Видання методичної збірки - є спробою створити розробки уроків розділу «Pets and Animals» до підручника англійської мови для 2 класу О. Д. Карп'юк, що рекомендований Міністерством освіти і науки України як основний для загальноосвітніх навчальних закладів.
До методичної збірки увійшло 7 планів – конспектів англійських уроків з використанням мультимедійних засобів навчання з теми: «Pets and Animals.»
Мета: Введення нової лексики і практикування у її вживанні: pet, rabbit, turtle, hamster, clever dog. Розвивати навички читання, усного та діалогічного мовлення.
Ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання: “Have you got?” і коротких відповідей на нього: Yes, I have/ No, I have not. Вивчити правила читання букви Cc [s]
Обладнання: підручник, проектор, екран, малюнки тварин, картки зі звуками.
Хід уроку
1. Привітання.
T: Good morning boys and girls! I am very glad to see you! How are you today? Take a card according to your mood and show it to me please!
T: How are you today? (Учитель опитує учнів. Задає різні види запитань:
Т: Are you OK? Are you so-so? Are you OK or bad today?
T: Your mood is good, so we can start our lesson.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
T: What day of the week is it today?
P1: It’s Friday.
T: Is it March now?
P2: No, it is not.
T: It is April. The second month of Spring. (Учитель перекладає речення. Але останньою повинна бути фраза на англійській мові.)
T: Open your copy-books and write down the date.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
Т: Look at the screen and try to guess what the topic of our today’s lesson. Подивіться на екран і скажіть якою буде тема нашого уроку, про що, а можливо про кого ми сьогодні будемо говорити. (Діти дивляться відео ролик про домашніх улюбленців) Учні здогадуються, що на уроці розмова піде про тварин, зокрема, про домашніх улюбленців.
T: Yes, you are right. The topic of our today lesson is “Animals” (Тварини).
Сьогодні на уроці ми з вами вивчимо назви тварин, домашніх улюбленців, будемо складати міні діалоги, навчимося читати слова with letter Cc
T: I Hope you will enjoy our lesson.
II. Основна частина уроку.
1. Фонетична зарядка.
T: Look at the blackboard. Mr. Sound has got a sound…
P1: [u]
T: What letter gives such a sound?
P2: Letter Oo
T: У відкритому чи закритому складі вона читається як [u]?
P3: У відкритому.
T: Yes, you are right.
T: Ви коли не будь бачили поні? Звичайно, так. В Англії теж дуже люблять поні. Ось чому, коли маленькі англійці грають, вони часто уявляють, що грають з поні. Вони навіть придумали спеціальний вірш, для того щоб поні швидше бігла. Віршик в якому ви почуєте звук [u]
T: Look at the screen and listen. (Слайд 1) (Учитель читає вірш і перекладає.)
Т: Now listen and repeat after me. (Вчитель читає по рядку, учні повторюють за ним. Потім учитель і учні читають разом.)
Т: Now read themselves all together. (Учні читають хором.) Наступний етап – учні читають про себе.
T: Read this poem. (Учитель викликає учнів за бажанням)
2. Подання нового лексичного матеріалу і практика у вживанні.
T: Look at my picture.
T: This is a rabbit. (Це кролик) Rabbit. (Учитель вішає малюнок на дошку)
T: Repeat after me all together. (Учні повторюють хором декілька разів.)
T: Who can repeat? (4-5 учня)
T: Open your vocabularies and write down this word. (Вчитель пише на дошці, а діти у словник.)
T: This is a turtle. (Це черепаха) Turtle. (Учитель ще раз повторює.)
T: Open your vocabularies and write down the word. (Вчитель записує слово з транскрипцією на дошці, учні у словники.)
T: Repeat all together.
T: Who can repeat?
T: Look! Is it a turtle?
P1: No, it is not. It’s a rabbit.
T: Is it a turtle?
P2: Yes, it is. It is a turtle
T: Look! This is a hamster. (Це хом’ячок) Hamster.
T: Repeat all together.
T: Who can repeat? (4-5 учня)
T: Write down into you vocabularies.
T: This is a dog. This is an unusually (незвичайний) dog. This is a clever (розумна) dog. Clever (Учитель повторює)
T: Repeat all together.
T: Who can repeat?
T: Write down into your vocabularies. (Учитель на дошці пише слово clever з транскрипцією, діти – у словники.)
T: Is it a clever dog?
P3: No, it is not. It is a hamster.
T: What is this?
P4: It’s a clever dog.
Т: Діти, всіх цих тваринок (всі тваринки на дошці) ми можемо віднести до домашніх улюбленців. А саме слово домашній улюбленець на англійській мові PET. (Учитель вішає картку зі словом PET на дошку. Учні записують нове слово у словники.)
3. Відпрацювання нової лексики.
1. Робота з малюнками.
На дошці малюнки тварин.
T: Show me a rabbit. (Учитель викликає учня до дошки. Учень показує малюнок кролика)
T: Is it right? (Учитель запитує у інших учнів)
Pcl: Yes, it is. І так далі. Вправа виконується у тому ж порядку.
2. Читання нових слів .
T: Now open your books at page 98, ex 1. Read after me: pet – rabbit – turtle - hamster – clever dog. Now you read themselves.
T: Who wants to read? (5-6 учнів)
3. Make up sentences.
T: Now make up sentences with these words. For example: I have got a pet.
P1: I have got a rabbit.
P2: I have got a turtle.
P3: I have got a hamster.
P4: I have got a clever dog.
4. Подання нового граматичного матеріалу і практика у вживанні.
1. Введення запитання Have you got?
T: Look at the screen. (На екрані Mary Poppins and Bill. Діалог.)
T: Listen to the dialogue and try to understand what it’s about. (Учитель читає діалог.)
T: Чи зрозуміли ви про що цей діалог? (якщо ні учитель читає ще раз з певною інтонацією)
Р1: Мері Поппінс запитує у Біла чи має він домашнього улюбленця.
Т: Yes, you are right. А що відповідає Біл?
Р2: Біл відповідає, що у нього є домашній улюбленець.
Т: Look at the dialogue again. Знайдіть і прочитайте питання, яке задавала Мері Поппіс.
P3: Have you got a pet?
T: З якого слова почалося це запитання?
Р4: Зі слова Have.
Т: Отже, щоб запитати Чи маєш ти домашнього улюбленця, або щось інше, ми повинні слово Have винести на початок речення (вчитель записує на дошці, коментуючи, учні у зошити) далі поставити особовий займенник you, потім got і далі будь що, про щоб ви хотіли запитати.
T: For example: Have you got a book? Have you got a turtle?
T: Your questions. (Учні придумують свої запитання. 5-6 учнів на контроль.)
T: Look at the screen again. Знайдіть і прочитайте відповідь, яку дав Біл.
P5: Yes, I have.
T: Yes, you are right. На запитання Have you got ? (Чи маєш ти?) Ми даємо коротку стверджувальну відповідь Yes, I have (Учитель записує на дошці біля запитання, учні у зошитах) – Так, Я маю, або No, I have not (Ні, я не маю)
2. Відпрацювання питання Have you got? І коротких відповідей Yes, I have/ No, I have not
1. Гра “Have you got?” T P1 P2 P3
Учитель кидає м’яч учню, задаючи запитання Have you got a hamster? Учень отримує м’яч і відповідає Yes, I have або No, I have not. Кидає далі, іншому учню ставлячи запитання Have you got ….? Учень, який зловив дає коротку відповідь і кидає наступному учню задаючи запитання і так далі. Вибуває той, хто замешкався, або зробив помилку.
2. Читання.
Т: Page 98, ex. 2. Look, listen and repeat (Учні читають діалог за вчителем.)
T: Now you read. (Учні читають у парах. 3-4 пари на контроль.)
3. Контроль розуміння.
Т: Find the sentences in the dialogue and read them.
1. Пінкі білий і гарний.
2. Розкажи нам про свого кролика.
3. Його звати Пінкі.
4. У тебе є домашній улюбленець?
4. Work in pairs. Розвиток діалогічного мовлення.
Т: Page 99, ex. 3 Read the example. (Два учні читають діалог.)
T: Look at the pictures, choose the pet and make up your own dialogues. (Учитель дає учням 2-3 хвилини на підготовку.)
P1: Have you got a pet?
P2: Yes, I have. It is a clever dog. (Учні розказують діалог з місця, або біля дошки. 3 - 4 пари.)
5. Фізкультхвилинка
T: Now time to have a rest.
Stand up!
Hands up!
Hands to the side.
Bend left!
Bend right!
Touch your shoulders,
Touch your nose,
Touch your eras,
Touch you toes.
T: Sit down!
6. Ознайомлення з правилами читання букви Cc.
T: Look at the blackboard Mrs. Letter has got a letter – Cc.
T: What letter is this?
P1: Letter Cc.
T: Який звук дає буква Сс?
P2: звук [k]
Т: Yes, you are write. Але літера Сс може давати звук [s]
T: Look at the screen.
(Вчитель читає правило)
T: Open your copybooks and write down this rule.
T: Look at the screen and read after me:
T: Read themselves all together. (Учні читають самі хором)
Т: Who wants to read? (Один учень може починати читати, інший продовжує.)
T: Порівняйте. Read.
T: Now you read. (3-4 учня читають самостійно)
T: Take the cards. Read and translate the sentences. (Учні читають по черзі)
1. I have got a happy family. 2. My father is clever. 3. My hamster is small. 4. I have got a funny rabbit. 5. This is my pet. Its name is Pinky. 6. It is a clever dog.
|
III. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
Вивчити нові слова: pet, rabbit, turtle, hamster, clever dog і прописати їх по рядку у зошиті.
Скласти діалог за зразком вправи 3, ст. 99
Читати і перекладати речення на картках.
1. I have got a happy family. 2. My father is clever. 3. My hamster is small. 4. I have got a funny rabbit. 5. This is my pet. Its name is Pinky. 6. It is a clever dog.
|
2. Підведення підсумків уроку.
T: What have you learnt today?
Тема: Тварини. Мій домашній улюбленець.
Мета: Розвивати навички читання та усного молвлення. Повторити вивчену лексику і граматику минулого уроку. Ввести нову лесику: tail, neck, body, long, short і практикувати у її вживанні. Повторити правила читання букви Uu у закритому складі і ознайомити з правилом читання букви Uu у відкритому складі.
Обладнання: підручник, проектор, екран, слайди, картки з завданнями.
Хід уроку
1.Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.
Т: Good morning, boys and girls!
Good morning to you!
Good morning, good morning
I am glad to see you.
PCL: Good morning, teacher!
We are glad to see you too.
T: I hope you are fine today. Take a card according to your mood and show it to me please.
T: How are you today? (Опитує 5-6 учнів.)
T: What day of the week is it today?
P1: It is Monday.
T: What month is it now?
P2: It is April.
T: Open your copy-book and write down the date.
T: The topic of our today lesson is “Animals. Parts of the body”
Т: Today you are going:
II. Основна частина уроку.
1. Фонетична зарядка.
T: Look at the blackboard. This is a phonetic exercise.
T. – Listen and read after me.
[I] – family, pony, very, any, happy
[u] – go, no, nose, Hello! close
[ə] – sister, hamster, monster, clever
T. – Look at the screen and read the poem. (вірш на закріплення фонетичної вправи)
2. Перевірка домашнього завдання.
1. Work in pairs.
T: Look at the screen. (Слайд 3) You can see some pictures and transcriptions. До поданих транскрипцій підберіть відповідні малюнки. Work in pairs.
Пара, яка зробила перша, піднімає руку і перевіряє.
2. Anagram.
T: Look at the screen. Це Незнайка. Help him! Put the letter into the correct order. Write down into your copy-books.
Учень, який зробив першим, піднімає руку і перевіряє.
3. Перевірка граматики. Work in pairs.
T: Work in pairs. Take the cards. Make up dialogue and act it.
- you/ a/ have/ pet/ got? - I/ have/ Yes./ is/ it/ hamster/ a/
|
Пара, яка зробила перша, піднімає руку і перевіряє:
P1: Have you got a pet?
P2: Yes, I have. It is a hamster.
3. Подання нового лексичного матеріалу і практика у вживанні.
1. Введення нової лексики.
T: Look at the screen. This is a fox. It is big. It has got a tail
(хвіст) (Учитель показує на хвіст і промовляє tail)
T: Repeat after me all together TAIL. (Учні хором повторяють декілька разів)
T: Who can repeat? (Учитель викликає 5-6 учнів)
T: Look!
T: This dog has got a tail too. His tail is long (Учитель перекладає – довгий) tail. (Учитель вішає на дошку картку: long) Repeat all together LONG (Учні повторюють декілька разів)
T: Who wants to repeat? (5-6 учнів)
T: Look!
T: This dog has got a short (короткий ) tail. (Вішає на дошку картку: short)
Repeat all together SHORT.
T: Who wants to repeat? (5-6 учнів)
T: Look!
T: Is it a short tail?
P1: No, it is not. It is a long tail.
T: Look!
T: Is it a long tail?
P2: No, it is not. It is a short tail.
T: Look at the screen. This is a giraffe.
T: It has got a neck (шию) Учитель показує на шию жирафа і промовляє – NECK. Repeat after me. (Учні повторюють за вчителем) (Учитель вішає на дошку картку: a neck)
T: Who can repeat? (5-6 учнів)
Т: Шії теж бувають довгі і короткі.
T: Translate: довга шія
P1: a long neck
T: коротка шія
P2: a short neck
T: Look! This is an elephant.
T: It has got a big body (Тулуб). Учитель показує на тулуб слона і промовляє BODY. Repeat after me – BODY (Вішає на дошку картку: body)
T: Who can repeat? (5-6 учнів)
2. Практика у вживанні нової лексики.
1. Читання нових слів.
T: Look at the blackboard. Listen and read after me:
T: Now you read. (Учитель викликає учнів.)
2. Опис малюнків.
T: Open your books at page 100, ex. 2. Point and say.
T: For example: Number 1. It is a long tail.
T: Now you say. (Учні по черзі описують малюнки:
P1: Number 2. It is a short tail.
P2: Number 3. It is a long neck. І так далі.
3. Робота з текстом.
T: Take the cards with the texts. Замість малюнків напишіть слова.
I have got a pet. It is a ____. My rabbit is small. It’s name is Pincky. Pincky has got a small black ____ and a small black ___. It has got a small ___ and a short ___. Pincky has got four _________ and a short ________. My pet is nice and funny.
Учень, який зробив першим, піднімає руку і читає.
4. Фізкультхвилинка. (За бажанням учень може проводити розминку.)
T: Now time to have a rest. Stand up!
One, one, one,
Little dogs run.
Two, two, two
Cats see you.
Three, three, three
Birds on the tree
Four, four, four
Cats on the floor.
5. Читання букви Uu у відкритому і закритому складі.
1. Повторення звуків, які дає літера Uu.
T: Look! Mrs. Letter has got a letter. What letter is it?
P1: It is letter Uu.
T: What sounds does this letter have?
P2: It has got [ju:] and []
T: Ми з вами вже читали слава зі звуком []. Ви знаєте, що буква Uu дає звук [] у закритому чи відкритому складі?
Р3: У закритому.
Т: Yes, you are right. Read. (Учитель показує таблицю слів. Учні читають.)
run |
jump |
up |
mum |
cut |
T: А звук [ju:] буква Uu дає у....
Р4: відкритому складі.
Т: А який це склад відкритий?
Р5: Відкритий склад – це склад, який закінчується голосною.
T: Yes, you are right. Look! Listen and read after me (Спочатку учні читають слова за вчителем, потім 3-4 учні по черзі самостійно.)
tube |
Ukraine |
computer |
you |
T: Now you read.
2. Читання.
T: Page 101, ex. 4. Look, Listen and repeat after me (Учні читають текст за вчител ем). Now you read. (Один учень читає, а інший перекладає. Той, хто перекладав, читає, наступний – перекладає. І т. д.)
6. Повторити лексику та граматику уроку за допомогою вірша “I have got a pet.”
T: Page 101.
1) Учитель перекладає українською фрази: Who knows about that? Of all the animals the best is my little pussy cat!
2) Учитель читає вірш.
3) Учні читають кожний рядок вірша за вчителем.
4) Три – чотири учні по черзі читають вірш уголос.
III. Заключна частина уроку.
2. Підведення підсумків.
Т: What do you remember from the lesson?
Мета: Ознайомити учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: snake, mouse, fox, wolf, giraffe, bear. Ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитань: What animal is this?/ What has it got? Повторити лексику і граматику попереднього уроку. Розвивати навички читання та діалогічного мовлення. Ввести буквосполучення: ea, ie,
Обладнання: підручник, проектор, екран, слайди з завданнями, малюнки, картки з завданнями.
Хід уроку
1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.
Т: Good morning, boys and girls!
Good morning to you!
Good morning , good morning
I am glad to see you.
PCL: Good morning, teacher!
We are glad to see you too.
T: I hope you are fine today. Take a card according to your mood and show it to me please.
T: How are you today? (Опитує 5-6 учнів.)
T: What day of the week is it today?
P1: It is Friday.
T: What month is it now?
P2: It is April.
T: Open your copy-book and write down the date.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
T: The topic of our today’s lesson is “Animals”.
Today you are going to learn the new words, to be able to ask questions: “What animal is this?” “What has it got?” and read words with: ea, ie [e], g [g], [dз]
II. Основна частина уроку.
1. Фонетична зарядка.
T: Look at the blackboard, listen to me attentively and spell correctly all together,
- [ju:] you, tube, computer, Ukraine
- [] fun, run, jump, under
- [s] face, nice, Tracy
2. Перевірка домашнього завдання.
1) T: I spell the word. You name it. P-e-t
Ps: Pet
T: B-o-d-y./ S-m-a-l-l./ T-a-i-l./ L-o-n-g./N-e-c-k.
2) Учні за викликом учителя читають речення на ст. 101
3) Учні за бажанням розповідають про свого домашнього улюбленця.
(Під час доповідей показують малюнки своїх домашніх улюбленців.)
3. Подання нового лексичного матеріалу і практика у вживанні.
1) Учитель вводе нові ЛО.
T: Look at the screen. Listen and repeat (Учні повторюють декілька разів): mouse – a mouse – a small mouse. This is a small mouse.
Учитель пише на дошці слово mouse з транскрипцією [maus], учні переписують його у словник.
T: Now open your vocabularies and write this new word in it.
T: Look at the screen. Listen and repeat: crocodile – a crocodile – This is a crocodile.
(Учні записують нове слово у словник)
T: Look at the screen. Listen and repeat: giraffe – a giraffe – This is a giraffe.
(Опрацювання нового слова, як попередні.)
T: Look at the screen. Listen and repeat: snake – a snake – This is a snake.
(Опрацювання нового слова, як попередні.)
T: Look at the screen. Listen and repeat: wolf – a wolf – This is a wolf.
2) Відпрацювання нових ЛО.
1) T: Now look at the screen.
T: Is it a giraffe?
P1: No, it’ s not. It is a mouse.
T: Is it a crocodile?
P2: Yes, it is. It is a crocodile.
T: Is it a mouse?
P3: No, it is not. It is a giraffe.
T: Is it a snake?
P4: Yes, it is. It is a snake.
T: Is it a wolf?
P5: Yes, it is. It is a wolf.
2. Подання нового граматичного матеріалу.
1. Введення запитання What animal is this? і відповіді It is а ....
Т: Незнайка (вчитель показує картинку) потрапив до Лондонського зоопарку диких тварин.
Т: Як запитати, що це за тваринка він не знає, а ви знаєте? Допоможе нам, наша Mrs.Letter. (Вчитель вішає на дошці постер What animal is this? і промовляє )
T: Repeat after me. (Учні повторюють декілька разів.)
Вчитель показує картинку на слайді запитує What animal is this? І відповідає It is a giraffe.
T: Now answer. (вчитель запитує діти відповідають)
2. Робота з підручником. Розвиток діалогічного мовлення.
T: Open your books page 102, ex 2. Ask and answer. (Учень називає номер картинки і задає питання What animal is this? Інший відповідає It is a snake. І так далі.)
3. Фізкультхвилинка.
T: Let’s play the game “Be careful!” (Гра проводиться з командами: Touch your nose/ face/ eyes/ ears/ neck/ body/ hair/ toes/ legs/ feet)
3. Введення питання What has it got?
1. Підготовка до читання.
T: Look into your books page 102, ex 3. Who can you see? (Вчитель допомагає дати відповідь I can see …)
T: What animal can you see?
P1: I can see a snake.
2. Читання.
T: Look, listen and try to understand this dialogue. ( 1 раз Вчитель читає діалог сам, другий раз учні читають за вчителем.)
3. Контроль розуміння.
T: Знайдіть в діалозі питання Що це за тваринка? Read it.
T: Знайдіть відповідь на це запитання. Read it.
T: Знайдіть речення де описують змію. Read it.
T: Знайдіть питання до цієї відповіді. Read it.
P1: What has it got?
T: Can you translate this question? (Якщо учні не можуть перекласти вчитель звертає увагу на відповідь. Читає ще раз.)
Т: Отже, щоб запитати що має та чи інша тваринка ми ставим запитання What has it got? (Вчитель вішає постер на дошку. Учні записують у зошити.)
4. Відпрацювання питання What has it got?
1. Учні читають впр. 3 на ст. 102 за ролями.
2. Робота з малюнками. (За аналогією вправи 3 yчень виходить до дошки, бере малюнок тваринки і запитує:
P1: What animal is this?
P2: It is a crocodile.
P1: What has it got?
P3: It has got a …. Відпрацьовується 3-4 малюнки.)
4. Ознайомлення з правилами читання буквосполучень ea, ie [e]
T: Page 103. Сьогодні Mss. Letter and Mr. Sound познайомлять нас з літерами подружками ea, ie (На дошці вчитель вішає напроти Mss. Letter - ea, ie, а напроти Mr. Sound - [e], пояснює, що ці буквосполучення вимовляються як [e])
T: Read after me: head, friend, sweater, friendly. (Спочатку учні читають слова за вчителем, потім три-чотири учні по черзі – самостійно.)
T: Read after me. (Учитель читає текст, учні повторюють за ним.)
T: Now you read. (учні читають текст ланцюжком.)
III. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
1. Вивчити нові слова: snake, giraffe, crocodile, wolf, mouse.
2. Читати текст ст.103, впр.5
3.Ппридумати загадку про тваринку.
2. Підведення підсумків уроку.
Т: What do you remember from the lesson?
Мета: Ознайомити учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: dolphin, rhino. Ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання What animals are these? і відповідь на них: They are … Повторити множину іменників. Ввести і практикувати у читанні слова з буквосполученням ph [f].
Обладнання: Підручник, проектор, екран, слайди.
Хід уроку
I. Організаційна частина уроку.
1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.
T: Good morning, children! I’m very glad to see you. Take a card according to your mood and show it to me please.
(Учні піднімають картки і показують свій настрій.)
T: How are you today? (Учні відповідають залежно від карточки: I am fine./ I am so-so./ I am bad.)
T: Look at the window.
T: Is the weather good or bad today?
T: Is the sky blue or grey? Is it chilly or cold today?
T: What day of the week is it today? Let’s write down the date. (Вчитель пише число на дошці, а діти - у зошиті.)
1. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Look at the screen. The topic of our today lesson is “Animals”
T: Today you are going to learn new words: dolphin, rhino, be able to ask the question What animals are these? And answer: They are … and read the words with ph [f]
1. Мовна розминка.
T: Chain drill. Answer and ask the questions.
T P1: What have you got?
P1: I have got a ….
P1 P2: What have you got?
P2: I have got a …
P2 P3: What have you got? І так далі.
2. Перевірка домашнього завдання.
1. T: Look at the screen. Match pictures with the words. For example: Picture 1, letter b. It is a giraffe.
2. Учні за бажанням читають свої загадки про тварин.
P1: It can walk and run. It has got a long neck and a short tail. It is brown and yellow. What animal is this?
P2: It is a giraffe. (3 - 4 учня читають свої загадки.)
3. Подання нового лексичного матеріалу і практика у вживанні.
T: Look at the screen. It is a monkey. Repeat. (учні повторюють хором 3 рази) Who can repeat? (Вчитель викликає 3-4 учнів.)
T: Look at the screen. It is a dolphin. Repeat. (учні повторюють хором 3 рази) Who can repeat? (Вчитель викликає 3-4 учнів.)
T: Look at the screen. It is a rhino. Repeat.
T: Open your vocabularies. Write down the words. (Учні переписують з дошки нові слов з транскрипцією та з перекладом) Read the words. (Учні читають слова в словниках.)
4. Повторення множини іменників.
Учні пригадують як в англійській мові утворюється множина іменників.
T: Look at the screen. Утворіть множину.
5. Подання нового граматичного матеріалу.
1. Підготовка до читання. (впр.1, ст. 104)
Учитель перекладає українською мовою слова they та these.
2. Читання.
T: Look, listen and repeat. (Учні читають діалог за вчителем.) Now you read (Учні читають за ролями.) Now act out the dialogue. (Учні розігрують діалог за ролями)
3. Контроль розуміння.
T: Close your books. Translate into English: Що це за тварини? Вони – слони. Вони можуть літати? Ні, не можуть.
6. Відпрацювання нового граматичного матеріалу.
1. Pair work.
Учні в парах ставлять запитання до малюнків на ст.104 впр.2 та відповідають на них.
T: Page 104. Ask and answer. Pair work.
7. Фізкультхвилинка.
T: Look at the screen. Let’s sing a song “We are at school today.” (Учні співають пісню і одночасно виконують певні рухи, які співаються в пісні.)
8. Введення буквосполучення ph [f]
T: Сьогодні Mss. Letter познайомить нас з новими літерами-подружками (Вчитель показує картку з ph). А навчить їх читати у словах Mrs. Sound. (Вчитель показує картку зі звуком [f]) і говорить, що буквосполучення ph у словах читається [f].
T: Page 105, ex. 4. Read after me: elephant, dolphin, photo, phone. (Спочатку учні читають за вчителем, потім три- чотири учні по черзі –самостійно.)
III. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
T: Look at the screen.
Вивчити нові слова: monkey, dolphin, rhino.
Читати слова на ст.105, впр.4
Скласти письмово подібний діалог до впр.1 ст 104
2. Підведення підсумків уроку.
T: What do you remember from the lesson?
Мета: Ознайомити учнів з новим словами і практикувати в їх вживанні: strong, fat, angry, beautiful. Розвивати навички читання та діалогічного мовлення. Ознайомити учнів і практикувати у вживанні структури: I like…/ I do not like. Виховувати культуру мовного спілкування.
Обладнання: підручник, проектор, екран, слайди, картки.
Хід уроку
I. Організаційна частина уроку.
1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.
T: Good morning, children! I’m very glad to see you. Take a card according to your mood and show it to me please.
(Учні піднімають картки і показують свій настрій.)
T: How are you today? (Учні відповідають залежно від карточки: I am fine./ I am so-so./ I am bad.)
T: Look at the window.
T: Is the weather good or bad today?
T: Is the sky blue or grey? Is it chilly or cold today?
T: What day of the week is it today? Let’s write down the date. (Вчитель пише число на дошці, а діти - у зошиті.)
1. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Look at the screen. The topic of our today lesson is “Animals”
T: Today you are going to learn new words: strong, fat, angry, beautiful, make up sentences: I like… /I do not like. Read the text “In the Zoo”
II. Основна частина уроку.
1. Мовна розминка.
Т: Chain drill. Answer and ask the questions. (Вчитель на столі розкладає малюнки тварин, бере малюнок і запитує:
T P1: What animals are these?
P1: They are … .
P1 P2: What animals are these? (Бере інший малюнок.)
P2: They are … . І так далі.
2. Перевірка домашнього завдання.
1. Вчитель 2-3 учням роздає картки.
Змініть в словах форму однини на множину. snake – horse - bear – animal - photo – lion - dolphin - crocodile -
|
Перекладіть на англійську мову. 1. Вони носороги. 2. Що це за тваринки? 3. Це дельфін. |
2. Вчитель викликає учнів за бажанням прочитати діалоги, які вони склали вдома. (3-4 учня.)
3. Учні за викликом учителя читають слова на ст.105, впр.4.
3. Подання нового лексичного матеріалу і практика у вживанні.
T: Look at the screen.
T: This is a lion. It is strong. (Сильний) Repeat after me: Strong. (Учні повторюють за вчителем декілька разів.) Who can repeat? (3-4 учня повторюють.) Вчитель пише на дошці слово з транскрипцією. Діти записують у словники. Open your vocabularies and write down.
T: Look at the screen.
T: This is a hippo. It is fat. (Товстий) Repeat after me: Fat (Учні повторюють за вчителем декілька разів.) Who can repeat? (3-4 учня повторюють.) Вчитель пише на дошці слово з транскрипцією. Діти записують у словники. Open your vocabularies and write down.
T: Look.
T: This is a crocodile. It is angry. (Бридкий) Repeat after me: Angry. (Опрацювання нового слова, як попередні.)
T: This is a dolphin. It is beautiful. (Красивий) Repeat after me: Beautiful. (Опрацювання нового слова, як попередні.)
T: Now read these words. (Учні читають слова у словниках.)
T: Open your books page106, ex. 1. Take your pens and point (Вчитель називає малюнки у довільному порядку, діти показують.)
4. Подання нового граматичного матеріалу.
1. Підготовка до читання.
T: Page 106. ex.2. Знайдіть речення на другому малюнку, виділене синім кольором.
T: I like lions. (Мені подобаються леви.) Якщо, вам щось подобається, ви повинні використати фразу I like… (Вчитель пише на дошці, учні в зошитах.)
T: Make up your sentences. (Учні складають свої речення.)
T: Але, є багато речей, які нам на подобаються. У такому випадку ми використовуємо фразу I do not like…. (Мені не подобається ....) (Вчитель пише на дошці, діти в зошиті.)
T: Знайдіть в праві 2 таке речення Мені не подобається...
P1: I do not like crocodiles.
T: Make up your sentences. (Учні складають свої речення.)
2. Читання.
T: Ex.2, p.106. Look, listen and repeat. (Учні читають діалог за вчителем.) Now you read. (Учні читають діалог за ролями.) Act out this dialogue.
T: Окрім левів і крокодилів у зоопарку є ще багато тварин.
T: Look.
T: Які вам подобаються, а які ні і чому? Look and say. (Учні складають речення.)
P1: I like monkeys. They are funny. І так далі.
5. Фізкультхвилинка.
(Кожна фраза супроводжується рухами. Фізкультхвилинку може проводити як учитель так і учень біля дошки.)
One, one, one
Little dogs run
Two, two, two
Cats see you
Three, three, three
Birds on the tree.
Four, four, four
Cats on the flour.
6. Робота з текстом.
1. Підготовчий етап до читання.
T: Page 107, ex. 4. Прочитайте заголовок тексту. Як ви вважаєте, про що ми будемо читати в тексті. (Діти роблять свої припущення.) Перегляньте, які слова вам незнайомі. (Діти переглядають текст.)
2. Читання.
T: Read this text themselves. (Учні читають текст самостійно.)
3. Перевірка прочитaного.
T: Look. Read and say true or falls.
1. The elephant is a small animal.
2. The tiger is red and black.
3. The bear has got big ears.
4. The monkeys are funny.
III. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
Т: Look. Your homework.
Вивчити нові слова: strong, fat, angry, beautiful
Читати і перекладати текст ст.107, впр.4
Намалювати дві тваринки: яка вам подобається і яка ні. Розказати про це.
2. Підведення підсумків уроку.
T: Що нового ви вивчили сьогодні на уроці?
Мета: Ознайомити учнів з новим словами і практикувати в їх вживанні: tiger, zebra, hippo. Ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання в Present Simple: Do you like…?, короткі відповіді на нього: Yes, I do./No, I do not. Розвивати навички читання та діалогічного мовлення.
Обладнання: підручник, проектор, екран, слайди, картки.
Хід уроку
I. Організаційна частина уроку.
1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.
T: Good morning, children! I’m very glad to see you. Take a card according to your mood and show it to me please.
(Учні піднімають картки і показують свій настрій.)
T: How are you today? (Учні відповідають залежно від карточки: I am fine./ I am so-so./ I am bad.)
T: I can see your mood is good. So we can start our lesson.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: The topic of our lesson today is “In the Zoo”
T: Today you are going to learn the new words: tiger, zebra, hippo, to be able ask the question “Do you like…?” and answer: “Yes, I do”, / “No, I don’t”, read the dialogue and act it out.
II. Основна частина уроку.
1. Мовна розминка.
T: Look and listen. (Вчитель читає перший раз сам.)
T: Look and read after me. (Учні читають за вчителем.)
Т: Чи зрозуміли ви про що цей віршик? Who can translate? (Учні перекладають вірш.)
T: Read this poem themselves. All together. (Учні читають хором.) (Вчитель за бажанням викликає читати 2-3 учнів.)
T: Хто може розказати цей вірш? (2-3 учня за бажанням.)
2. Перевірка домашнього завдання.
1. 2-3 учня працюють біля дошки з картками.
Склади слова 1. atf 4. oiln 2. rongst 5. eaubtufil 3. nagry 6. ooz
|
Склади речення. 1. this, I, lion, like. 2. dolphin, The, beautiful, is. 3. like, do not, I, rhinos. 4. animals, what, are, these? |
2. Учні за викликом учитель читають і показують малюнки тварин, які їм подобаються, а які ні.
3. Учитель разом з учнями перевіряють завдання, які виконали учні біля дошки.
3. Подання нового лексичного матеріалу і практика у вживанні.
Т: Сьогодні ми продовжимо подорожувати по зоопарку.
T: Look. It is a zebra. Repeat after me: Zebra. (Учні повторюють декілька разів.) Who can repeat? (3-4 учня повторюють.)
T: Open your vocabularies and write down this word. (Учитель пише на дошці слово з транскрипцією, учні у словники.)
T: We can see a tiger in the zoo. Look. It is a tiger.
Т: Repeat after me: Tiger. (Учні повторюють декілька разів, потім 3-4 учня за бажанням. Слово записують у словник.)
T: Look. It is a funny animal. It is a hippo. Repeat after me: hippo (Слово опрацьовується так само, як і два попередніх.)
T: Let’s read these words. (Усі учні по черзі за викликом учителя читають слова.)
4. Фізкультхвилинка.
T: Hands up! Clap! Clap! Clap!
Hands down! Shake! Shake! Shake!
Hands on hips! Jump! Jump! Jump!
Run! Go! Swim! Stand up!
5. Подання нового граматичного матеріалу.
1. Введення структур Do you like a ....? - Yes, I do./ No, I do not.
T: Look at the screen.
T: I like a dolphin. I do not like a crocodile. (Вчитель порівнює: Перше речення розповідне, друге – заперечне. З’являються питання.)
T: Do you like a dolphin? (Тобі подобається дельфін?) – Yes, I do. Do you like a crocodile? (Тобі подобається крокодил?)- No, I do not. Вчитель порівнює питання:
Т: Питання побудовані однаково?
Рcl: Так.
Т: А відповіді на них однакові.
Рcl: Ні
T: Поясніть чому? (Учні пояснюють, якщо не можуть пояснити, пояснює вчитель.)
Т: Отже, якщо у вас запитують Do you like crocodiles? Вам вони подобаються ви говорите Yes, I do, а якщо ні – No, I do not. Зверніть увагу на те, що you у запитанні змінюється на I у відповіді.
2. Відпрацювання нового граматичного матеріалу.
1. Учні ланцюжком ставлять один одному запитання та відповідають на них.
T: Chain drill. Ask and answer questions about animals.
T P1: Do you like monkeys?
P1: Yes, I do/No, I do not.
P1 P2: Do you like lions?
P2: Yes, I do./No, I do not. І так далі.
2. Pair work.
T: Open your books page 108, ex.1. Read the dialogue themselves and act it out. Pair work. (Учні читають діалог парами і розігрують його за ролями. 2- 3 пари на контроль.)
6. Робота з текстом.
1. Підготовчий етап.
Т: Page 109, ex.3. Look at the pictures. What animals can you see? (Учні називають тварин, якіх бачать на малюнках.)
T: Look, think and say. Про яку тваринку ми будемо читати?
2. Робота з незнайомою лексикою.
T: Look at the screen. Ось незнайомі слова, які зустрічатимуться у тексті.
T: Look and read after me: Owl [aul] – сова, silly [‘sili] – дурненький, slim [slim] – тонкий
3. Читання тексту.
T: Now read this text. (Учитель розподіляє ролі між учнями.)
4. Контроль розуміння.
Т: Вам сподобався текст?
T: Now close your books. Divide our class into 3 groups. (Кожній групі вчитель дає картки з фрагментами тексту. )
T: Складіть фрагменти тексту в правильній послідовності. (Група, яка зробила перша, піднімає руку. Вчитель перевіряє.)
III. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
T: Your homework:
Вивчити нові слова: tiger, zebra, hippo
Прописати їх по рядку у зошиті.
Читати і перекладати текст ст.109
Складати усно діалоги ст.108, впр.2
2. Підведення підсумків уроку.
Т: Що нового ми вивчили сьогодні на уроці? Що ми робили на уроці? Що було цікавим для вас, а що ні?
Тема: Pets and Animals. Узагальнюючий урок.
Мета: повторити ЛО з теми «Тварини», удосконалювати навички читання, письма, розвивати пізнавальний інтерес учнів, пам’ять, увагу, чуття мови, здібності учнів, знайомити учнів з навколишнім світом, сприяти розвитку самостійності мислення і вміння працювати в групах; виховувати позитивне ставлення та інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: підручник, картки, проектор, екран, слайди
Хід уроку
I. Організаційна частина уроку.
1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.
T: Good morning, children! I’m very glad to see you. Take a card according to your mood and show it to me please.
(Учні піднімають картки і показують свій настрій.)
T: How are you today? (Учні відповідають залежно від карточки: I am fine./ I am so-so./ I am bad.)
2. Мовна розминка.
T: Look at the window!
T: What is the weather like today?
P1: It’s good (fine)
T: What colour is the sky?
P2: It’s blue.
T: Is it chilly or cold today?
P3: It’s chilly today.
T: What day of the week is it today?
T: What month is it now?
T: Open your copy-book and write down a date.
T: The weather is good; your mood is good too. So we can start our lesson.
1. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we have an unusual lesson. Сьогодні у нас незвичайний урок.
We will have competitions between groups. У нас будуть змагання між групами.
Т: А в чому ж ми будемо змагатись? Look at the blackboard. На дошці написана тема уроку та розвішані картки з зображенням тварин.
Т: Do you like animals? (Yes, I do).
Т: А змагатись ми будемо в тому, хто з вас найкраще знає назви тварин на англійській мові, вміє їх писати, читати та розповідати про своїх улюблених тварин. Наприкінці уроку ми визначимо, хто переміг і яка група знає про тварин найбільше. Переможці отримають призи й гарні оцінки. Я бажаю вам всім успіху та перемоги. Будьте дуже уважні. Починаємо?
2. Фонетична розминка.
Т: Але перш, ніж ми розпочнемо наші змагання, нам треба з вами повторити, як вимовляються деякі англійські звуки, щоб ви правильно вимовляли англійські слова. Повторюйте за мною. Repeat after me:
II. Основна частина уроку.
Початок змагань.
1. Тур. Riddles
(На дошці квіточки з паперу. На зворотньому боці яких написані загадки.)
T: Listen and guess the riddles. (Вчитель читає загадки.)
1. I am big. 2. I am tall.
I am grey. I am yellow and brown
My nose is long. My neck is long.
I live in the forest. (An elephant.) I am - (A giraffe)
3. I am green. 4. I am black and white.
I am angry. I can run.
I live in the river. I have got a long neck.
I am – (a crocodile) I live in Africa.
5. I have green eyes. I am – (a zebra)
I like to eat mouse.
What am I? – (a cat)
2. Тур. Гра «Аукціон»
Т: А яких тваринок ви ще знаєте? Перевіримо. На екрані буде з’являтися буква англійського алфавіту. Ви повинні назвати тваринку, яка починається на цю літеру. (Тваринок, яких називали у першому турі не повторювати.)
3. Тур. Розвиток навичок письма.
Т: Look at the blackboard. You can see pictures with animals. Complete the sentences. Write down animals. ( Діти доповнюють речення назвами тварин, малюнки яких вони бачать на дошці).
This is a ……
These are …… These are ……
This is a ……. This is a …....
Т: А поки три гравці від кожної команди працюють біля дошки, кожна команда працює і виконує завдання на картках, які я вам роздам і заробляє для своєї команди додаткові бали. Завдання таке. Треба скласти з літер назви тварин, які зображені.
lehatepn omneky igret iopph
T: Перевіримо, що ви написали на картках. Вийде з кожної команди по черзі по одному гравцю і запише по одному слову з картки.
4. Тур. Look and say.
T: Open your books. Page 110, ex.1 Кожна команда обирає супернику два малюнка: один – з однією тваринкою, другий – з двома.
Т: Look and say. (Команди описують тварин на вибраних малюнках.)
5. Тур. Розвиток навичок читання.
Кожна команда отримує текст в який треба вставити слова з рамки.
name, pets, clever, dog’s, run, sing, like |
Me Pets
I have got two _____ : a dog and a cat. The cat’s _____ is Blacky. It is very black. Blacky is a _______ cat. The ______ name is Singer. It is white. It can ____, jump and _____! Singer is a very funny dog!
I ____ my pets.
(Команда, яка зробила перша піднімає руку і читає текст.)
6. Тур. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
“Ask and answer”
Т: Наступний тур “Ask and answer”
Т: Кожна команда отримує стільки картинок тварин, скільки учасників у команді. Учасник з однієї команди вибирає учасника з іньшої команди, показує малюнок і запитує: What animal is this? Do you like this animal? Why? Якщо учень дав відповідь не правильно, або зробив помилку, команда бал не отримує.
7. Тур. Розвиток навичок монологічного мовлення.
Т: Діти! У кожного з вас є улюблена тварина.
Т: What is your favourite animal? ( Вчитель запитує декілька гравців від кожної команди)
Т: Домашнє завдання у вас було намалювати вашу улюблену тварину і описати її. Бажаючі заробити бали для своєї команди, прошу.( Діти по черзі від кожної команди виходять до дошки, показують свій малюнок та розповідають декілька речень про свою улюблену тваринку, заздалегідь заготовлених вдома).
III. Заключна частина уроку.
1. Підведення підсумків змагання. Нагородження переможця.
2. Домашнє завдання
T: Your homework:
Читати впр.2 ст. 110
Складати усно діалоги впр.3 ст.111
3. Підведення підсумків уроку.
Т: Пригадуємо, що робили на уроці? Що більше всього сподобалося на уроці? Що було складним для вас?
1