Ефективний урок
1. Мета уроку - основа ефективної діяльності викладача та учнів;
2. Основні шляхи підвищення ефективності уроку
Задачі на сьогодні:
1. Визначити критерії ефективного уроку;
2. З'ясувати форми організації ефективного уроку;
3. Визначити та сформулювати прийоми та методи, що сприяють проведенню ефективного уроку
Ефективний урок 1. Мета уроку - основа ефективної діяльності викладача та учнів;2. Основні шляхи підвищення ефективності уроку Задачі на сьогодні:1. Визначити критерії ефективного уроку; 2. З’ясувати форми організації ефективного уроку; 3. Визначити та сформулювати прийоми та методи, що сприяють проведенню ефективного уроку
Ефективний урок. Ефективність уроку. Мета ефективного уроку повинна бути конкретною, з чіткими критеріями досягнення мети, з урахуванням своїх особистісних та професійних якостей; Крім того, учитель повинен наперед бачити кінцевий результат уроку. Для ефективності уроку – ставимо конкретні цілі, комбінуємо прийоми та методи, щоб задіяти кожного учня
Зробимо підсумок: - Народження будь-якого уроку починається з усвідомлення і правильного, чіткого визначення його кінцевої мети - чого викладач хоче досягти; - потім встановлення засобів – що допоможе викладачу в досягненні мети;- потім визначення способу – як викладач буде діяти, щоб мета була досягнута
Ефективний урок відзначається:• високим науковим обґрунтуванням стратегії й тактики керування пізнавальною діяльністю учнів на основі закономірностей і принципів навчання;• напруженою, посильною, досконало організованою й результативною пізнавальною працею всіх учнів;• ретельною діагностикою причин, що впливають на якість занять, прогнозуванням ходу й наслідків навчально – виховного процесу, вибором на цій основі досконалої технології досягнення запроектованих результатів;• творчим, нестандартним підходом до розв'язання конкретних завдань відповідно до наявних умов та можливостей;• диференційованим підходом до окремих груп учнів, дійовою індивідуалізацією педагогічного впливу на основі діагностики реальних можливостей, проектування конкретних зрушень, контролю запланованих результатів;• ефективним використанням кожної робочої хвилини навчального заняття;• атмосферою, змагання, діловитості, стимулювання, дружнього спілкування, високою відповідальністю усіх учасників навчально – виховного процесу за результатами спільної праці
Ефективний урок формує в його учасників:креативність, комунікабельність, різного роду компетентності, коли учасники уроку максимально розкривають свої здібності, толерантність один до одного; творчий викладач постійно шукає шляхи вдосконалення уроку;такі пошуки направлені на рішення ланцюга навчально – виховних завдань, передусім на підвищення виховної ролі уроку, розвиток творчого потенціалу учня
Пропоную декілька тверджень:1. Рівень проведення та успішність уроку залежить тільки від особистості викладача, майстра;2. Рівень проведення та успішність уроку залежить від запасу знань викладача, майстра;3. Рівень проведення та успішність уроку залежить тільки від рівня підготовленості учнів;4. Рівень проведення та успішність уроку залежить від майстерності викладача, майстра та знань учнів у рівній мірі
Ситуація успіху – це те, що може організувати викладач на уроці та в позаурочний час. Ситуації успіху можна досягти тільки тоді, коли не лише викладач, а й сама дитина визначає цей результат як успіх! Реалізація ситуації успіху відкриває великі можливості учня, нові обрії перед учнями і викладачами, дає стимули до подальшої діяльності
Ефективність використання інновацій під час проведення уроку значною мірою залежить від того, як реалізується творчий потенціал особистості учня. Ми з вами є викладачами нового століття, і ціле життя працюватимемо для того, щоб навчання було ефективним і плідним для кожної дитини, стало радістю і задоволенням