30 група _______________________ 21 група ______________________________ 32 група _________________________ 34 група _____________________________
Тема: Розв'язування задач з теми: енергія та імпульс фотона.
Мета: формувати в учнів вміння розв’язати задачі: аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі, «читати» графіки руху, робити необхідні креслення.
Тип уроку: урок формування навичок розв’язування задач.
Хід уроку:
І. Організаційний етап.
Привітання. Перевірка присутності учнів на уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Опишіть модель атома Дж. Томсона.
2. Опишіть дослід під керівництвом Е. Резерфорда із розсіювання α-частинок атомами Ауруму. Яких висновків дійшов Резерфорд на підставі результатів цього досліду?
3. У чому розбіжність між моделями атомів, запропонованими Дж. Томсоном і Е. Резерфордом?
4. У чому недосконалість планетарної моделі атома?
5. Сформулюйте постулати Н. Бора.
6. У чому сутність корпускулярно - хвильового дуалізму?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
На уроці ми з вами будемо розв’язувати задачі для закріплення наших знань з
вивченої теми.
IV. Розв'язування задач.
Задача № 1
Задача №2
Задача №3
Задача №4
Задача №5
Задача №6
Задача №7
VI. Підсумки уроку.
На уроці я дізнався __________
VII. Домашнє завдання.
Повторити параграф 39-42 сторінка 156-169. Розв’язати задача № 3,30 сторінка 172