Розважальний вечір для старшокласників "JEANS PARTY"

Про матеріал

ми дізнаємося багато нового про найпопулярніший вид одягу.

Свого часу вони були і робочим одягом для американських ковбоїв і золотошукачів, і символом престижу і достатку в середовищі радянської золотої молоді епохи застою, і атрибутом Pок - музикантів. Їх використовують і для відпочинку, і для роботи, і для різних вечірок, і для прогулянок. І носять їх і двірники, і вчителі, і навіть президенти.

Перегляд файлу

JEANS PARTY

Ведучий

Привіт, всім!

Ласкаво просимо на наш Jeans Party!

Це одяг воістину є унікальним!

Що ви думаєте, чому джинси, настільки популярні?

Ви так часто їх носите, що вони стали частиною вашої шкільної форми.

А чи  знаєте, де виникли джинси? Звідки вони з’явились?   Хто їх придумав?  

Отож сьогодні ми дізнаємося багато нового про найпопулярніший вид одягу.

 Свого часу вони були і робочим одягом для американських ковбоїв і золотошукачів, і символом престижу і достатку в середовищі радянської золотої молоді епохи застою, і атрибутом Pок - музикантів. Їх використовують і для відпочинку, і для роботи, і для різних вечірок, і для прогулянок. І носять їх і двірники, і вчителі, і навіть президенти.  

Учнівським самоврядуванням «ЛІДЕР»  було проведено опитування серед   учнів нашої школи.

1. На питання «Чи любите ви джинси?» Хлопці дали відповідь

Так - 24 людини, Ні - 1 особа.

2. На питання «Причини вашої любові»? учні дали такі відповіді:

Красиво, комфортно, зручно, люблю і все, модно, вони міцні

3. На запитання «Що ви знаєте з історії джинсів»?

Відповіли так: Нічого не знаю - 19 осіб

Решта привели такі факти: були давно придумані, з'явилися начебто в США, перші джинси були зроблені з парусини, були колись дефіцитом. Спочатку використовували тільки як робочий одяг.

4. На запитання «Як треба доглядати за джинсами?» Відповіді дали такі:

Не знаю - 13 осіб

Можна прати, прасувати, віддавати в хімчистку - 12 осіб

5. На запитання «Відомі бренди?» Хлопці відповіли:

Армані, Гуччі, Глорія.

                 Аналіз показав, що це дійсно улюблений одяг багатьох, але знають про них дуже мало.

  Тому джинсова тема актуальна.

 Наш захід ми назвали «JEANS PARTY »

  Цілі і завдання нашого заходу продиктував опитування:

- Простежити історичне життя джинсів

- Дізнатися необхідні відомості про джинсах

- Провести цікаво час

 Ми будемо грати, веселитися, дізнаватися нове.  Отже, почнемо.

Сьогодні з нами працюватимуть чотири  команди: команда 8, 9, 10, 11класів. Привітаємо їх. (Команди виходять)

   Команди будуть виконувати запропоновані завдання. Крім них, будете працювати і ви, шановні глядачі, ви теж будете брати участь у конкурсах.

 Протягом нашого вечора проходить до того ж конкурс «Міс і містер Джинс»

    Під час заходу наші помічники (учні 5 а класу) будуть підходити до присутніх з ручкою і жетоном. Вам треба вписати по одному претенденту на міс і містер Джинс. Головна умова: Ваш претендент обов'язково повинен мати джинсову річ, а в іншому вибір визначає ваш смак. У конкурсі бере участь всього 30 жетонів

                                                                                                     (Додаток №1)

 Всю конкурсну програму буде оцінювати журі.

Голова журі Островенко Людмила Іванівна

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Історична довідка для команд і глядачів.  

Мода на джинси

Минуло вже півтора століття з тих пір, як каліфорнійського кравця Лівай Страуса, який займався шиттям тентів для крилатих возів переселенців, осяяла щаслива ідея скроїти з грубою, але міцної бавовняної тканини зручні штани, прострочивши їх товстою ниткою і скріпивши для надійності металевими заклепками.

Новий винахід оцінили американські шахтарі, яким доводилося рачки повзати по вузьких вугільним штреку. «Чудесним штанів», як охрестили їх роботяги, не було знесенню довгі роки. До речі, нещодавно компанія «Ливайс» придбала за 25 тис. доларів для свого музею бувалі, але непогано ще збереглися шахтарські джинси, зшиті у 1886 р.

На початку XX ст. джинсова мода увійшла у звичний побут простого американського люду, а з 50-х років захлеснула весь світ. Деякі модельєри США впевнені, що тривати вона буде вічно, принаймні до того моменту, поки у людства не ослабне тяга до подорожей, спортивному дозвіллю, демократичного і неформального спілкування. В тисячі випадків джинси дадуть сто очок вперед будь-якому смокінга або вечірньої сукні.

Середньостатистичний американець має у своєму гардеробі сім пар джинсів. Щорічно в країні їх продається 500 млн. Ринок США міцно тримають три лідера на чолі з фірмою «Ливайс», яка одна контролює майже половину обсягу продажів. На другому місці корпорація «ВФ» зі своїми знаменитими моделями «Чи» і «Рэнг - лер», слідом йде фірма «Еесс».

Сьогодні джинси легко поєднуються з елементами романтичної, спортивного, фольклорного стилю. Темно-сині вузькі джинси не межа можливостей. Джинси можуть бути будь-якого кольору і різної фактури і текстури: від шкіряних до сатинових. Але на джинсах завжди є застібка спереду, штрипки для ременя, п'ять кишень : три спереду і два ззаду), велика рядок на швах і фірмовий ярлик.

Naf Naf. Модель «Альма» - жіночі джинси на гудзиках. Висока талія, прямий крій, ширина штанини 17 див. Кольори: насичені тони бірюзового, жовтого, помаранчевого, анісового і багатьох інших відтінків, а також чорний, темно-синій, екрю. Базові моделі названі іменами станцій паризького метро: «Опера», «Етуаль», «Сен-Жермен», «Алесиа».

Levis 501. Справжня класика - на заклепках, низький пояс, унісекс, прямий крій. Кольори: класичний синій, білий, димчастий, кактусовый, чорний. Найстаріший фасон джинсів, який був любимо золотошукачами, ковбоями, президентами, кінозірками та хіпі.

Big Star. Модель «Тіффані» - висока струнка форма джинсів, щільно облягають фігуру. Злегка завищена талія робить тебе трохи вище і стрункіше. Джинси прямі по всій довжині, на блискавці. Найбільш популярні кольори - коричневий, сіро-зелений. З цієї серії затребувані джинси «стрейч» з «шкіряного» котгона.

Calvin Klein. Одна з найбільш популярних жіночих базових моделей колекції зима-осінь. Представлена в різних кольорах і тканинах - від класичних до самих непередбачуваних.

Cotton Belt. Одна з перших джинсових фірм, заснована в 1879 р. Довга модель класичного покрою. Незвичайна фактура - тканина в рубчик. Кольори: темно-синій, бежевий, класичний джинсовий, сірий.

 

( При помощи булавок прикрепите к джинсам по карточке с одним из номеров. Повесьте джинсы в развернутом виде на стены помещения.

Ведущий оглашает вопрос и три версии ответов. После этого звучит сигнал к началу «шевеления мозгами» — веселая музыка. Сделав выбор, гости занимают место под теми или иными джинсами).                                                                                                             

1 Завдання командам – Вікторина питання вікторини

1. Коли з'явилися джинси?

а) в середині XIX століття;

б) в кінці XIX століття;

в) на початку XX століття.

2. Який американське місто є батьківщиною джинсів?

а) Бостон;

б) Сан-Франциско;

в) Філадельфія.

3. За якою ціною були продані перші запатентованниебджінси?

а) 1 долар 46 центів;

б) 2 долари 36 центів;

в) 3 долари 26 центів.

4. Як називали свої вироби першого покоління співвласники прибуткового джинсового бізнесу - оптовий торговець Леві Страусс і кравець Джейкоб

Девіс?

а) парусинові штани;

б) спецодяг для ковбоїв;

в) комбінезон без верху.

5. Хто (або що) був зображений (було зображено) на шкіряній нашивці - фірмовому знаку джинсів першого покоління?

а) ковбойський капелюх;

б) лопатка золотошукача;

в) коні.

6. Яка джинсовий компанія вперше випустила жіночий варіант джинсів, а пізніше і перші тягнуться «stretch» джинси?

а) «Big Blue»;

б) «Mustang»;

в) «Levi's».

7. Як називається барвник джинсової тканини - темно-блакитна фарба, яку традиційно використовують у виробництві джинсового одягу?

а) блакить;

б) милори;

в) індиго.

8. Завдяки чому громадяни Радянського Союзу вперше побачили джинси?

а) Міжнародному фестивалю молоді та студентів в 1957 році;

б) Олімпійським іграм, проведеним в Москві в 1980 році;

в) руху хіпі в 60-ті роки минулого століття, яке бичували радянські ЗМІ. У той час джинси сприймалися як символ свободи, молодіжного бунтарства.

9. Яка речовина використовували бабусі й дідусі сучасних підлітків в 80-ті роки минулого століття, щоб отримати особливо модні в ту пору «варені джинси»?

а) крохмаль;

б) хлорку;

в) синьку.

10. Нещодавно з'явилася модна лінія джинсових виробів під російським ім'ям, що отримала міжнародне визнання. Хто з вітчизняних дизайнерів одягу її створив?

а) В'ячеслав Зайцев;

б) Ігор Чапурин;

в) Валентин Юдашкін.

2. Ведучий. Наступний конкурс «Перетягування джинсів»

 Розповідають, що для демонстрації міцності виготовлених джинсів «Levi's» власник фірми влаштовував шоу, на якому джинси розривали роз'їжджаючі коні. Пізніше цей рекламний трюк був зображений на прямокутному шкіряному ярлику - фірмовому знаку джинсів. Подібне дійство лягло в основу нашого конкурсу, в якому  беруть участь команди.

 Ваше завдання: кожна команда береться за свою штанину і намагаються перетянути джинси на свій бік,якщо джинси розірвуться то в кого з команди буде клаптик з бантом той переміг. 

 3. Наступний конкурс «НОВЕ ЖИТТЯ старим джинсам»

Ведучий. Довгі місяці ви не могли розлучитися зі своїми улюбленими джинсами. Вони побували разом з вами і на святкових тусовках, і в походах по лісах і полях, поділяли вони з вами і щоденні клопоти. На жаль, час і ваші старання зробили свою справу: ваші вірні друзі тепер уже не ті, що були колись, коли ви принесли їх з магазину. Але вашим улюбленцям можна подарувати нове життя!

Отож розпочнемо РЕАНІМАЦІЮ старим джинсам

 Ваше завдання за 2 хвилини маючи лише ножиці запустіть двигун своєї творчої фантазії зробіть з ваших старих джинсів ексклюзивну стильну джинсову продукцію.

Можна робити все! 

Слідом за ремонтно-відновлювальними роботами настане час показу авторських робіт з коментарями самих дизайнерів.

Журі оцінює  найоригінальніші  джинси цього конкурсу.

 

4. Музичний конкурс «Джинсовий бум».

 Під музику команди повинні зібрати якомога більше людей із залу в джинсовому одязі, потім кожна команда виходить на середину і танцює по черзі під музику.

  А зараз оголошується останній конкурс,який був домашнім завданням наших команд «Джинсова мода». Учасникам потрібно продемонструвати по дві моделі від команди …отож на сцену запрошується…

docx
Пов’язані теми
Технології, 10 клас, Сценарії
До підручника
Технології (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Коберник О.М. та інші)
Додано
9 липня 2018
Переглядів
4516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку