Розробка заходу "Зустріч з майбутніми першокласниками"

Про матеріал
Розробка зустрічі з майбутніми першокласниками. Мета: створити позитивну мотивацію до навчання у школі; ознайомити дітей із майбутнім навчальним середовищем; розвивати комунікативні навички, увагу та уяву
Перегляд файлу

Тема: День LEGO досліджень. Подорож у світ слів

Мета: познайомитися з дітьми, познайомити дітей одне з одним, дати дітям перше поняття про школу, розвивати пізнавальні інтереси; розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, уміння працювати в колективі; виховувати інтерес до школи, до занять.

Обладнання: магнітна дошка, магніти, ілюстративний та роздатковий матеріал, цеглинки ЛЕГО

Хід зустрічі

1.Вітання

Добрий день, діти, мої любі майбутні першокласники! Ось і настав час нашої першої зустрічі. Я дуже рада привітати вас у нашій школі і хочу ближче з вами познайомитися. Давайте привітаємося та побудуємо башточку-привітання з ЛЕГО

Доброго ранку/дня, сонце привітне!     Жовта цеглинка

Доброго ранку/дня, небо блакитне!      Блакитна цеглинка

Доброго ранку/дня, у небі хмарки!       Синя цеглинка

Доброго ранку/дня, трава і квітки!       Зелена Червона цеглинки

Доброго ранку/дня тобі i мeнi!              Оранжева цеглинка           

2. Знайомство

- Мене звуть____________, я вчитель початкових класів. А як звуть тебе і скільки тобі років?(Діти по колу дають відповідь)

- Давайте  домовимося про деякі правила, щоб наша зустріч була комфортною.

Слухати вчителя і один одного

Правило піднятої руки

Вчитися домовлятися

Вчитися поступатися/ділитися

Не кричати

- Позначте свій настрій на початку зустрічі

- Скажіть, як ви сьогодні дісталися до школи? (Приїхали на машині, автобусі, прийшли пішки. Демонстрація картинки і слова.)

- У нас є чарівні цеглинки, з яких ми складемо першу літеру слів. (А, П)

- Хто керує транспортним засобом?(Водій)

- Як називають тих, хто їде транспортом? (Пасажир/пасажири)

- А тих, хто йде пішки? (Пішохід/пішоходи)

- І водії  транспортних засобів, і пішоходи мають також дотримуватись правил, «Правил дорожнього руху».

- Чи знаєте ви правила дорожнього руху для пішоходів? (Відповіді дітей)

- Де потрібно переходити проїзджу частину? (По пішохідному переходу, зебрі.)

- Давайте побудуємо з цеглинок пішохідний перехід.

- Що допомагає регулювати рух? (Світлофор)

- Які кольори є на світлофорі?(Червоний, жовтий, зелений. Пригадати, що означають кольори і що світлофор для пішоходів має два кольори- червоний і зелений))

3.Робота на аркушах

- Поєднайте цеглинки потрібного кольору з відповідним місцем на світлофорі, розфарбуйте його.

4.Руханка «Світлофор» (Нагадати правила безпеки під час руханки)

За сигналом зеленого кольору(цеглинка ЛЕГО) діти рухаються у довільному порядку, за сигналом червоного кольору(цеглинка ЛЕГО) – зупиняються.

 5.Продовження роботи на аркушах

- Ви рухались по кімнаті в довільному порядку і я пропоную вам порухатися на аркушах, проходячи між цеглинками ЛЕГО (Виконують завдання)

6. Фізхвилинка (Розучування та повтор рухів)

Пальчик, пальчик – тук, тук, тук.

По цеглиночці – тук, тук.

Плесни, плесни – раз, два, три,

Ти цеглиночку бери.

Її швидко поміняй, гру спочатку починай.

7. Знайомство зі школою

Казочка.

А зараз хочу казочку, вам, друзі, розказати…

Може зможете її часом і впізнати.

У мене є хороша звичка –

Носити взимку рукавички.

Одну – дорогою згубила,

Шукала довго я й ходила…

А тут дивлюся з рукавички

Посміхнулись мені личка.

Що за диво? Чудеса!

Великий дім – яка краса!

(вчитель відкриваю дошку, на якій в центрі розташована велика рукавичка)

Багато світлих там кімнат,

А в них гарнесеньких малят.

В одній із них я вирішила поселиться,

І житлом, і знанням з друзями поділиться.

Заходь в гості друзі

Я буду рада дуже!

Хто-хто у кімнаті цій живе?

Я_____________– вчителька ваша.

А ти хто? (підходить до першого учня і т.д.).

Нас багато всіх зайшло в дивне й гарне це житло.

Але зовсім не боюся, що порветься рукавичка,

Бо моя хороша звичка:

Зробити затишно й цікаво в домі цім,

Любим мешканцям моїм.

Будемо ми всі дружить,

В мирі й злагоді всі жить,

Наполегливо трудитись

І старанно вчитись.

 

-Що ж це за рукавичка? (Школа)

- А що ви знаєте про школу?

- Слово школа з грецької мови « схоле» прийшло до нас і означає дозвілля, місце навчання. Школа – це шлях до науки, в життя. Без знань життя неможливе. Знання для людини – що сонце для всього живого на світі. Людині потрібно знати, як звернутися один до одного, як і де знайти потрібні речі, де взяти одяг, їжу, як з чого приготувати, чому буває день і ніч, зима і літо, дощ і сніг, холод і тепло. Виникає безліч різноманітних питань кожен день саме у вас. І щоб навчитися відповідати на ці питання, необхідно вчитися для отримання знань.

Вже 1 вересня ви будете не просто діти, а школярі. (Від якого слова утворилося?)

Робота в групах

- Складіть з цеглинок ЛЕГО слово «школа» (за зразком) (Об.єднання в команди)

 

-До нас у гості прийшла Маша з мультфільму, яка теж збирається у вересні піти до першого класу. Маша хоче перевірити, як ви готові до школи. Вона приготувала загадки. Спробуйте їх відгадати.

(Вчитель загадує загадки, діти відгадують, вчитель кладе ці предмети на стіл).

* Букви в книжці цій вивчай  

Та докупи їх складай.

Як їх гарно поскладаєш –   

Що завгодно прочитаєш!    (Буквар)

*Я всіх знаю, всіх учу. 

Але сама завжди мовчу.

Щоб зі мною подружитися,

Треба грамоті навчитися. (Книга)

*Виводить букви і слова  

Усім потрібна штучка.

В руці виблискує здаля  

Зручна учнівська … (Ручка)

*Книжечки маленькі,   

Аркуші біленькі.

В них вчимося ми писати,   

І складати, й віднімати.  (Зошит)

*Школяр його шанує,

Бо він пише ще й малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це звичайно ... (Олівець)

*Я негарно написала, 

А вона усе злизала.

Олівців моїх сусідка,

Ця вертлява-буквоїдка.  (Гумка)

* Дерев’яний та довгенький,  хвостик в нього є маленький.

Як у фарби хвіст мочає — все довкола розцвітає.   (Пензлик)

*Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда!

Що іще забув я взяти,

Щоб пейзаж намалювати? (Фарби)

*У портфелі є хатинка — ручки там живуть, резинка,

клей, лінійка, кутники́ — школярів помічники.    (Пенал)

- Маша задоволена - ви усі її загадки відгадали. Але у Маші виникла проблема, що ж іще покласти у портфель? Давайте, я буду читати вірш, а ви, коли почуєте назву шкільного предмету - будете плескати у долоні. А якщо почуєте назву зайвого для школи предмету - тупатимете ніжками.

Перший раз Машуня мила

Почала збиратись в школу.

Олівець поклала в сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопатку,

Білочку руду, хвостату,

Лук, і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю.

Ще стільця, стола і парту

І географічну карту.

Трактора, машинку, мило.

Вже й надворі звечоріло.

Сіла Маша, дума думку:

«Чи усе поклала в сумку?»

- Хто з вас запам'ятав, що Маша поклала правильно, а що - ні? А давайте перевіримо, чи вміє ви правильно збирати портфель. У вас на аркушах є зображення портфеля і цеглинки ЛЕГО з назвами предметів. Я показую цеглинку з написом, а ви поєднуєте, якщо предмет потрібен для навчання, з портфелем.

-Молодці! Ви вже готові до школи. Я впевнена, що  вона для вас стане, справді, рідною. Школа, як мама, пригортає до себе своїх дітей, дає їм тепло, радість, щастя, знання, без яких не можна прожити. Я бажаю вам бути добрими, працелюбними, щасливими. А щаслива людина тоді, коли вона досягла певних успіхів. Я буду щасливою, коли  бачитиму ваші радісні оченята і привітну посмішку. Бажаю всього найкращого вашим родинам – усіх благ!

Закінчується заняття!

Вже додому вам пора!

Попрацювали ви завзято.

Дуже гарні ви малята!

А скажіть тепер мені,

Вам сподобалось чи ні? (так, ні)

- Позначте свій настрій відповідним смайликом

До нової зустрічі!

Додатково: Гра «Знайди друзів»

Діти, роз’єднайте цеглинки своїх башточок, виберіть цеглинку кольору, який вам зараз найбільше подобається,  за моїм сигналом ви маєте об'єднатися у пари (трійки, четвірки) з тими дітьми, у кого цеглинки такого ж кольору, при цьому цеглинки потрібно з’єднати.

 

 

docx
Додав(-ла)
Данник Ірина
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
НУШ
Додано
2 січня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку