Урок № 89
Тема: Розв’язування рівнянь з десятковими дробами.
Мета: Закріпити навики учнів при виконанні додавання і віднімання десяткових дробів.
Ліквідовувати прогалини в знаннях учнів при розв’язуванні рівнянь за допомогою невідомих компонентів дій.
Розвивати в учнів вміння застосовувати свої знання в новій ситуації.
Виховувати самостійність при розв’язуванні вправ.
Девіз: Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу – я пам’ятаю.
Те, що я роблю – я розумію.
Конфуцій.
Слайд №1.
Учні записують число.
Вчитель. Зараз ми з вами вивчаємо десяткові дроби. Уже вміємо додавати і віднімати ці дроби.
А зараз, будь – ласка, закрийте очі і про себе повторіть правила додавання і віднімання десяткових дробів.
Будь – ласка, назвіть те головне, що треба виконувати при додаванні і відніманні десяткових дробів.
Усний рахунок. Перевірити правильність виконання прикладів.(Якщо правильно, то учні показують карточку «+» ,якщо ні, то «-«.
Слайд №2. Слайд №3.
Мотивація. Дорослим людям часто доводиться виконувати обчислення з десятковими дробами. Зокрема кожного місяця ваші батьки платять комунальні послуги, то їм доводиться мати справу з десятковими дробами.
Вивчивши десяткові дроби у 5 класі, ви ними будете користуватись надалі в школі і в дорослому житті.
Після закінчення школи, якщо ви будете складати ЗНО із математики, то там дуже багато вправ із дробами. Навіть відповідь на ЗНО треба записувати у вигляді не звичайних, а десяткових дробів, бо результати ЗНО перевіряє комп’ютер, а він звичайні дроби не читає.
Сьогодні ми продовжуємо додавати і віднімати десяткові дроби.
Оголошується тема і мета уроку.
Що значить розв’язати рівняння?
Слайд №4.
Що ж називається коренем рівняння?
Будемо розв ‘язувати рівняння, під час розв’язування яких нам допоможуть «Вузлики напам’ять» (Невеличкі пам’ятки). Ці вузлики кожен сам собі приготує. Ваше завдання зараз вставити пропущені слова. (Учні записують пропущені слова, звіряють результат один з одним, а потім з підручником. Стор.77 §11.)
Фізкультхвилинка.
Розв’язування вправ.
До «6» №1240. Відповіді слайд №5.
До «9» № 1273.
До «12» №1287.(відповіді в підручнику).
(Учні виставляють собі оцінку і здають зошити).
Підсумок. Ми сьогодні розв’язували рівняння, знаходили невідомі компоненти дій. Але в цих рівняннях були присутні десяткові дроби.
Домашнє завдання.
Рефлексія. Вивісити смайлики.(По звонику учні підходять до якогось одного смайлика).