Form: 6A
Topic of the lesson: Sports in Britain
Мета: - формування комунікативної компетентності учнів шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та відео-матеріалів;
Завдання: - поглибити знання учнів про види спорту, ознайомити учнів з традиційними видами спорту у Великобританії, забезпечити вивчення нових лексичних одиниць з теми «Спорт в Великобританії» та тренувати використання на практиці, забезпечити вивчення лексико-граматичного матеріалу (Вживання дієслів do, go, play), удосконалювати навички аудіювання з використанням відео-матеріалів; розширяти словниковий запас та кругозір учнів;
- розвивати граматичні навички, навички усного мовлення, аудіювання та письма, читання з метою, мовленнєву догадку, логічне мислення, уяву, творчість, уміння правильно використовувати дієслова do, go, play відповідно ситуації;
- формувати ціннісне ставлення учнів до країни, мову якої вивчають шляхом виховання інтересу до традицій; ціннісне ставлення до себе шляхом виховання позитивного ставлення до занять спортом, дотримання правил здорового способу життя.
Обладнання: підручник, мультимедійне обладнання: проектор, ноутбук,
екран.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу
Procedure
І. Введення в іншомовну атмосферу
1.Organization
2. Warming up Watching the video (poem about sport)
3. Topic and goals T: What is the topic of our lesson? What are we going to talk about? (Sport)
T: Yes. Today we are going to speak about sports and games in Britain. And we have some topic in grammar: how to use the verbs “GO, PLAY, DO”. By the end of the lesson you should use the verbs in practice and learn some new kinds of sport.
II. Основна частина
2.1 New words tournament rowing
(Writing into voc) Keep fit take up
venues
2.2 Grammar
T: Do you know when we use the verbs “go, play, do”?
(слайд)
2.3 Practice in grammar (in pairs) Ex 3 p 67
(Complete the sentences)
4.1 Pre-viewing (слайд)
Agree or disagree (individual work)
1)
2)
3)
4.2 Viewing the video (part 1)
T: While watching the video try to answer the question:”Why do people do sports?”
(Питання на дошку)
4.3 Post-viewing
Complete the sentences (слайд)
T: Make up a dialogue.
Pupil 1 :You like to play volleyball. Ask your friend:
- What game he/she likes to play;
- Why do you like to play;
Pupil 2 : You like to play football. Ask your friend:
- What game he/ she likes to play;
- Why do you like to play this game;
III. Заключна частина
T: What British kinds of sport have learned
today?
T: When do we use the verbs “go, play, do”?