Тема: Розв´язування задач на тему «Оптика. Квантова фІзика»
Мета:
- навчальна: узагальнити та систематизувати знання про властивості світла. підвищити якість знань учнів з теми, визначити рівень опанування знань, скорегувати знання, уміння, навички; продовжувати підготовку учнів до ЗНО; - розвивальна: формувати розуміння необхідності проводити досліди, спостереження та обробляти отримані результати; вчити дітей працювати самостійно, в групах, використовувати вивчену природничо-наукову лексику - виховна: виховувати самостійність.
Тип уроку: урок удосконалення знань.
Клас ділиться на 4 групи. Вибирається експерт.
Хід уроку:
I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Сьогодні на уроці ми проведемо різноманітну навчальну роботу, яка допоможе вам закріпити та систематизувати отримані знання з даного розділу, виявити можливі проблеми у засвоєнні нових знань.
III. УЗАГАЛЬНЕННЯ ОКРЕМИХ ФАКТІВ, ПОНЯТЬ
1.Опитування проводиться у вигляді гри «Павутиння». На дошці посередині записується формула: E=mc². Від неї учні записують в різні боки інші формули де присутня одна з величин основної формули
2.Пропонуються тестові завдання, які зустрічалися на ЗНО.(презентація додається)
3.Практичні задачи: Визначити оптичну силу, фокусну відстань,відстань від лінзи до зображення. Охарактеризувати зображення в лінзі.
Обладнання: різноманітні лінзи, лінійка,папір,лазерна указка.
Підсумок уроку
В кінці уроку підраховується кількість правильних відповідей в кожній групі. Враховуючи відповіді , активність на уроці , всім учням виставляються оцінки.