Розвага з англійської мови Treasure hunt. У пошуках скарбів. (Квест)

Про матеріал
Програмовий зміст: повторити деякі ЛО з вивчених тем, закріпити знання алфавіту, розвивати іноземне мовлення, пам’ять, кмітливість, музичні та фізичні здібності, навички аудіювання, уміння класифікувати предмети по категоріях, увагу та спостережливість, вміння відгадувати вірш за малюнками, фантазію, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Розвага з англійської мови

Treasure hunt. У пошуках скарбів. (Квест)

Програмовий зміст: повторити деякі ЛО з вивчених тем, закріпити знання алфавіту, розвивати іноземне мовлення, пам’ять, кмітливість, музичні та фізичні здібності, навички аудіювання, уміння класифікувати предмети по категоріях, увагу та спостережливість, вміння відгадувати вірш за малюнками, фантазію, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Матеріали: карта з островами та з номерацією островів, атрибути для перевтілення в піратів; ілюстрації з ЛО по темах “Animals”, “Fruit and vegetables”, англійська абетка, відео “Alphabet” та фізхвилинки, гра “Розсортуй. Овочі та фрукти.”, мнемотаблиці до віршів, скриня зі скарбами - розмальовки, кульки, цукерки.

Хід розваги:

1. Організаційний момент

Привітання

   Hello, children! Good morning! (Poem "Good Morning") Мовна розминка.

   What's your name?

   How old are you?

   Where do you live? – Count your fingers.

2. Основна частина

Оголошення теми розваги. Початок подорожі.

   Сьогодні, дітки, у нас дуже незвичайний день! Ми з вами перетворимося на справжніх морських розбійників. Ми станемо pirates -піратами.

   Що ви знаєте про піратів?

   Щоб перевтілитися на піратів та знайти справжній скарб нам треба одягнутися як пірати: одягнемо пов’язки, капелюхи та хустини!

   Що ж, а зараз гайда на пошуки скарбу! Let's go treasure hunting! – Look at this! This is a map! Погляньте, сюди! Це карта! Напевне це карта, на якій вказано розташування острова скарбів. Тож вирушаймо! Ось перша підказка!

    Острів 1. Закріплення англійського алфавіту. Пісня “The Alphabet”

   Ми прибули на ABC - Island - алфавітний острів. Жителі острова змушують нас заспівати разом з ними пісню. І тоді віддадуть нам наступну підказку.

https://youtu.be/kDdg2M1_EuE?feature=shared

   Ось і наша наступна підказка - відкриємо наступний острів!

    Острів 2. Повторення матеріалу по темі “Animals”. Гра

"What is this missing?" / "Що сховалося?"

   This is Animal Island. Це острів тварин. Here live many animals. Тут живуть багато тварин. Погляньмо, хто саме мешкає на цьому острові?

Діти називають тварин, чиї ілюстрації є на дошці.

   І без гри вони нас так просто не відпустять. Пограємо з ними в хованки!

   Clothe your eyes. 1, 2, 3 - open your eyes. What is this missing? – Well done! Молодці! Ми з вами дуже спостережливі пірати! Нам вдалося відкрити шлях далі.

    Острів 3. Фізхвилинка / Physical minute ““We all fall down”.

   Ось і наш наступний острів. Він, напевне, музичний. На карті зображено ноти. Поспіваємо, потанцюємо, та пошукаємо скарб на цьому острові!

https://youtu.be/JRMAptlBgTk?feature=shared

   Very well! We found the way to the next island. Дуже класно! Ми знайшли шлях до наступного острова. Мої грізні пірати, вирушаймо далі!

    Острів 4. Гра “Sort it out” / “Розсортуй”.

   Друзі, у нас неприємності! У нас майже не залишилося їжі. Як же ми закінчимо подорож? Давайте пошукаємо на наступному острові їжу та поповнимо запаси провізії.

Next challenge: sort it out. Наступне завдання: розсортуйте овочі та фрукти.

Вихователь роздає картки. Завдання дітей - розсортувати ілюстрації овочів та фруктів у відповідні таблиці. Виконуючи завдання, діти повторюють вивчені ГО.

   I have an apple. It is fruit.

   I have a tomato. It is vegetable.

===

   Very well! Молодці! Тепер можемо вирушати далі.

    Острів 5. Повторення віршів.

   Цей острів поетичний. Тут живуть дуже талановиті мешканці письменники, композитори, поети, художники. Давайте і ми доведемо, що теж багато знаємо. Погляньте, тут є підказки для нас. З їх допомогою ми маємо розказати вірші.

На дошці мнемотаблиці до трьох віршів.

My Family

This is my mother, this is my father, This is my sister, this is my brother.

Mother, father, sister, brother,

Hand in hand, with one another.

I See Green

I see green, I see yellow.

I see that big funny fellow.

I see red, I see blue.

I see you, and you, and you.

Seasons Have a Color Spring is green.

Summer is bright.

Autumn is yellow.

Winter is white.

Острів 6. Знаходження скарбів.

– Ось ми й дісталися до останнього острова на карті. Тут чекає нас скриня зі скарбами. Відкриємо її!

Діти відкривають скриню, у якій є розмальовки, кульки та цукерки.

3. Підсумок

Закінчення подорожі. Прощання.

                   Ось і закінчилася наша подорож. Ми отримали подарунки, тому перетворюємося знову у звичайних діток. Сподобалося вам бути піратами?

                   Сьогодні ви довели, що наші заняття пройшли не даремно і ви вивчили багато слів англійською мовою. Та все закінчується, і це було останнє наше заняття. Надалі ви продовжите вивчення англійської в школі. Тому я бажаю вам бути старанними учнями, добре вчитися, не забувати про відпочинок та насолоджуватися дитинством. Мирного неба над головою! Good bye, children!

pdf
Додано
8 липня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку