Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Розробка виховного заходу для 2 класу на тему "Містечко майстрів"

Про матеріал

Мета. Познайомити учнів з професіями, прививати любов до праці, допомогти усвідомити, що праця робить людину відповідальною, дисциплінованою; розвивати кругозір, мислення, інтерес до різноманітних професій. Формувати уявлення дітей про різноманітність професій, поглибити знання про те, що люди повинні робити і знати, щоб навчитись якійсь окремій професії; збагатити мову дітей професійною лексикою. Виховувати працелюбність, шанобливе ставлення до людей праці.

Перегляд файлу

                  ГРА – ПОДОРОЖ ПО КРАЇНІ ДОБРА

Стежка «Містечко майстрів»

Мета.  Познайомити учнів з професіями, прививати любов до праці, допомогти усвідомити, що праця робить людину відповідальною, дисциплінованою; розвивати кругозір, мислення, інтерес до різноманітних професій. Формувати уявлення дітей про різноманітність професій, поглибити знання про те, що люди повинні робити і знати, щоб навчитись якійсь окремій професії; збагатити мову дітей професійною лексикою. Виховувати працелюбність, шанобливе ставлення до людей праці.

Обладнання. Бейджики з назвами груп (за проектом); музика; презентації; мікрофон; назви станцій; папка з проектом «Містечко майстрів», малюнки про професії; виставка художньої літератури; калейдоскоп професій; колосок загадок про професії; призи, подяки, карта гри – подорожі, мультимедійна дошка, інтерв’ю .

Очікувані результати:

- використння професійної лексики;

- навчання – це моя робота;

- кожна професія важлива.

Форма проведення. Подорож - знайомтсво.

 

 

 

                                                                                        Учасники гри

                                                                                   

                              Учитель                             ПІДГОТОВЧА                                 Учні

                                                                        РОБОТА

           -  участь в організаційному                                                                                            - організаційне засідання щодо                               

           засіданні класу по                                                 Батьки                                        підготовки до гри – подорожі по                                                

           підготовці та проведенню гри;                                                                                        країні Добра;

          -  розробка завдань та розподіл              - оформлення фотопрезентації                     - підготовка презентації кожної                                                                             

            доручень;                                                   «Професії моїх батьків»;                              групи;                                                                             

  • розробка, систематизація та             - оформлення проекту «Містечко                - підготовка малюнків «Професій                                                    

          оформлення   проекту «Містечко             майстрів»;                                                       так багато»;                                                

            майстрів»;                                               - створення колоска загадок про                  - проведення інтерв’ю «Ким я

           - підготовка інтерв’ю з учнями                професії;                                                          хочу бути в майбутньому»

             «Ким я хочу бути в                               - оформлення виставки малюнків

              майбутньому» ;                                        «Професій так багато»

            - створення презентацій                                                                                        

                                                                                      

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Форма проведення

                                                                                              ПОДОРОЖ –

                                                                                   ЗНАЙОМСТВО

 

 

 

 

Вступне слово вчителя

Подорож по станціях

д/з

бібліотекар

Список літератури

Професій так багато

Загадки

Доскажи слово

Прислів’я

Хто сказав?

Фільм – інтерв’ю «Ким я хочу бути в майбутньому»

Моя думка

Написати твір – роздум «Чому я хочу стати….»

Огляд літератури « У світі професій»

 


Хід гри - подорожі

 

І. Вступна частина

Ведучий: Ми дивимось в дзеркало, запалюємо вогник від сірничка, їмо ложкою та виделкою. Ми звикли до цих простих речей. І не замислюємось над тим хто, де і коли їх зробив. А все це виготовлено руками людей різних професій. Діти, не так далеко той час, коли ви увійдете в нову пору вашого життя. Зараз головним для вас є навчання. Але прийде час, коли вам серйозно треба буде подумати про вибір професії. Хто нужніший і за всіх важливіший, люди якої професії? Сперечатись можна довго. Але ми повинні запам’ятати одну стару істину: «Всі професії потрібні, бо вони всі необхідні» .

     В світі нараховується понад  50 тисяч різних професій. З деякими ми сьогодні познайомимось і спробуємо відкрити для себе секрети цих професій.

1. Той хоче стати капітаном,

Той космонавтом хоче буть

Я теж подумав: ким я стану?

Яку мені обрати путь?

2. Звичайно, лікарем би добре…

Або артистом – слава й честь!

Чи прикордонником хоробрим…

3. А можна інженером стать.

Учителем – дітей учить,

Складних наук їх научати

Й науки головної – жить!

4. Професій безліч є цікавих.

Але свою вгадати як –

Щоб добре діло й добра слава?

Ведучий:    Починаючи таку важливу справу, як вибір свого шляху, треба постаратись об’єктивно оцінити  свої здібності, можливості, і спробувати відповісти на такі питання: «Що в мене найкраще виходить?», «До чого я найбільше здібний?». Свої здібності людина може взнати, тільки використавши їх в якихось справах, роботі, заняттях в гуртках, олімпіадах, різноманітних конкурсах. Поки людина нічого не робить, поки і не зможе взнати які в неї є здібності.

Ведучий:  Взнавайте і ви свої здібності, приймаючи участь в конкурсах.

ІІ. Подорож по станціям.

 Ведучий:  Учні 2 класу працювали над проектом «Містечко Майстрів» (презентація 1, слайд 1). І зараз ми вирушимо в подорож по містечку Майстрів. 

- А почнемо ми подорож з презентації робіт групи «Художників»  (презентація 1, слайд 2,3,4). Наші художники зобразили самі популярні професії. А більше про різні професії ми зможемо взнати під час подорожі Містечком Майстрів

- Зараз група «Чомучок»  (презентація 1, слайд 5,6,7). презентує свою роботу і поведе нас на станцію «Загадок» .

1 станція: "Загадки(на дошку) (діти з цієї групи читають загадки по черзі)

1. Слоненяті чи качаті,

Котеняті чи курчаті

Дасть пігулку чи відвар

Друг тварин …. ветеринар

2. Судно, скарб, людей, печери…

В мулі залишки галери…

Відшукає все це враз

Під водою….  водолаз

3. Хто на кухні хазяйнує? Хто каструлями керує?

Із ножем працює вправно? Хто смачні готує страви?

Пиріжки пече рум’яні, варить борщ смачний, духмяний,

Не відтягнеш і за вуха. Хто цей майстер?

Звісно …… кухар

4. Громадян охороняє і порушників шукає…  міліціонер

 Із пожежами воює, від вогню усе рятує…. пожежники

5. Шторм його не налякає,

Адже він штурвал тримає

Через море й океан

Водить судно ….капітан

6. Квіточки попідливає,

Кущики попідстригає…

Для рослинок -  чарівник,

Любить землю …. садівник.

7. Рідний край охороняти,

Від чужих обороняти

День і ніч завжди готовий

Мужній захисник ….військовий

8. Тисне вчасно гальма й газ,

Відвезе усюди нас.

Для доріг він хлопець свій!

За кермом сидить… водій

Ведучий: Молодці, діти , з завданням  впорались відмінно.

Ведучий:   2 станція: "Доскажи слово”  ( на дошку)

 - Доповніть рядок одним словом – назвою професії :

1.Літаком керує…(пілот).

2.Трактор водить…(тракторист).

3.Електричку…(машиніст).

4.Дошку випиляв…(столяр).

5.Стіни пофарбував… (маляр).

6будинку світло зробив… (монтер).

7.В шахті працює… (шахтар).

- Молодці!

Ведучий:  А зараз презентує свою роботу група «Мовознавців» (презентація 1, слайд 8,9,10)  і поведуть нас на наступну станцію

 « Прислів’я» (на дошку).  Діти будуть зачитувати по черзі початок прислів’їв,  а ви будете говорити кінець прислів’їв:

Бджола мала, а й та працює

Без труда нема плода

Маленька праця краща за велике безділля

Недаром говориться, що діло майстра боїться

Праця чоловіка годує, а лінь марнує

Хочеш їсти калачі – не сиди на печі.

Хто що знає, тим і хліб заробляє

Щоб рибу їсти, треба в воду лізти

На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить

Хто не робить, той не їсть

Роби до поту, а їж в охоту

Діло майстра величає

Ведучий:  4  станція  «Хто сказав  ( на дошку)

- А зараз перевіримо як уважно ви вмієте  слухати. Зараз ви будете відповідати, людина якої професії могла сказати таку фразу:

1. Як вас підстригти ? Волосся коротше? (Перукар)

2. Доброго дня, діти, відкрийте підручник на стор. 33 (Вчитель)

3. Несіть цеглу, цемент. (Будівельник)

4. Сьогодні я буду малювати пейзаж. (Художник)

5. Відкрийте рота  і скажіть  «а-а-а-а-а-а…» (Лікар)

6. Які ґудзики пришити вам на цю сорочку: білі чи чорні? (Швачка)

7. Скільки вам  кілограмів картоплі? З вас 25 гривень. (Продавець)

- Молодці, ви правильно відгадали всі професії.

Ведучий:  5. А зараз група «Дослідників» (презентація 1, слайд 11,12,13)  презентує свою роботу і поведе   до   станції   «Професії   батьків»

(презентація 2)

6 наступна станція - фільм- інтерв’ю  «Ким я хочу бути в майбутньому»   ( на дошці « Я хочу бути..»)

5-й учень.

Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них —

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.

6-й учень.

Та є одна поміж: професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного — найперша.

Якої набудеш ти.

7-й учень.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр,

Всі називають головною

Одну професію: школяр.

8-й учень.

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш там набуть.

Не станеш у житті ніколи тим.

Ким з дитинства мрієш буть.

7. Кінцева зупинка  «Моя думка» ( на дошку)

Рефлексія (вільний мікрофон)

Скажіть, будь ласка:

- Що вам  найбільше запам’яталось?

- На виховній годині я зрозумів

- Виховна година була потрібна

- Я хотів би порадити

ІІІ. Домашнє завдання.

Написати твір – роздум «Чому я хочу стати….».

 

ДОДАТОК

  1. Всі назви станцій друкуються окремо і по черзі вивішуються на дошку кругом плакату «Калейдоскоп професій».
  2.  В кожної дитини є бейджик з назвою тієї групи в якій він працював.
  3. Створена виставка художньої літератури про працю та професії
  4. Папка з проектом «МІСТЕЧКО МАЙСТРІВ»
  5. Проводиться презентація кожної групи: назва, завдання, хто працював, фотографії роботи групи.
  6. Проводиться мультимедійна презентація подорожі професіями батьків: на екрані з’являються слайди з фотографіями батьків з підписом назви професії.
  7. Заздалегідь знімається на відео інтерв’ю з учнями класу на тему: «Ким я мрію стати в майбутньому» і проводиться презентація.
  8. В кінці виховного заходу учням даються подарунки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

  1.   Бакум Н.М. Всі професії важливі - вибирай на смак: Сценарій // Позакласний час. - 2006. - № 5-6. – С. 48-51
  2.   Витюк Г.В. Кращий за професією: Конкурсна програма // Розкажіть онуку. – 2006. - № 5-6. – С. 22-25
  3.   Мішура Л. Я – майбутнє твоє, Україно!: Сценарій про вибір професії // Позакласний час. – 2006. - № 13-14. – С. 47-5
  4.   Міщенко Н.  Хліборобському роду нема переводу: Сценарій // Позакласний час. – 2006. - № 13-14. – С. 55-56
  5.   Носков В. Ким бути?: Сценарій заняття // Психолог. – 2006. - № 18. – С. 19-23
  6.   Оскалок Л.С. Методика проведення тижня трудового навчання у початковій школі // Розкажіть онуку. – 2006. - № 5-6. – С. 110-119
  7.   Павлова Г. Психологічна готовність випускників ПТУ до трудової діяльності // Психолог. – 2006. - № 15. – С. 9-16
  8.   Роговченко Л. З історії професії: Учням про професію будівельника // Позакласний час. – 2006. - № 13-14. – С. 10-15
  9.   Савка В.В. Виховання у дітей любові до праці // Розкажіть онуку. – 2006. - № 7-8. – С. 8-9
  10. Юшко В. Ярмарок професій: Сценарій заходу // Позакласний час. – 2006. - № 1-2. – С. 59-60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальноосвітня школа І – ІІІ ст. № 2

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

 

 

 

 

 

 

МІСТЕЧКО МАЙСТРІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект виховного заходу

підготувала і провела

вчитель початкових класів

Доленко Ірина Олександрівна

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МІСТЕЧКО 2 клас МАЙСТРІВ класний керівник Доленко І.О.

Номер слайду 2

Завдання: Намалювати професії, які часто зустрічаються

Номер слайду 3

А ОСЬ І МИ

Номер слайду 4

ПРАЦЮВАЛИ ЦАРЕЛУНГА ТЕТЯНА ФІЛІМОНЕНКО ВІКТОРІЯ ГУЛЯЄВ ОЛЕКСАНДР ТЄЛЄГІН МАКСИМ ДРУЖКОВСЬКИЙ БОГДАН

Номер слайду 5

ЧОМУЧКИ Завдання: підібрати загадки про професії та працю людей

Номер слайду 6

А ОСЬ І МИ

Номер слайду 7

ПРАЦЮВАЛИ ПЕТРОВА ВІКТОРІЯ ПЕТРОВ АРТЕМ ТКАЧЕНКО ВАДИМ СЕМЕНЯКА МАРІЯ ДУДАРЕНКО ДАНИЇЛ

Номер слайду 8

МОВОЗНАВЦІ Завдання: підібрати прислів'я про працю

Номер слайду 9

А ОСЬ І МИ

Номер слайду 10

ПРАЦЮВАЛИ ТОМКО МАРИНА МАЖАЄВА ВАЛЕРІЯ НІКІТІНА ВІКТОРІЯ ЯНЧУК МАКСИМ СТЕЦЮК ДІАНА

Номер слайду 11

ДОСЛІДНИКИ Завдання: дослідити ким працюють батьки, важливість і значення професій

Номер слайду 12

А ОСЬ І МИ

Номер слайду 13

ПРАЦЮВАЛИ ЧЕГЛАКОВА ЮЛІЯ СОКУРЕНКО КАТЕРИНА ФЛОРИНСЬКИЙ ДМИТРО МИРГОРОДСЬКА ДАР’Я КОЗИРКІНА ЄЛИЗАВЕТА ТИЩЕНКО ЄВГЕН БЛЕЖИНУ ОЛЕКСАНДР БАБІЙ ЄЛИЗАВЕТА

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подорож професіями батьків 2 клас класний керівник Доленко І.О.

Номер слайду 2

Охоронець Царелунга О. А

Номер слайду 3

Майстер меблів Бабій В.В.

Номер слайду 4

Продавець Дружковська Н.В.

Номер слайду 5

Військовий Зеленський Д.П.

Номер слайду 6

Військовий Петров О. О. дідусь Василь

Номер слайду 7

Секретар Томко С.М.

Номер слайду 8

Вишивальниця Петрова Л.В.

Номер слайду 9

Водій Мажаєв М.О.

Номер слайду 10

Швачка Бабій Л.В.

Номер слайду 11

Технік телефонного зв'язку Тимофієва А.А.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Власенко Тетяна
    Дякую. Багато цікавих ідей.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Аннас Валентина Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
17 січня 2018
Переглядів
7291
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку