Розробка виховного заходу до дня цивільного захисту на тему "Життя - це дар! Цінуй його!"

Про матеріал

Тема. Життя є дар! Цінуй його!

Мета: активізувати, повторити знання дітей з теми надзвичайні ситуації, їх класифікацію та причини виникнення, сформувати в учнів поняття про цивільних захист; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння висловлювати власні судження; виховувати почуття відповідальності за власне життя.

Перегляд файлу

Урок до Дня цивільного захисту.

Тема. Життя є дар! Цінуй його!

Мета:  активізувати, повторити знання дітей з теми надзвичайні ситуації, їх класифікацію та причини виникнення, сформувати в учнів поняття про цивільних захист; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння висловлювати власні судження; виховувати почуття відповідальності за власне життя.

Обладнання:

«Пам’ятай! Життя є дар, І той, хто його не цінує, Цього дарунку не заслуговує». Леонардо да Вінчі

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  1. Робота з епіграфом уроку.
  • Прочитайте епіграф урок. Поясніть, як ви його розумієте.
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Вправа «Асоціативний кущ».
  • Що для вас є надзвичайні ситуації? (Діти записують відповіді на дошці. Після цього вони мають дійти до висновку, що таке НС вцілому).

НС – це подія, порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об’єкті або території, спричинених аварією, катастрофою, стихійним лихом або іншою небезпечною ситуацією, яка призвела (може призвести) до загибелі людей та (або) значних матеріальних збитків.)

  • Як же діяти в надзвичайних ситуаціях? Саме про це ми з вами сьогодні і поговоримо. А також протягом уроку створимо плакат-пам'ятку «Дії під час надзвичайних ситуацій».
  1. Основна частина.

План

  1. Поведінка на воді.
  2. Поведінка під час пожежі.
  3. Поведінка в натовпі.
  4. Поведінка при виявленні ВНП.
  1. Вправа «Плакат думок».

Клас ділиться на 4 групи. Кожна група отримує аркуш паперу формату А4 з певним зображенням в центрі. Завдання учнів протягом п’яти хвилин записати на плакаті власні думки, обговорення, запитання, після чого продемонструвати його в класі.

1-ша група                                                            2-га група

C:\Users\Татьяна\Desktop\Цивільний захист\194.png    C:\Users\Татьяна\Desktop\Цивільний захист\172.png

3-тя група                                               4-та група

C:\Users\Татьяна\Desktop\Цивільний захист\zemletrus-710x434.png    Картинки по запросу поведінка під час пожежі

2.     Перегляд відеоролику  «Правила поведінки під час повені» https://www.youtube.com/watch?v=KTQFVXv06kQ

Перегляньте ролик та сформулюйте алгоритм дій під час повені.

  1. Робота з ілюстрацією.

http://subject.com.ua/textbook/health/6klas/6klas.files/image090.jpg

  • Розгляньте зображення. Сформулюйте правила, як потрібно гасити різні загорання.
  1. Якщо загорілася звичайна річ, вогонь можна просто затоптати, залити водою, засипати піском чи накрити пожежним покривалом, замість якого можна використати килим, ковдру, пальто. Але в жодному разі не те, що виготовлено із синтетичних матеріалів.
  2. Якщо ж загорівся електроприлад (наприклад, телевізор), його не можна одразу гасити водою. Це призведе до ураження електричним струмом. Треба спочатку від’єднати електроприлад від напруги, узявшись за вилку рукою, обмотаною сухою тканиною, або вимкнути електрику на щитку. Іноді це одразу допомагає, і пожежа припиняється, а якщо прилад продовжує горіти, накрий його пожежним покривалом. Воду треба лити, стоячи збоку, тому що нагрітий кінескоп може вибухнути.
  3. Легкозаймисті рідини (наприклад, бензин) також не можна заливати водою. Вони легші за воду, і якщо на рідину вилити воду, вона спливе на поверхню і продовжуватиме горіти, поширившись по всій поверхні. Вогонь можна загасити, засипавши землею, піском, у крайньому разі — навіть пральним порошком. Спочатку треба засипати краї, а потім — середину.
  • Яка ще небезпека, крім вогню, чекає на вас під час пожежі? За допомогою малюнків, сформулюйте, як правильно потрібно дихати.

http://subject.com.ua/textbook/health/6klas/6klas.files/image092.jpg

  • Найперше, що треба зробити, відчувши запах диму, — захистити органи дихання. Якщо це сталося, коли ти був у ліжку, не підводься, адже чадний газ піднімається вгору Закрий рот і ніс тканиною.
  • На випадок загорання одягу на людині, запам’ятайте головне правило: «Зупинитися, впасти, котитися»

http://subject.com.ua/textbook/health/6klas/6klas.files/image093.jpg

  • Розгляньте зображення. Назвіть місця та заходи, що у них проводяться. Що об’єднує ці заклади? (Натовп)

Похожее изображение Похожее изображение   Картинки по запросу кинотеатр

  • Що таке натовп?

На́товп — це скупчення неорганізованих людей, стурбованих фактором зовнішньої провокації.

  • За наступними зображеннями з’ясуйте, хто з дітей веде себе неправильно? Чому?
  • Тож як потрібно вести себе у натовпі?

http://subject.com.ua/textbook/health/4klas/4klas.files/image094.jpg

  • Що ви будете робити, якщо випадково, під час прогулянки, знайдете у лісі ось такий сюрприз?

D:\Камера (фото, видео)\Новая жизнь\08.03.2017\IMG_20170308_120206.jpg

У весняно-літню пору, коли активно ведуться польові, земляні, будівельні роботи, зростає кількість випадків виявлення боєприпасів. Неправильне поводження з ними може призвести до вкрай неприємних, почасти трагічних, наслідків.  

Про всі випадки виявлення боєприпасів громадяни мають повідомляти спеціальні установи. Нажаль дехто навіть розглядає їх в ракурсі заробітку, колекційного експонату чи навіть забави, що надзвичайно небезпечно. Лихо трапляється і внаслідок несанкціонованого пошуку, збору та нелегальної реалізації елементів зброї як металобрухту, з подальшим використанням. 

  1. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  1. Робота в групах.

Клас ділиться на чотири групи. Кожна група отримує аркуш паперу формату А4, клей та конверт із зображеннями. За допомогою зображень, фломастерів та клею вони мають створити плакати-пам'ятки «Поведінка при пожежі», «Поведінка при повені», «Поведінка у натовпі», «Поведінка при виявленні ВНП».

  1. Підсумки уроку.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Андрушко Любов Олександрівна
    Дякую автору. Це сучасний, цікавий захід, який пройде з користю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ганюкова Анна Євгенівна
    Дякую за Вашу розробку
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мища Світлана Миколаївна
    Дякую за таку якісну розробку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 серпня 2018
Переглядів
17405
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку