери та познач тільки корисні продукти

Вчитель:

Зараз переглянемо по телевізору продукцію, рекламу якої ви рекомендуєте для перегляду, а товар- для покупки

(Перегляд рекламних роликів )

Підсумок уроку

Бережи здоров’я змалку 
Бо хазяїн тіла – ти.
Щоб життя прожити довге,
Себе треба берегти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
4 січня
Переглядів
661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку