Психолого-педагогічна характеристика

Про матеріал
Психолого-педагогічна характеристика дитини з особливими освітніми потребами. Психологічно-педагогічна характеристика на учня — її скласти найпростіше, маючи під рукою СХЕМУ чи ЗРАЗОК
Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика

Пісковець Аліни Олексіївни

учениці 4 класу

з інклюзивною формою навчання

 

Дата народження: 26.08.2009 р.

Аліна відвідує Вереміївський НВК з 2018 р.

Дитина виховується в неповній сім'ї. Вихованням дитини  займається мати. Сім'я благополучна, мама немає шкідливих звичок.

Рівень психоемоційного розвитку дитини на момент надходження.

Адаптація до нового проходить поступово. Труднощів з розставанням з матір'ю не було, дитина контактна, середній рівень тривожності, небажання перебувати у приміщенні під час масових заходів,  відмова від участі в святкових заходах, завжди нахиляє голову, щоб не дивитися дійства які відбуваються на сцені, телевізорі.

Особливості зовнішнього вигляду.

Дитина сутулиться при ходьбі та сидінням за партою, постійно потрібно наголошувати про поставу,  корпус тіла нахилений. Хода спокійна, по класу пересувається в основному повільним кроком. Зовнішній вигляд дитини охайний, доглянутий.

Відомості про захворювання: Синдром Дауна. Легка розумова відсталість з повними розладами.

Навички самообслуговування сформовані частково. Дитина одягається і роздягається самостійно, наявні невеликі труднощі. Їсть самостійно, ложку і вилку тримає правильно, їсть повільно. В туалет ходить не самостійно, за допомогою дорослих. Робоче місце організовує за допомогою вчителя та асистента вчителя.

Пізнавальна діяльність.

Інтерес до співпраці не стійкий. Не проявляє ініціативу, відгукується на пропозицію до співпраці. Працездатність низька, постійно потребує мотивації з боку вчителя та асистента, не докладає зусиль до виконання завдань, часто не завершує їх. Завжди радіє отриманому результату. Навички самоконтролю в стадії формування. Потребує навчальної та емоційно-регулюючої допомоги, яку приймає з задоволенням і без відмови, в повному обсязі.

Продуктивна діяльність.

Відчуває інтерес до малювання, аплікацій, до гри з м'ячиками і тваринками. Візуально-рухова координація сформована недостатньо.

Мовний розвиток зі значною затримкою. Активний словник складається з звуконаслідування звукових комплексів що не зрозумілі оточуючим. Розуміє звернене до неї мовлення тільки вконтексті ситуації.

Елементарні трудові доручення виконує охоче, з інтересом.

З моменту відвідування  дитиною НВК простежуються позитивні зрушення в поведінці та емоційному стані, також  позитивний вплив на пізнавальні процеси і елементарні навички самообслуговування.

 

                              Директор НВК                                           Ольга КАЛАШНИК

Практичний психолог                                 Анюта НОВАК

        Класний керівник                                     Надія РАТУШНА

doc
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
1653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку