Розвиток діалогічного мовлення
на уроках англійської мови
в 1 класі (НУШ)
Сайтарли Лариса Миколаївна
вчителька англійської мови
вища категорія «старший учитель»
ВЛАДИЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2024р
Дана методична розробка допомагає вирішити проблему розвитку діалогічного мовлення на уроках англійської мови в 1 класі. У ній оформлені підсумкові уроки з англійської мови з восьмі тем у 1 класі (НУШ) за підручником Оксани Карпюк. Може надати велику допомогу у школі в реалізації навчальних завдань і служити гарною підмогою у роботі вчителів англійської мови.
Під час написання роботи вчитель детально вивчила проблему розвитку діалогічного мовлення на уроках англійської мови в 1 класі. Були вивчені ефективні засоби формування діалогічного мовлення на уроках англійської мови в 1 класі (комунікативні функції, структура діалогу, типи діалогів). Було розглянуто засоби формування комунікативної компетенції у діалогічній мові та зразки формул мовного етикету.
Автор роботи:
Сайтарли Лариса Миколаївна – вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, «старший учитель» ВЛАДИЧЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ
БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
ЗМІСТ
ВСТУП……..............................................................................................................4
1. Ефективні засоби формування діалогічного мовлення на уроках англійської мови у 1 класі. .....................................................................................5
1.1. Комунікативні функції.....................................................................................5
1.2. Структура діалогу.............................................................................................6
1.3. Типи діалогів.....................................................................................................6
2. Засоби формування комунікативної компетенції в діалогічній мові ……..7
2.1. Роль візуальних засобів...................................................................................7
2.2. Використання технологій...............................................................................7
2.3. Впровадження ігор та рольових вправ..........................................................7
2.4. Сприяння мовленнєвому середовищу............................................................8
3. Зразки формул мовного етикету........................................................................8
3.1 Діалоги...............................................................................................................8
3.2. Рольові ігри.......................................................................................................8
3.3. Вірші..................................................................................................................9
3.4. Пісні.................................................................................................................10
ВИСНОВКИ ..........................................................................................................11
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...........................................................12
ДОДАТКИ. Розробки підсумкових уроків в 1 класі (НУШ)............................13
ВСТУП
Тема. Розвиток діалогічного мовлення на уроках англійської мови в 1 класі (НУШ)
Мета: Вивчення та обґрунтування методів розвитку діалогічної мови у першокласників на уроках англійської мови.
Завдання: Виявлення ефективних засобів формування діалогічної мови в процесі вивчення мови молодших школярів.
Актуальність: Необхідність ефективних методів викладання діалогічної мови, які сприяють повноцінному мовному розвитку першокласників.
Практична цінність: Робота надає педагогам інструменти для організації уроків англійської мови, спрямованих на розвиток діалогічної мови у молодших школярів.
Новизна: Виявлення сучасних методів, що відповідають вимогам сучасної освіти, для формування діалогічної мови в початковій школі.
Метод дослідження: Аналіз педагогічної літератури, спостереження на уроках, а також анкетування педагогів та учнів.
Сфера застосування: Результати дослідження можуть бути використані педагогами початкової школи при плануванні уроків англійської мови в 1 класі та розробці методичних матеріалів.
1. Ефективні засоби формування діалогічної мови на уроках англійської мови у 1 класі.
1.1. Комунікативні функції:
- Впровадження ігор у навчальний процес допомагає вчителю створити стимулююче середовище для розвитку діалогічної мови на уроках англійської мови.
- Комунікативні функції стають основним фокусом уроків, де учні активно взаємодіють та обмінюються інформацією.
- Використання сценаріїв взаємодії сприяє розвитку умінь виражати думки та розвивати спільну мову.
- Рольові ігри дають можливість учням відчути себе в різних життєвих ситуаціях та емоційно виражати свої почуття.
- Застосування інтерактивних завдань стимулює обговорення та сприяє взаємодії між учнями.
- Важливо враховувати індивідуальні особливості учнів для ефективного розвитку комунікативних навичок.
- Учитель може використовувати різноманітні ігри, щоб активізувати взаємодію та вивчення нових мовних конструкцій.
- Задачі, орієнтовані на спілкування, створюють можливість для учнів виявити ініціативу у вивченні мови.
- Ігри, які включають учнів у ролі імовірних сценаріїв, активізують творчий підхід до спілкування.
- Використання групових вправ дозволяє створювати сприятливу атмосферу для обміну мовленнєвими вміннями між учнями.
1.2. Структура діалогу:
- Початкові уроки англійської мови передбачають формування навичок ведення простих діалогів, орієнтованих на стандартну структуру спілкування.
- Вправи на відповідь на питання сприяють навчанню учнів коротко та чітко висловлювати свої думки.
- Поступове ускладнення завдань дозволяє учням оволодівати структурою більш складних діалогів, включаючи обговорення тем та власні думки.
- Рольові вправи, спрямовані на побудову діалогів, сприяють розвитку вміння використовувати різні мовні засоби та виражати різні ідеї.
- Завдання на створення сюжетних діалогів допомагають формувати креативний підхід до висловлювання та розвивати уяву учнів.
- Регулярна практика структури діалогу у формі парних та групових вправ сприяє автоматизації використання мовленнєвих моделей.
- Використання аутентичних матеріалів дозволяє учням сприймати та аналізувати реальні діалоги, що розширює їх знання.
- Задачі на імітацію реальних ситуацій сприяють використанню вивчених мовних конструкцій у практичних завданнях.
- Етапізоване вивчення структури діалогу включає аналіз окремих елементів, що сприяє глибшому розумінню.
- Уроки, орієнтовані на розвиток структурних навичок, варто доповнювати творчими завданнями для підтримання інтересу учнів.
1.3. Типи діалогів:
- Вивчення різних типів діалогів, таких як діалоги за сценарієм, вільні діалоги та рольові діалоги, розширює можливості взаємодії на уроках.
- Парні діалоги сприяють розвитку слухової та усної мови, адже учні активно спілкуються один з одним.
- Групові діалоги, орієнтовані на спільну діяльність, сприяють формуванню колективної взаємодії та розумінню різноманітності мовних виразів.
- Вправи на побудову діалогів із задіянням різних ролей розвивають вміння сприймати точки зору інших та виражати власні думки.
- Використання ігор, які імітують реальні ситуації спілкування, сприяє розвитку практичних навичок учнів.
- Уроки, орієнтовані на вивчення різних типів діалогів, повинні враховувати різноманітність вікових та індивідуальних особливостей учнів.
- Вправи на розрізнення між типами діалогів допомагають учням розуміти їх особливості та використання в певних ситуаціях.
- Завдання на створення діалогів різних типів розвивають творчий підхід та уяву учнів.
- Використання аутентичних прикладів різних типів діалогів допомагає учням бачити їх використання в реальному житті.
- Регулярна практика різних типів діалогів на уроках робить мовленнєві навички більш гнучкими та легко використовуваними в різних ситуаціях.
2. Засоби формування комунікативної компетенції в діалогічній мові.
2.1. Роль візуальних засобів:
- Ілюстрації можуть слугувати основою для обговорення нових слів та висловлень, що сприяє розвитку комунікативних навичок.
- Малюнки можуть використовуватися для створення власних діалогів, що розвиває творчий підхід до мовлення.
- Графічні організатори можуть слугувати засобом структурування інформації та легкого розуміння структури діалогу.
- Мультимедійні ресурси можуть включати аутентичні діалоги, що допомагає учням адаптувати своє сприйняття на реальне мовлення.
- Інтерактивні завдання, які використовують проектори та інтерактивні дошки, можуть залучити учнів до спільного створення діалогів.
2.2. Використання технологій:
- Відеоуроки з інтерактивними завданнями можуть забезпечити взаємодію учнів з мовним матеріалом в реальному часі.
- Використання онлайн-громадських платформ для обговорення та обміну мовними виразами може стати засобом віртуальної діалогової практики.
- Мультимедійні додатки для мобільних пристроїв можуть надавати можливість учням вивчати мову в будь-якому місці та часі.
- Використання віртуальних ігор та симуляцій може стати інноваційним методом для формування діалогічної реакції.
- Онлайн-платформи для дистанційного навчання можуть забезпечити можливість діалогічної взаємодії навіть на відстані.
2.3. Впровадження ігор та рольових вправ:
- Групові рольові вправи можуть включати ситуації, що вимагають колективної діалогічної взаємодії.
- Елементи конкуренції в іграх можуть стимулювати учнів активно брати участь у діалогах.
- Вправи, які імітують реальні ситуації, можуть розвивати практичні навички учнів у спілкуванні.
- Використання ігор для розширення лексичного запасу може бути важливим компонентом формування комунікативної компетенції.
- Впровадження інтерактивних вправ у формі ігор сприяє активному вивченню мови та створює цікаву атмосферу на уроках.
2.4. Сприяння мовленнєвому середовищу:
- Організація тематичних обговорень у класі може сприяти формуванню природного та вільного спілкування.
- Використання аудіозаписів інтерв'ю або діалогів носіїв мови може допомагати учням засвоювати мелодію мовлення та інтонацію.
- Використання аутентичних діалогів під час уроків допомагає учням засвоювати природний ритм мовлення.
- Мовні ігри та завдання, спрямовані на спілкування, можуть створювати атмосферу, сприятливу для мовленнєвої практики.
- Залучення носіїв мови для проведення діалогічних вправ розширює лексичний запас та покращує навички висловлювання.
3. Зразки формул мовленнєвого етикету.
3.1. Діалоги:
- У ввічливих діалогах важливо дотримуватися правил привітання та прощання.
- В учбових діалогах можна моделювати ситуації, що вимагають вживання виразів вдячності та вибачення.
- Важливо вчити учнів виразно та зрозуміло висловлювати свої думки у діалогічному форматі.
- Зразки діалогів можуть містити висловлення вдячності за надану допомогу або вирази співчуття в складних ситуаціях.
- Дотримання етикету у діалогах допомагає формувати позитивне спілкування та взаєморозуміння.
- Повторення ключових слів та висловлень в діалогах сприяє кращому їх усвідомленню та використанню.
- Учні можуть розглядати приклади діалогів у різних ситуаціях, щоб розуміти відтінки етикету в мовленні.
- Діалогічні вправи мають стимулювати обговорення різних аспектів життя та культурних відмінностей.
- Залучення до обговорень етикету у діалогах розширює мовленнєві можливості учнів.
- Поступове ускладнення діалогічних завдань сприяє розвитку мовленнєвої впевненості.
3.2. Рольові ігри:
- Рольові ігри створюють можливість для учнів відтворювати реальні ситуації та взаємодіяти в мовленні.
- В рольових іграх можна використовувати формули ввічливості та етикету, щоб ситуація була якнайбільш реалістичною.
- Важливо вдосконалювати навички виразного мовлення через рольові ігри та вибудовувати діалоги на підставі заданих сценаріїв.
- Рольові ігри допомагають учням розуміти важливість емпатії та взаєморозуміння у спілкуванні.
- Ефективні рольові ігри включають в себе ситуації в ресторані, магазині чи при зустрічі з невідомими людьми.
- Учні можуть створювати власні сценарії для рольових ігор, розвиваючи творчість та власні ідеї.
- Застосування рольових ігор викликає інтерес до вивчення мови та покращує навички комунікації.
- Важливо враховувати культурні відмінності у рольових іграх, розширюючи світогляд учнів.
- Рольові ігри можуть слугувати засобом вирішення міжособистісних конфліктів та розвитку дипломатичних навичок.
- Учні можуть використовувати ігрові елементи для вивчення мови та виразного використання слів.
3.3. Вірші:
- Складання віршів допомагає учням вдосконалювати лексичний запас та виразне мовлення.
- У віршах можна використовувати етикетні вислови для створення вишуканих та емоційних виразів.
- Зразки віршів можуть містити висловлення поваги до природи, родини та друзів.
- Важливо навчати учнів створювати вірші, які відображають їх почуття та думки про навколишній світ.
- Спільне читання та обговорення віршів сприяє розвитку вміння виражати власні емоції.
- Учні можуть використовувати різні стилі та рими в своїх віршах, розширюючи свої творчі можливості.
- Створення групових віршів дозволяє учням співпрацювати та об'єднувати свої ідеї.
- Важливо підтримувати індивідуальний підхід до створення віршів, стимулюючи учнів розкривати свою творчість.
- Співпраця над створенням віршів допомагає виробляти навички групової взаємодії та вивчати колективні форми мовлення.
- Вірші можуть бути інтегровані в інші види мовленнєвої діяльності, розширюючи їх використання.
3.4. Пісні:
- Використання пісень допомагає вивчати мову через мелодію та ритм.
- Тексти пісень містять багато зразків мовленнєвого етикету та ввічливих висловів.
- Спільне виконання пісень розвиває навички групового спілкування та сприяє взаєморозумінню.
- Важливо вивчати значення слів у піснях та використовувати їх у контексті діалогічного спілкування.
- Залучення пісень різних жанрів розширює лексичний запас та допомагає освоювати різні стилі мовлення.
- Використання музичних інструментів для супроводу до пісень стимулює творчість та власний внесок учнів.
- Акцент на ритмічному супроводі допомагає учням засвоювати правильний темп та інтонацію у мовленні.
- Пісні можуть включати діалоги між персонажами, що стимулює учнів до імітації та розвиває їх комунікативні навички.
- Важливо адаптувати тексти пісень для різних рівнів знань та вікових груп, забезпечуючи комфортні умови для вивчення.
- Залучення учнів до створення власних текстів пісень розвиває творчість та стимулює мовленнєву індивідуальність.
ВИСНОВКИ
Важливо наголосити, що ефективні засоби формування діалогічної речі виявилися ключовими у покращенні комунікативних навичок учнів. Розглянуті комунікативні функції, структура діалогу та різноманітні типи діалогів сприяли створенню стимулюючого навчального середовища.
Серед засобів формування комунікативної компетенції виявились рольові ігри, вірші та пісні. Їх використання сприяло розвитку виразного мовлення, а також усвідомленню етикетних висловів у різних ситуаціях.
Зразки формул мовленнєвого етикету, представлені через діалоги, рольові ігри, вірші та пісні, не лише забезпечують навчання мови, а й сприяють вихованню культури спілкування та взаєморозуміння.
Результати дослідження підтверджують, що активне впровадження різноманітних форм комунікативно-мовленнєвої діяльності сприяє успішному формуванню навичок діалогічної мови на ранніх етапах навчання.
Велика увага до відібраних образців речевого етикету у формі діалогів, рольових ігор, віршів та пісень сприяла створенню позитивного навчального середовища. Дослідження підкреслює значущість систематичного та цілеспрямованого використання різноманітних методів та прийомів для ефективного розвитку діалогічної мови в першому класі.
Отже, впровадження вивчення англійської мови через активну діалогічну взаємодію сприяє загальному успіху учнів та відкриває нові перспективи для подальшого розвитку мовленнєвих навичок у молодших школярів.
Навчальні заняття для мене та моїх учнів — постійний пошук, спільна праця, в основі якої довіра та спільне бажання досягнути бажаного результату.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Білоцерківський В.С. "Розвиток комунікативних навичок учнів на уроках англійської мови в початковій школі." Київ: Видавництво "Освіта", 2018.
2. Гриненко Н.Г. "Методика навчання англійської мови у початковій школі." Львів: Видавництво "Світ слова", 2020.
3. Дубровіна І.В. "Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів процесі навчання англійської мови." Харків: Видавництво "Планета", 2017.
4. Захарченко Л.О. "Активні методи викладання англійської мови в початковій школі." Київ: Видавництво "Шкільний світ", 2019.
5. Костенко О.М. "Інноваційні технології в навчанні іноземних мов у початковій школі." Одеса: Видавництво "Герда", 2016.
6. Мартинова Г.О. "Методика викладання іноземних мов у початковій школі." Київ: Видавництво "Основа", 2018.
7. Орлова Т.О. "Інтерактивні методи викладання англійської мови в початковій школі." Харків: Видавництво "Ранок", 2021.
8. Пометун О.В. "Розвиток мовленнєвих навичок учнів засобами інноваційних технологій." Дніпро: Видавництво "Мета", 2019.
9. Сидоренко І.П. "Сучасні підходи до вивчення іноземних мов в початковій школі." Київ: Видавництво "Педагогічна думка", 2017.
10. Гандзя І.В. Мій конспект. “Англійська мова”. Харьків: Видавництво “Основа”, 2019.
11. Карпюк О.Д. Підручник для 1 класу “Англійська мова. ENGLISH with Smiling Sam”. Тернопіль: Видавництво “Астон”, 2018.
12. Карпюк О.Д. Робочий зошит для 1 класу “ENGLISH with Smiling Sam”. Тернопіль: Видавництво “Лібра Терра”, 2022.
13. Синельникова В.В. “Recite with Us”. Харьків: Видавництво “Основа”, 2019.
14. Синельникова В.В. “Sing with Us”. Харьків: Видавництво “Основа”, 2019.
ДОДАТКИ
Розробки підсумкових уроків в 1 класі (НУШ) (О. Карпюк).
1. Unit 1 «HELLO, FRIENDS»
2. Unit 2 «MY SCHOOL»
3. Unit 3 «FAMILY AND FRIENDS»
4. Unit 4 «MY PETS»
5.Unit 5 «MY TOYS»
6. Unit 6 «HAPPY BIRTHDAY»
7. Unit 7 «MY FOOD»
8. Unit 8 «I CAN PLAY»
Unit 1 “HELLO, FRIENDS”
ТЕМА: Узагальнення вивченого матеріалу з теми 1 “ПРИВІТ, ДРУЗІ!”.
Формування навчальних компетенцій: повторити вивчені ЛО, звуки, граматичні структури, розвивати навички аудіювання, діалогічного мовлення, удосконалювати фонетику, артикуляцію звуків, навички рахування.
Формування комунікативних компетенцій: розвивати критичне мислення, емоційний інтелект, увагу, зорову пам'ять, спостережливість, розпізнавання англійських букв та імен.
Обладнання: підручник “ENGLISH with Smiling Sam” (О.Карпюк), робочий зошит “Activity Book”, дидактичні картки, записи пісень, картки для ігор, алфавіт, кольорові паперові стрічки, кольорові цифри, смайлики.
Хід уроку
І. INTRODUCTION
1) Greeting
Poem “Good morning”
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
Song “Hello”
-Hello, hello, hello. What s your name? Hello, hello, hello.
- My name is Mary. My name is Mary.
-Hello, Mary. Hello, Mary. Hello.
2) Warming- up
Dialogue T - S
- What is your name?
- What is your surname?
- How old are you?
- How are you?
- Where do you live?
- Where are you from?
ІІ. MAIN PART
1) Pair work
Dialogue (S - S)
- What is your name? - My name is Mary.
- What is your surname? -My surname is Nedova.
- How old are you? - I am six.
- How are you? - I am fine, thank you.
- Where do you live? - I live in Vladychen.
- Where are you from? - I am from Ukraine.
2) Revision “COLOURS”
Dialogue (Т - S)
- What colour is it? - It is blue\ yellow\ green\ orange\ red\ pink\ white\ brown\ black\ grey.
- What colour is this number? - It is blue\ yellow\ green\ orange\ red\ pink\ white\ brown\ black\ grey.
Poem “Red, yellow, green and blue”
-Red, yellow, green and blue.
Hello, Tim. How are you?
-Red, yellow, green and blue.
Hello, Pat. How are you?
3) Revision “NUMBERS” (from 1 to 10, from 10 to 1)
Song “1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10”
4) Revision “ALPHABET”
Song “ABC”
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z , X, Y, Z. Now I know the alphabet.
Dialogue (Т - S)
- Name the letter….
5) Revision “NAMES”
Dialogue (Т - S)
- What boys names do you know?
- I know NICK, HARRY, BEN, LOU, RALPH, SHONE, PAT, TIM.
- What girls names do you know?
- I know SUE, VIC, LIZ, MARY, MAG, ANN, JESSICA.
Poem “Hi, Ben!”
-Hi, Ben. Nice to meet you.
-Hi, Lou. Nice to meet you.
-Hello, Sue. How are you?
- I am fine, Lou. And how are you?
Poem “Good morning, Sue”
-Good morning, Sue.
Nice to meet you.
-Hello, Ralph. How is life?
-Hi, Shone. How are you getting on?
6) Physical activities
Hands up,
Hands down,
Hands on hips,
Sit down.
7) Work in the copy-books “Activity Book” (ex. 2, p.12)
- Colour the words and say.
8) Retell about yourself.
My name is…... My surname is ….. I am six. I am fine. I live in Vladychen. I am from Ukraine.
ІІІ. SUMMING UP ACTIVITIES
1) Practical work
- Colour the words (NICK, HARRY, BEN, LOU, SUE, VIC, LIZ, MARY).
- Say what colour is this name.
2) Summing up
- Did you like our lesson? (показ смайликів)
3) Evaluation of the students
- Well, I am satisfied with your performance! You’ve done a good job today!
The lesson is over. Thank you and good-bye.
Song “Bye- bye. Goodbye!”
Bye- bye. Goodbye!
Bye- bye-bye-bye. Goodbye!
Unit 2 “MY SCHOOL”
ТЕМА: Узагальнення вивченого матеріалу з теми 2 “МОЯ ШКОЛА”.
Формування навчальних компетенцій: повторити вивчені ЛО, звуки, граматичні структури, розвивати навички аудіювання, діалогічного мовлення, удосконалювати фонетику, артикуляцію звуків, навички рахування.
Формування комунікативних компетенцій: розвивати критичне мислення, емоційний інтелект, увагу, зорову пам'ять, спостережливість, розпізнавання англійських букв та слів.
Обладнання: підручник “ENGLISH with Smiling Sam” (О.Карпюк), робочий зошит “Activity Book”, дидактичні картки, записи пісень, картки для ігор, алфавіт, кольорові паперові стрічки, кольорові цифри, смайлики.
Хід уроку
І. INTRODUCTION
1) Greeting
Poem “Good morning”
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
Song “What is your name?”
- What is your name? What is your name? Now tell me, please, what is your name? - My name is …. My name is .... My name is ..... That is my name.
2) Warming- up
Dialogue T - S
- What is your name?
- What is your surname?
- How old are you?
- How are you?
- Where do you live?
- Where are you from?
ІІ. MAIN PART
1) Pair work
Dialogue S - S
- What is your name? - My name is….
- What is your surname? -My surname is….
- How old are you? - I am….
- How are you? - I am….
- Where do you live? - I live in….
- Where are you from? - I am from…..
2) Revision “COLOURS”
Dialogue (Т - S)
- What colour is it? - It is blue\ yellow\ green\ orange\ red\ pink\ white\ brown\ black\ grey.
- What colour is this number? - It is blue\ yellow\ green\ orange\ red\ pink\ white\ brown\ black\ grey.
Poem “Green, brown, black, blue”
- Green, brown, black, blue.
What s your name? How old are you?
- White, pink, yellow, grey. My name is Tom.
I am fine today.
3) Revision “NUMBERS” (from 1 to 10, from 10 to 1)
4) Revision “ALPHABET”
Song “ABC”
Dialogue (Т - S)
- Name the letter….
- Name the alphabet s words...
5) Revision “School things”
(a pencil, a pen, a pencil- box, a bag, a ruler, a book)
Dialogue (Т - S)
- What is this? - This is a pen.
- Is this a pen? - Yes, it is.
- Іs this a bag? - No, it is not.
- Is this a bag or a pen? – This is a pen.
6) Revision “My classroom”
(a table, a chair, a blackboard, a desk, a window, a door, a sofa, an armchair)
Poem “Every evening we can see”
Every evening we can see
Our planet on TV.
This is a table, this is a chair.
This is a sofa and a big armchair.
Game “Go to the … table / chair/ blackboard/ desk/ window/ door”
7) Physical activities
Song “Robot Sam”
Tee-lee-lee, here I am.
Tee-lee-lee, robot Sam.
Up and down, round and round.
Come with me to Toy-Toy-Land.
8) Work in the copy-books “Activity Book” (p.23, ex.1)
- Listen and circle.
9) Game “What have you got in your bag?”
- I have got a pencil, a pen, a pencil- box, a ruler, a book.
ІІІ. SUMMING UP ACTIVITIES
1) Practical work
- Glue the paper school things on the School Tree.
(a pencil, a pen, a bag, a ruler, a book)
2) Summing up
-Did you like our lesson? (показ смайликів)
3) Evaluation of the students
-Well, I am satisfied with your performance! You’ve done a good job today!
The lesson is over. Thank you and good-bye.
Song “Bye- bye. Goodbye!”
Bye- bye. Goodbye!
Bye- bye-bye-bye. Goodbye!
Unit 3 “MY FAMILY AND FRIENDS”
ТЕМА: Узагальнення вивченого матеріалу з теми 3 “MY FAMILY AND FRIENDS”.
Формування навчальних компетенцій: повторити вивчені ЛО, звуки, граматичні структури, розвивати навички аудіювання, діалогічного мовлення, удосконалювати фонетику, артикуляцію звуків, навички рахування.
Формування комунікативних компетенцій: розвивати критичне мислення, емоційний інтелект, увагу, зорову пам'ять, спостережливість, розпізнавання англійських букв та слів.
Обладнання: підручник “ENGLISH with Smiling Sam” (О.Карпюк), робочий зошит “Activity Book”, дидактичні картки, записи пісень, картки для ігор, алфавіт, кольорові паперові стрічки, кольорові цифри, смайлики.
Хід уроку
І. INTRODUCTION
1) Greeting
Poem “Good morning”
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
Song “What is your name?”
-What is your name? What is your name?
Now tell me, please. What is your name?
- My name is Mary. My name is Mary. My name is Mary.
That іs my name.
2) Warming- up
Dialogue T - S
-What is your name?
-What is your surname?
-How old are you?
-How are you?
-Where do you live?
-Where are you from?
-Have you a mother?
-Who is your friend?
ІІ. MAIN PART
1) Pair work
Dialogue S - S
-What is your name? - My name is….
-What is your surname? -My surname is….
-How old are you? - I am….
-How are you? - I am….
-Where do you live? - I live in….
-Where are you from? - I am from…..
-Have you a mother? - Yes, I have.
-Who is your friend? – My friend is….
2) Revision “COLOURS”
(blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey)
3) Revision “NUMBERS” (from 1 to 10, from 10 to 1)
4) Revision “ALPHABET”
Song “ABCD”
Dialogue S - S
- Name the letter….
- Name the alphabet s words...
Game “ALPHABET”
(Match the letters with their transcriptions)
5) Revision “My family. My friend”
Dialogue T – S
- Have you a mother\ a father\ a sister\ a brother\ a grandmother\ a grandfather\ an uncle\ an aunt\ a friend?
-Is this Ann \Mykyta \Danylo \Bogdan?
-Yes, he\she is. No, he\she is not.
Poem “I have a father”
I have a father. I have a mother.
I have a sister. I have a brother.
Father, mother, sister, brother.
Hand in hand with one another.
Poem “My family”
My family, my family,
My family is large.
Father, mother, sister, brother,
I love them very much.
Game “Five fingers” (name the members of the family)
Song “Dear Mummy”
Dear Mummy, dear Daddy.
I love you. I love you.
Dear Mummy, dear Daddy.
Do you love me too?
6) Physical activities
Song “Baby Shark”
Baby shark, doo, doo,
Mother shark, doo, doo,
Father shark, doo, doo,
Grandpa shark, doo, doo,
Grandma shark, doo, doo
7) Work in the copy-books (p.33, ex.1)
- Say and tick.
8) Retell about your friend.
I have a friend. His name is Bogdan. He is 7. He is from Ukraine. He is fine.
ІІІ. SUMMING UP ACTIVITIES
1) Practical work
- Create the father s face, the mother s face, the sister s face, the brother s face from the paper.
2) Summing up
-Did you like our lesson? (показ смайликів)
3) Evaluation of the students
-Well, I am satisfied with your performance! You’ve done a good job today! The lesson is over. Thank you and good-bye.
Song “Bye- bye. Goodbye!”
Unit 4 “MY PETS”
ТЕМА: Узагальнення вивченого матеріалу з теми 4 “MY PETS”.
Формування навчальних компетенцій: повторити вивчені ЛО, звуки, граматичні структури, розвивати навички аудіювання, діалогічного мовлення, удосконалювати фонетику, артикуляцію звуків, навички рахування.
Формування комунікативних компетенцій: розвивати критичне мислення, емоційний інтелект, увагу, зорову пам'ять, спостережливість, розпізнавання англійських букв та слів.
Обладнання: підручник “ENGLISH with Smiling Sam” (О.Карпюк), робочий зошит “Activity Book”, дидактичні картки, записи пісень, картки для ігор, алфавіт, кольорові паперові стрічки, кольорові цифри, смайлики.
Хід уроку
І. INTRODUCTION
1) Greeting
Poem “Good morning”
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
Song “What is your name?”
2) Warming- up
Dialogue T - S
- What is your name?
- What is your surname?
- How old are you?
- How are you?
- Where do you live?
- Where are you from?
- Have you a father?
- Who is your friend?
- Have you a pet?
ІІ. MAIN PART
1) Pair work
Dialogue S - S
- What is your name? - My name is….
- What is your surname? -My surname is….
- How old are you? - I am….
- How are you? - I am….
- Where do you live? - I live in….
- Where are you from? - I am from…..
- Have you a father? - Yes, I have.
- Who is your friend? – My friend is….
- Have you a pet? - Yes, I have. \No, I have not.
2) Revision “COLOURS”
(blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey)
Poem “Red, yellow, green and blue”
-Red, yellow, green and blue.
Hello, Tim. How are you?
-Red, yellow, green and blue.
Hello, Pat. How are you?
3) Revision “NUMBERS” (from 1 to 10, from 10 to 1)
4) Revision “ALPHABET”
Song “ABCD”
Dialogue T - S
- Name the letter….
- Name the alphabet s words...
5) Revision “My pets”
(a parrot, a mouse, a hamster, a fish, a rabbit, a dog, a cat, a pig, a bird, a turtle, a hen, a horse, a duck, a cow, a goose, a sheep, an octopus)
Dialogue T - S
- What is this? - This is a hen.
- Is this a hen? - Yes, it is.
- Іs this a dog? - No, it is not.
- Іs this a dog or a hen? - This is a hen.
Poem “My cat”
I love my cat.
It is warm and fat.
My cat is grey.
It likes to play.
Game “What animals say?”
woof - a dog meow - a dog
quack - a duck squeak - а mouse
tweet - а bird glub - а fish
roar - а lion
6) Physical activities
Song “Octopus song”
-Octopus, octopus, how many legs?
-One, two, three, four, five, six, seven, eight.
-Octopus, octopus, how many legs?
-One, two, three, four, five, six, seven, eight.
7) Work in the copy-books (p.38, ex.1)
- Number the pictures in the right order.
8) Retell about your favourite pet.
My name is Taras. I am seven. I have a pet. This is a dog. It s name is Rex. It is black.
ІІІ. SUMMING UP ACTIVITIES
1) Practical work
- Do the puzzles (a hamster, a goose)
2) Summing up
-Did you like our lesson? (показ смайликів)
3) Evaluation of the students
-Well, I am satisfied with your performance! You’ve done a good job today!
The lesson is over. Thank you and good-bye.
Song “Bye- bye. Goodbye!”
Unit 5 “MY TOYS”
ТЕМА: Узагальнення вивченого матеріалу з теми 5 “MY TOYS”.
Формування навчальних компетенцій: повторити вивчені ЛО, звуки, граматичні структури, розвивати навички аудіювання, діалогічного мовлення, удосконалювати фонетику, артикуляцію звуків, навички рахування.
Формування комунікативних компетенцій: розвивати критичне мислення, емоційний інтелект, увагу, зорову пам'ять, спостережливість, розпізнавання англійських букв та слів.
Обладнання: підручник “ENGLISH with Smiling Sam” (О.Карпюк), робочий зошит “Activity Book”, дидактичні картки, записи пісень, картки для ігор, алфавіт, кольорові паперові стрічки, кольорові цифри, смайлики, iграшки.
Хід уроку
І. INTRODUCTION
1) Greeting
Poem “Good morning”
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
Song “What is your name?”
2) Warming- up
Dialogue T - S
- What is your name?
- What is your surname?
- How old are you?
- How are you?
- Where do you live?
- Where are you from?
- Have you a sister?
- Who is your friend?
- Have you a pet?
- Have you toys?
ІІ. MAIN PART
1) Pair work
Dialogue S - S
- What is your name? - My name is….
- What is your surname? -My surname is….
- How old are you? - I am….
- How are you? - I am….
- Where do you live? - I live in….
- Where are you from? - I am from…..
- Have you a friend? - Yes, I have.
- Who is your friend? – My friend is….
- Have you a pet? - Yes, I have. \No, I have not.
- Have you toys? - Yes, I have.\No, I have not.
2) Revision “COLOURS”
(blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey)
Poem “In the sky, sky, sky”
In the sky, sky, sky
Balloons fly, fly, fly.
Red and yellow, green and blue,
Happy birthday to you.
3) Revision “NUMBERS” (from 1 to 10, from 10 to 1)
4) Revision “ALPHABET”
Song “ABCD”
Dialogue T - S
- Name the letter….
- Name the alphabet s words...
5) Revision “My toys”
(a doll, a ball, a train, a bell, a plane, a kite, a bike, a teddy, a bunny, a car, Santa Claus)
Dialogue T - S
- What is this? - This is a doll.
- Is this a doll? - Yes, it is.
- Іs this a car? - No, it is not.
- Іs this a car or a doll? - This is a doll.
Poem “My pretty doll” (for girls)
My pretty doll
Is very small.
I love my pretty
Little doll.
Poem “My ball can hop” (for boys)
My ball can hop
And can not stop.
I like my ball
Best of all.
Game “Start….Finish” (p.66, ex. 2 – textbook)
Song “Toys”
Toys, toys, toys.
What is this? It is a train.
What is this? It is a plane.
What is this? It is a doll.
What is this? It is a ball.
Toys, toys, toys.
6) Physical activities
Poem “Teddy bear”
Teddy bear, teddy bear, turn around.
Teddy bear, teddy bear, touch the ground.
Teddy bear, teddy bear, show your shoe.
Teddy bear, teddy bear, that will do.
7) Work in the copy-books (p.49, ex.1)
- Say and tick.
8) Retell about your favourite toy.
I have a toy. My favourite toy is a car. It is blue. It is big. I like to play.
ІІІ. SUMMING UP ACTIVITIES
1) Practical work
- Colour the pictures (a car, a ball, a plane, a doll, a bunny, a bell, a teddy, a present)
2) Summing up
-Did you like our lesson? (показ смайликів)
3) Evaluation of the students
-Well, I am satisfied with your performance! You’ve done a good job today!
The lesson is over. Thank you and good-bye.
Song “Bye- bye. Goodbye!”
Unit 6 “HAPPY BIRTHDAY”
ТЕМА: Узагальнення вивченого матеріалу з теми 6 “HAPPY BIRTHDAY”.
Формування навчальних компетенцій: повторити вивчені ЛО, звуки, граматичні структури, розвивати навички аудіювання, діалогічного мовлення, удосконалювати фонетику, артикуляцію звуків, навички рахування.
Формування комунікативних компетенцій: розвивати критичне мислення, емоційний інтелект, увагу, зорову пам'ять, спостережливість, розпізнавання англійських букв та слів.
Обладнання: підручник “ENGLISH with Smiling Sam” (О.Карпюк), робочий зошит “Activity Book”, дидактичні картки, записи пісень, картки для ігор, алфавіт, кольорові паперові стрічки, кольорові цифри, смайлики, iграшки.
Хід уроку
І. INTRODUCTION
1) Greeting
Poem “Good morning”
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
Song “Hello”
-Hello, hello, hello. What s your name? Hello, hello, hello.
- My name is Mary. My name is Mary.
-Hello, Mary. Hello, Mary. Hello.
-Hello, hello, hello. How are you? Hello, hello, hello.
-I am fine. I am great. I am okay.
2) Warming- up
Dialogue T - S
-What is your name?
-What is your surname?
-How old are you?
-How are you?
-Where do you live?
-Where are you from?
-Have you a friend?
-Who is your friend?
-Have you a pet?
- Have you toys?
- How old is he\she?
ІІ. MAIN PART
1) Pair work
Dialogue S - S
-What is your name? - My name is….
What is your surname? -My surname is….
-How old are you? - I am….
-How are you? - I am….
-Where do you live? - I live in….
-Where are you from? - I am from…..
-Have you a friend? - Yes, I have.
-Who is your friend? – My friend is….
-Have you a pet? - Yes, I have. \No, I have not.
- Have you toys? - Yes, I have.\No, I have not.
- How old is he\she? - He\she is….
2) Revision “COLOURS”
(blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey)
3) Revision “NUMBERS” (from 1 to 10, from 10 to 1)
Poem “One balloon”
One balloon, two balloons, three balloons. More.
Four balloons, five balloons, six balloons. Stop.
Seven balloons, eight balloons, nine balloons. Ten.
Let s count balloons again.
4) Revision “ALPHABET”
Song “ABCD”
Dialogue T - S
- Name the letter….
- Name the alphabet s words....
5) Revision “Happy birthday”
(a balloon, a birthday present, a candle, a cake, a star, a car, a bike, a doll, a plane, a book, a teddy, a bell)
Dialogue T - S
- What is this? - This is a cake.
- Is this a cake? - Yes, it is.
- Іs this a balloon? - No, it is not.
- Іs this a balloon or a cake? - This is a cake.
Game “Birthday present”
(a teddy, a bag, a present, a top, a ball, Santa, a clown)
-What toy do you have?
-What colour is this present?
-Is it big?
-Do you like this present?
Song “Happy birthday”
Happy birthday to you.
Happy birthday to you.
Happy birthday, dear Helen.
Happy birthday to you.
Game “Start….Finish” (p.79, ex. 3 - textbook)
6) Physical activities
Song “I like to sing a song”
I like to sing a song. Hey, hey, hey, hooray.
I like to play volleyball. Hey, hey, hey, hooray.
I like to swim in the lake. Hey, hey, hey, hooray.
I like to eat a cake. Hey, hey, hey, hooray.
7) Work in the copy-books (p.59, ex.2)
- Listen and write the correct number.
8) Retell about yourself.
ІІІ. SUMMING UP ACTIVITIES
1) Practical work.
- Cut and glue the colorful balloons.
2) Summing up
-Did you like our lesson? (показ смайликів)
3) Evaluation of the students
-Well, I am satisfied with your performance! You’ve done a good job today!
The lesson is over. Thank you and good-bye.
Song “Bye- bye. Goodbye!”
Unit 7 “MY FOOD”
ТЕМА: Узагальнення вивченого матеріалу з теми 7 “MY FOOD”
Формування навчальних компетенцій: повторити вивчені ЛО, звуки, граматичні структури, розвивати навички аудіювання, діалогічного мовлення, удосконалювати фонетику, артикуляцію звуків, навички рахування.
Формування комунікативних компетенцій: розвивати критичне мислення, емоційний інтелект, увагу, зорову пам'ять, спостережливість, розпізнавання англійських букв та слів.
Обладнання: підручник “ENGLISH with Smiling Sam” (О.Карпюк), робочий зошит “Activity Book”, дидактичні картки, записи пісень, картки для ігор, алфавіт, кольорові паперові стрічки, кольорові цифри, смайлики.
Хід уроку
І. INTRODUCTION
1) Greeting.
Poem “Good morning”
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
Song “Hello”
-Hello, hello, hello. What s your name? Hello, hello, hello.
- My name is Mary. My name is Mary.
-Hello, Mary. Hello, Mary. Hello.
-Hello, hello, hello. How are you? Hello, hello, hello.
-I am fine. I am great. I am okay.
2) Warming- up
Dialogue T - S
-What is your name?
-What is your surname?
-How old are you?
-How are you?
-Where do you live?
-Where are you from?
-Have you a friend?
-Who is your friend?
-Have you a pet?
- Have you toys?
- How old is he\she?
ІІ. MAIN PART
1) Pair work
Dialogue S - S
-What is your name? - My name is….
-What is your surname? -My surname is….
-How old are you? - I am….
-How are you? - I am….
-Where do you live? - I live in….
-Where are you from? - I am from…..
-Have you a friend? - Yes, I have.
-Who is your friend? – My friend is….
-Have you a pet? - Yes, I have. \No, I have not.
- Have you toys? - Yes, I have.\No, I have not.
- How old is he\she? - He\she is….
2) Revision “COLOURS”
(blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey)
Poem “A bird, bird, bird….”
A bird, bird, bird in a tree, tree, tree.
Four eggs, eggs, eggs in a nest, nest, nest.
One red egg, one yellow egg,
One blue egg, one green egg.
3) Revision “NUMBERS” (from 1 to 10, from 10 to 1)
Poem “One potato”
One potato, two potatoes, three potatoes. Four.
Five potatoes, six potatoes, seven potatoes. More.
Eight potatoes, nine potatoes, ten potatoes. Floor.
4) Revision “ALPHABET”
Song “ABCD….”
Dialogue Т - S
- Name the letter….
- Name the alphabet s words
5) Revision “My food”
(juice, pizza, hot dog, bread, cheese, banana, jam, apple, butter, toast, sandwich, milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate, menu, egg, orange, cake, yogurt, meat, pudding, biscuit, potato, fish, pizza, mushroom, sandwich)
Dialogue Т - S
- What is this? - This is a cake.
- Is this a cake? - Yes, it is.
- Іs this a pudding? - No, it is not.
- Іs this a pudding or a cake? - This is a cake.
Game “What do I cook?”
(pizza, sandwich, cake, pudding)
Song “Are you hungry?”
-Are you hungry?
-Yes, I am. Yes, I am. Yes, I am.
- Mmm...a banana? (an apple, an orange)
- Yum, yum, yum.
Game “In the shop”
-Hello. Nice to meet you.
-Give me, please….(bread, cheese, banana, jam, apple, butter)
-Here you are.
- Thank you.
6) Physical activities
Poem “Lets have sport”
Lets have sport. Lets have fun.
We can jump. We can run.
We like football. We can swim.
Lets play team games. Let us win.
7) Work in the copy-books (p.71, ex.1)
- Listen and circle.
8) Retell about your favourite food.
ІІІ. SUMMING UP ACTIVITIES
1) Practical work
- Colour the food (egg, fish, pizza, apple, mushroom, sandwich, ice-cream, meat)
2) Summing up
-Did you like our lesson? (показ смайликів)
3) Evaluation of the students
-Well, I am satisfied with your performance! You’ve done a good job today!
The lesson is over. Thank you and good-bye.
Song “Bye- bye. Goodbye!”
Unit 8 “I CAN PLAY”
ТЕМА: Узагальнення вивченого матеріалу з теми 8 “I CAN PLAY”
Формування навчальних компетенцій: повторити вивчені ЛО, звуки, граматичні структури, розвивати навички аудіювання, діалогічного мовлення, удосконалювати фонетику, артикуляцію звуків, навички рахування.
Формування комунікативних компетенцій: розвивати критичне мислення, емоційний інтелект, увагу, зорову пам'ять, спостережливість, розпізнавання англійських букв та імен.
Обладнання: підручник “ENGLISH with Smiling Sam” (О.Карпюк), робочий зошит “Activity Book”, дидактичні картки, записи пісень, картки для ігор, алфавіт, кольорові паперові стрічки, кольорові цифри, смайлики.
Хід уроку
І. INTRODUCTION
1) Greeting
Poem “Good morning”
Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.
Song “What is your name?”
2) Warming- up
Dialogue T - S
-What is your name?
-What is your surname?
-How old are you?
-How are you?
-Where do you live?
-Where are you from?
-Have you a friend?
-Who is your friend?
-Have you a pet?
- Have you toys?
- How old is he\she?
- Can you play?
ІІ. MAIN PART
1) Pair work
Dialogue S - S
-What is your name? - My name is….
- What is your surname? -My surname is….
-How old are you? - I am….
-How are you? - I am….
-Where do you live? - I live in….
-Where are you from? - I am from…..
-Have you a friend? - Yes, I have.
-Who is your friend? – My friend is….
-Have you a pet? - Yes, I have. \No, I have not.
- Have you toys? - Yes, I have.\No, I have not.
- How old is he\she? - He\she is….
- Can you play? - Yes, I can. \No, I can not.
2) Revision “COLOURS”
(blue, yellow, green, orange, red, pink, white, brown, black, grey)
3) Revision “NUMBERS” (from 1 to 10, from 10 to 1)
4) Revision “ALPHABET”
Song “ABCD….”
Dialogue Т- S
- Name the letter….
- Name the alphabet s words
5) Revision “I can play”
(fly, ride a bike, swim, climb a tree, run, hop, jump, clap, stand, sit, take, happy, sad)
Dialogue Т- S
- Сan you ride a bike? - Yes, I can.\ No, I can not.
- Can you climb a tree?- Yes, I can.\ No, I can not.
- Can you jump and run?- Yes, I can.\ No, I can not.
- Can you jump or run?- I can run.
- Are you happy? - Yes, I am.\ No, I am not.
- Are you sad?- Yes, I am.\ No, I am not.
Poem “Together, together”
Together, together,
Together every day.
We hop, we run,
We like to play.
Game “What can you do?”
-You are a parrot. What can you do?
-I can fly and walk.
- You are a fish. What can you do?
- I can swim.
- You are a cat. What can you do?
- I can run and jump.
Song “I can play the piano”
I can play the piano, piano, piano.
I can play the piano and you can play with me.
I can dance and you can dance with me.
I can run and you can run with me.
I can jump and you can jump with me.
I can play the piano, piano, piano.
Poem “We like summer”
We like summer. Summer s fun.
We can swim and we can run.
We can jump and play nice games.
We like summer holidays.
6) Physical activities
Poem “Stand up”
Stand up. Hands up.
Stamp, stamp, stamp.
Clap, clap, clap.
Hands down. Sit down.
7) Work in the copy-books (p.83, ex.1)
- Point and say “I can … \ I can not….”
8) Retell about yourself.
My name is Bogdan. I am seven.
ІІІ. SUMMING UP ACTIVITIES
1) Practical work
- Сreate the butterfly and say “I can fly”
2) Summing up
-Did you like our lesson? (показ смайликів)
3) Evaluation of the students
-Well, I am satisfied with your performance! You’ve done a good job today!
The lesson is over. Thank you and good-bye.
Song “Bye- bye. Goodbye!”
1