Розвиток критичного мислення учнів початкових класів

Про матеріал
Працюючи над проблемою "Розвиток критичного мислення", моя мета — створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, допомогти зрозуміти, що треба докласти зусиль.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток критичного мислення учнів початкових класів. Вчитель: Новак Людмила Володимирівна. Чудницька початкова школа2022 р.

Номер слайду 2

Моя мета — створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у власні сили; допомогти дитині зрости в умовах успіху, дати відчути радість від здолання труднощів, допомогти зрозуміти, що треба докласти зусиль.

Номер слайду 3

Однією з інноваційних технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей, є технологія формування та розвитку критичного мислення.

Номер слайду 4

Метою «критичного мислення» стосовно учнів є:здатність до критичного мислення та критичних суджень;брати відповідальність за своє навчання на себе;формувати незалежну точку зору й виявляти повагу до поглядів однокласників;самостійно здобувати інформацію

Номер слайду 5

Метою «критичного мислення» стосовно вчителя є:

Номер слайду 6

Для стимулювання критичного мислення учнів я:сприймаю різноманітні ідеї та думки;сприяю активному залученню учнів до процесу навчання;дозволяю учням вільно розмірковувати;виділяю час та забезпечую можливості для застосування критичного мислення;створюю для учнів сприятливу атмосферу, у якій неможливими стали б насмішки;висловлюю віру в здатність кожного учня породжувати критичні судження;ціную критичні міркування учнів.

Номер слайду 7

Умови, створення яких здатне спонукати і стимулювати учнів до критичного мислення:

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

За Блумом, критичне мислення має структуру Оцінювання Синтез Аналіз Використання знань і вмінь Розуміння Знання

Номер слайду 11

М. Ліпман виділяє такі ключові елементи критичного мислення:

Номер слайду 12

Використання стратегій критичного мислення забезпечує такі позитивні зміни в учнів:

Номер слайду 13

До основних навичоккритичного мислення відносяться:

Номер слайду 14

Дослідницькі навички, що використовують у критичному мисленні:

Номер слайду 15

Критичне мислення є ключовим наскрізним умінням. Методи розвитку критичного мислення: Асоціативний кущ. Кластер. Кошик ідей. Кероване читання з передбаченням. Діаграма Венна. Кубування. Ромашка Блума. Сенкан. Монофон. Фантастичні гіпотези. Метод прес

Номер слайду 16

При застосуванні елементів розвитку критичного мислення кожен учень відчуває, що він цікавий як особистість, пробуджується у дітей прагнення до спільної організації шкільного життя, формується здатність довільно регулювати свої дії, обґрунтовувати свою позицію і приймати думку іншого, якщо вона більш обґрунтована.

pptx
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку