Тема. Життя є дар! Цінуй його!
Мета: активізувати, повторити знання дітей з теми надзвичайні ситуації, їх класифікацію та причини виникнення, сформувати в учнів поняття про цивільних захист; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння висловлювати власні судження; виховувати почуття відповідальності за власне життя.
Урок до Дня цивільного захисту.
Тема. Життя є дар! Цінуй його!
Мета: активізувати, повторити знання дітей з теми надзвичайні ситуації, їх класифікацію та причини виникнення, сформувати в учнів поняття про цивільних захист; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння висловлювати власні судження; виховувати почуття відповідальності за власне життя.
Обладнання:
«Пам’ятай! Життя є дар, І той, хто його не цінує, Цього дарунку не заслуговує». Леонардо да Вінчі
Хід уроку
НС – це подія, порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об’єкті або території, спричинених аварією, катастрофою, стихійним лихом або іншою небезпечною ситуацією, яка призвела (може призвести) до загибелі людей та (або) значних матеріальних збитків.)
План
Клас ділиться на 4 групи. Кожна група отримує аркуш паперу формату А4 з певним зображенням в центрі. Завдання учнів протягом п’яти хвилин записати на плакаті власні думки, обговорення, запитання, після чого продемонструвати його в класі.
1-ша група 2-га група
3-тя група 4-та група
На́товп — це скупчення неорганізованих людей, стурбованих фактором зовнішньої провокації.
У весняно-літню пору, коли активно ведуться польові, земляні, будівельні роботи, зростає кількість випадків виявлення боєприпасів. Неправильне поводження з ними може призвести до вкрай неприємних, почасти трагічних, наслідків.
Про всі випадки виявлення боєприпасів громадяни мають повідомляти спеціальні установи. Нажаль дехто навіть розглядає їх в ракурсі заробітку, колекційного експонату чи навіть забави, що надзвичайно небезпечно. Лихо трапляється і внаслідок несанкціонованого пошуку, збору та нелегальної реалізації елементів зброї як металобрухту, з подальшим використанням.
Клас ділиться на чотири групи. Кожна група отримує аркуш паперу формату А4, клей та конверт із зображеннями. За допомогою зображень, фломастерів та клею вони мають створити плакати-пам'ятки «Поведінка при пожежі», «Поведінка при повені», «Поведінка у натовпі», «Поведінка при виявленні ВНП».