Розробка завдань під час дистанційного навчання

Про матеріал
Розробка завдань з інформатики для учнів 5-х класів по темам "Лінійні алгоритми", "Команди і виконавці"під час дистанційного навчання в умовах карантину
Перегляд файлу

Дистанційне навчання з інформатики

5 клас

Тема 1: Виконавці алгоритмів. Програма. Способи опису алгоритму.

Опорний конспект учня

  1. Команда – це вказівка виконавцеві виконати певні дії.
  2. Виконавцем може бути об’єкт, який розуміє і здатний виконати команди.
  3. Алгоритм – це послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати їх, щоб досягнути поставленої мети.
  4. Комп’ютерна програма – це алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером.
  5. Способи опису алгоритму: словесний, графічний (блок-схема), мова програмування.
  6. Деякі елементи блок-схеми алгоритму

Позначення

Призначення

 

Початок або кінець алгоритму

 

Виконання однієї або кількох команд

 

Введення даних або виведення результатів

  1.  Виконати завдання в зошиті

Завдання 1. Заповнити таблицю за зразком

Система команд

Виконавець

Відскануй штрих-коди товарів покупця, перевір перелік товарів у комп’ютері, повідом покупцеві про суму, отримай гроші, віддай чек.

Касир

 

Учень

 

Кухар

 

Домашній песик

 

Пральна машина

Завдання 2. Запиши систему команд, яку повинен мати виконавець, щоб він міг приготувати яєчню.

Завдання 3. Запиши у словесній формі алгоритм, поданий дорожніми знаками.

Дорожній знак

Словесна форма алгоритму

Картинки по запросу "рух прямо дорожній знак"

 

Картинки по запросу "дорожній знак залізничний переїзд"

 

Картинки по запросу "дорожній знак кафе"

 

Картинки по запросу "дорожній знак зупинка"

 

 

 Домашнє завдання

  1. В підручнику (за цим посиланням можна його завантажити https://drive.google.com/file/d/1FlVAV-Gq1GbEPwpMy7Buu7lbM0_HaskP/view) прочитати § 19, ст. 102
  2. Перегляд відео уроку з даної теми: https://www.youtube.com/watch?v=5aaRutv3RPs

Тема 2: Лінійні алгоритми. Складання та виконання лінійних алгоритмів.

Опорний конспект учня

  1. Команди, які виконуються послідовно, одна за одною з початку до кінця утворюють лінійний алгоритм.

Виконати завдання в зошиті

Завдання 1. Виконайте наведений алгоритм для обчислення значення арифметичного виразу. (запис вести по діях)

  1. Знайди різницю чисел 85 і 19.
  2. Помножити знайдену різницю на 3.
  3. Додати до знайденого добутку 15.
  4. Записати значення суми.

Завдання 2. Виконайте двічі наведений алгоритм.

Картинки по запросу "Виконайте двічі наведений алгоритм."

Перше виконання алгоритму

Друге виконання алгоритму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3.

Картинки по запросу "Виконайте двічі наведений алгоритм."     Картинки по запросу "Виконайте двічі наведений алгоритм."     


  Завдання 4.

Картинки по запросу "Виконайте двічі наведений алгоритм."

Домашнє завдання

  1. В підручнику (за цим посиланням можна його завантажити https://drive.google.com/file/d/1FlVAV-Gq1GbEPwpMy7Buu7lbM0_HaskP/view) прочитати § 20, ст. 107
  2. Перегляд відео уроку з даної теми: https://www.youtube.com/watch?v=B3PNP0CAmcU&t=59s
docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
1751
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку