Розважальний вечір: "День Святого Валентина "

Про матеріал
Даний сценарій конкурсної програми можна проводити як у вигляді розважального вечора, так і як конкурс серед учнів 9-11 класів. Тут підібрано цікаві завдання для учасників , а у перервах між завданнями - постановки, сценки та пісні...
Перегляд файлу

E:\конкурс класний керівник\5b8b01fe3acce0ad09669a5-1024x640.jpg День Святого Валентина
Розважальний вечір

 

Ведуча. Добрий вечір, дорогі друзі!

Ведучий. Вітаємо всіх закоханих!

Ведуча. Саме так. Поспівчуваємо тим незакоханим, які залишились вдома біля телевізорів, моніторів комп’ютерів.

Ведучий. А ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною Любові і Кохання, поблукати вулицями великого щастя. Бо навіть невзаємна й нещаслива любов осяває душу, залишається солодким болем-спогадом…

Ведуча. Поети називають цей стан душі «болісними солодощами».

Ведучий. Дружба, кохання, любов – одвічні теми поезії, музики, сенс повноцінного людського життя. Тому 14 лютого – за католицькою традицією – День Святого Валентина поступово трансформувався у всьому світі у День закоханих.

Ведуча. Коханням «хворіли» у всі епохи. Тому про нього так багато написано. Але повторень немає, бо неповторні самі люди, і кожне кохання прекрасне і величне. Але перш ніж розпочати наш вечір давайте запросимо наших винуватців,  організаторів цього свята…

 

ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ КЛАСУ

«Один день із життя старшокласників»

Рисунок3.png

 

 

Рисунок1.png

 

 

Рисунок2.png

 

Ведуча:       Ми гадаємо, що наша сьогоднішня зустріч додасть вам  хорошого настрою, принесе хвилини духовного вдоволення.

 Ведучий. Богданко,  ти, безперечно, закохана, але не замріюйся і не відхиляйся від теми, ми ж ведучі…

Ведуча. Пробач. Вова, на чому я зупинилась?

Ведучий. На самому початку!

Ведуча. Отож розпочнемо ми із того, що ж таке кохання? ( ПИТАЄ 2-3 ГЛЯДАЧІВ)

Ведучий. А зараз пропонуємо вашій увазі думки молодших учнів нашої школи які не змогли прийти на вечір. (відеоролик)

Ведуча. коли говоримо про кохання, то в уяві зразу виринають образи Ромео та Джульєти.  Вони кохали один одного до безтями. Так чи ні?

Ведучий. Зараз побачимо. Вашій увазі пропонується уривок поеми Вільяма Шекспіра «Ромео та Джульєта».

СЦЕНКА

E:\конкурс класний керівник\фотого\Изображение 062.jpg

Ведучий . Надіємось ми змогли вас трішки розвеселити.  Що ж перейдемо до основної мети нашого вечора .

Ведуча.  Зараз ми просимо вийти на сцену шість добровольців (3-д, 3-х)

Сьогодні ми оберемо найкращу пару Валентин та Валентина 

Ведучий. Ми вдячні всім, хто завітав до нас на вечір. Бо саме ви, дорогі друзі, своїми аплодисментами допоможете визначити, хто ж стане титулованим переможцем.

Також у цьому нам допоможе вельмишановне журі, яке ми запрошуємо до суддівського столу це також пара учителів:

Всі конкурси будуть оцінюватись з 5-бальною шкалою.

 

Ведуча. Отож , як проходитиме наш вечір.  Буде проведено    конкурсів, за результатами яких буде визначено переможців - Валентину та Валентина. До деяких конкурсів ви отримаєте детальні інструкції від організаторів. Але перш ніж розпочати наш конкурс давайте сформуємо пари за допомогою половинок сердечок.

 

Ведучий. Перший конкурс «Знайомство»

наші кавалери повинні завести знайомство з дівчиною зі своєї пари , але проходити це буде у різноманітних не дуже звичних ситуаціях.

У шкільному автобусі -  вона нова учениця школи

У маршрутці  - ви шофер а вона ваш пасажир

На ринку (вона продавець яєць)

Ведуча. А поки пари готуються ми покажемо, як у нас у школі старшокласники допомагають молодшим друзям заводити нові знайомства.

У школі хлопцями організовується супер-агентство з навчання премудростям знайомств із дівчатами, що так і називається - «Будьмо знайомі!»

СЦЕНКА«Будьмо знайомі!»

E:\конкурс класний керівник\фотого\Изображение 066.jpg

(на сцені − відповідний плакат-вивіска). Старший хлопчик навчає менш продвинутих та менш «модних» учнів класу 5-го

 − Привіт, малявки! Ну що, почнемо курси? Слабо самим знайомитися? Ну, добре! Ми навчимо! Ми вас так навчимо, що на все життя вистачить! З усіма перезнайомитеся. Просто! Легко! Ноу проблем! Я вітаю вас на першому уроці навчання знайомствам з дівчатами. Отже, хочу відразу сказати про правила знайомства:

1. Пам’ятайте, хлопці завжди краще знають, чого хочуть дівчата.

2. Хлопці завжди праві.

2. Якщо хлопці не праві, тоді хай дівчата терміново пригадають пункт перший.

Всім зрозуміло?

− Та зрозуміло ...

− А конспектувати? Зошити принесли для конспектів?

− Так.

− А я вдома зошит забув ...

− Ти що? Ти хіба на уроці? Це тобі в школі? Ти на курсах, бігом в кіоск за зошитом!.. Дайте йому хтось листочка! Будемо записувати. Диктую.

− А ми думали… Що ви на практиці все покажете…

− Практика − попожже. Нікуди від вас не дінеться та ваша практика. Терпіння - мати научіння, во! Треба на початку теорію засвоїти. Хитрі які. Тільки в агенство поступили, і вже їм дівчат подавай. Треба потерпіть! Ви що, сумніваєтеся в нашому супер−агентстві?

− Ну-у, нам би хотілося б подивитися…. Збоку. На тебе. На вас. Як ви то вмієте… А ми на вус намотаємо.

− Вуси? Де у вас ті вуси? Малявки! Ви ще й шнурка не зав’яжете!

− То може, нам ще рано? З дівчатами? Якщо вусів нема? Ви вже якось без вас. Шнурки в’язатимемо…

− (боїться, що менші підуть) Та ладно, вговорили. Маляви! Йдемо! Покажемо майстер-клас! Слухай і запам'ятовуй ! Не дай бог, що пропустите. Я вам говорю, не дай бог!.. (показує малявкам кулак)

(Дівчата стоять і розмовляють, до них підходить «спец» і наказовим тоном проводить практичне заняття)

− Привіт, баби, як житуха? А-ну, дружно скинулися номерами телефонів!

− Ти хто такий? Чьо за крутелезне створіння? Дівки, ой, ржу ні магу, хтось тут пнеться до нас у компанію.

− Мабуть, він хоче гроші на рахунок покласти.

− (Хвилюється) Та власне, той, тойго-о, я познайомитися хотів...

− Дєвоньки, а ми з незнайомими не знайомимося?

− А мені татко не дозволяє!

− А мені мама не велить!

− А мені і мама і тато, і бабуся!

(Підходять «слухачі курсів»)

А казав − крутий.

− А казав – агентство!

− А в мене є на побілці новий альбом…

− Дівчата, я тут скачав в Інтернеті таке прикольне відео. Хочете, покажу?

− Ага!

− Ну, тоді можна вас запросити в кафешку, там і музику послухаємо, і смішний ролик подивимося.

− І морозивом вас пригостимо!

− Можна, тільки не надовго, нам ще на гурток танців встигнути потрібно.

− А мене, між іншим, Вітя звати…

(Всі знайомляться, а «спец» по знайомствам в розводить руками і знизує плечима)

 Ведуча. А тепер подивимось виступи пар учасників. (виступи). Просимо оцінити цей конкурс.

Ведучий Наступний конкурс  «Ситуація». Кожна з учасників  учасниць має відповісти на три запитання, відповіді на які допоможуть нам з’ясувати рівень мислення (тобто виявити логіку, загальний світогляд, вміння орієнтуватися в ситуації)
Ведуча читає питання

 1. Кого б ти взяла до себе в хату: приблудного собаку чи приблудного кота?

2. Ти знаєш багато смішних історій про одного зі своїх приятелів. Як ти чинитимеш?

3.Як ти гадаєш, чи досить для щастя одного кохання?

4. Твій друг часто щось позичає, але ніколи не повертає річ, яку взяв. Зараз він просить покористуватися дорого вартісним ноутбуком. Якою буде твоя реакція і чому?

5Чим займаєшся у вільний час?

6.Друг випадково розбив твій годинник. Що ти зробиш і чому

Чи варто, по-твоєму, годувати голубів чи лебедів в містах? Чому?

Ситуація 1. Ти отримуєш на місяць 1500 гривень. Чоловік – 1400. Хто і як укладатиме бюджет витрат у твоїй сім’ї?

Ситуація 2. Твоя дружина поїхала на курорт, квиток додому вже придбано. Вона привезла о дому 3 нові сукні, 4 пари взуття а тобі не купила нічого! ЯК ти вчиниш?

Ситуація 3. Ти отримуєш 1000 доларів на місяць. Твій чоловік на цей час безробітний. Хто і як розподілятиме гроші у твоїй сім?ї?

Ситуація 4. Ти безробітній. Тебе повністю утримує жінка. Як взагалі уявляєш життя за таких умов?

Ситуація 5. Ви з чоловіком безробітні. Як можна вижити за такої ситуації?

Ситуація 6. Ти вже дорослий, маєш сім?ю. Грошей чомусь постійно бракує навіть на необхідне. А завтра у дружини день народження. Чи купиш дружині подарунок?

ОЦІНКИ ЖУРІ

Ведуча  Після вдалого (чи ні) знайомства   хлопці хочуть  зацікавити дівчат . Зараз зацікавити їх можна будь-якою новинкою техніки. А колись закохані чоловіки співали серенади стоячи на одному коліні.

Ведучий. Наступний конкурс  «Серенада». Хлопці повинні скласти серенаду, покласти її на музику та заспівати для коханої дівчини.      

 Рими для віршів:  кохання-сподівання,зустрічаю-кохаю,      дарую-сумую,  танцюю-полюю,  амур-каламбур, квіти-радіти,    зустрічаю-пригощаю, вклоняюсь - всміхаюсь,     гаманець-молодець.

       Поки учасники виконують завдання конкурсу, для вас заспіває наша Катерина Гаврилюк.

Ведуча. А тепер просимо наших кавалерів заспівати свої серенади.

ОЦІНКИ ЖУРІ

 

Ведуча. (замріяно) ну після такої серенади . кожна дівчина погодиться піти із кавалером на побачення. Але він повинен  її туди запросити.

Ведучий. Наступний конкурс «Запрошення на побачення» . Ми вирішили дати вам всім можливість ознайомитись з методом Мейтленда в зв'язку з такою ситуацією: "Цілий місяць провела англійська школярка D одній із шкіл нашого міста. В інтерв'ю одній із газет вона сказала: "Ми, блін, діти, знаходимо, тири-пири, спільну мову, блін!". Щоб такого більше не трапилось, юнаку видається карточка з Інформацією про час   і місце його  побачення з дівчиною, про що він повинен  "сказати" своїй  дівчині з допомогою  жестів, міміки.          

Оцінка: Розуміння поданої інформації оцінюється в ___ бали.

(Дівчина може перепитати, уточнити інформацію      таким же чином).

ОЦІНКА ЖУРІ

E:\конкурс класний керівник\фотого\Изображение 070.jpg

 

Ведучий. Поки журі підводить перші підсумки , ми б хотіли послухати, про що ж думають наші глядачі.

Лєна. Я підноситиму капелюх до глядача  ( капелюх не простий, а чарівний) і ми почуємо ваші  потаємні думки

ЧАРІВНИЙ КАПЕЛЮХ.

Ведуча. Отож, журі вже може повідомити перші результати.

 

Ведучий. Четвертий конкурс «Танцювальний» буде своєрідним. Звучать фрагменти різних мелодій. Кожна пара виконує фрагменти танцю у відповідному стилі. Глядачі оплесками обирають найкращих танцюристів. А журі оцінює за 5-бальною шкалою.

(звучить музика пари танцюють) 

Просимо журі виставити оцінки для пар.

А зараз вашій увазі представляємо романтичний танець від  організаторів вечора.

(танцюють учні 10 класу.)

 

Ведуча. Після такого побачення напевно ж хлопець або дівчина захоче познайомити свою пару з батьками. Заключний конкурс допоможе нам розібратись , хто із учасників має кращий талант знаходити з людьми спільну мову. Вам будуть роздані картки хто з пари буде знайомитись із татом чи мамою свого коханого чи коханої.

І – вона знайомить коханого зі своїм татом.

ІІ – він знайомить кохану зі своєю мамою.

ІІІ – вони знайомлять один одного зі своїми мамами.

 

 

Ведучий. Отже, настав час підбити остаточні підсумки та обрати наших переможців.  Слово надаємо нашому вельмишановному журі.

 

(Ведучий бере за руку Валентину, а ведуча – обраного Валентина)

Ведуча

Моя душа чекає дива
І вся тривогою щемить.
Десь недалеко мить щаслива,
Мого життя найкраща мить.

Ведучий.
Чому ж не спомин, а чекання
Щодня в душі моїй бринить –
Так, ніби мить моя остання
Те диво має об’явить!

 

Ведучий .  На цьому наш вечір завершено. Надіємося що ви отримали велике задоволення від нашої зустрічі та запрошуємо вас до вальсу.

(Звучить вальс. Валентин запрошує Валентину, а ведучий – ведучу до танцю)

 

docx
Додано
6 квітня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку