конспект заняття з розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування"Зима" з використанням мнемотаблиці

Про матеріал

Мета: Розширити уявлення дітей про зиму. Закріпити назви зимових місяців, зимових явищ природи . Вправляти дітей у складанні короткого речення про явища природи з використанням прийомів мнемотехніки. Закріплювати вміння добирати слова-антоніми Розвивати мовленнєву компетентність, мислення, увагу, творчу уяву , пам'ять. Розвивати уміння уважно слухати питання і відповідати на них. Формувати вміння запам'ятовувати вірш за опорою на мнемотаблицю. Виховувати старанність, вміння працювати на занятті.

Перегляд файлу

Заняття з розвитку мовлення з використанням мнемотаблиці (старший дошкільний вік)

Вихователь:Шкарупа Т.В.

 

Тема: Зима

 

Мета: Розширити уявлення дітей про зиму. Закріпити назви зимових місяців, зимових явищ природи . Вправляти дітей у складанні короткого речення про явища природи з використанням прийомів мнемотехніки. Закріплювати вмін­ня добирати слова-антоніми Розвивати мовленнєву компетентність, мислення, увагу, творчу уяву , пам’ять. Розвивати уміння уважно слухати питання і відповідати на них. Формувати вміння запам’ятовувати вірш за опорою на мнемотаблицю.Виховувати старанність, вміння працювати на занятті.

 

Матеріали:  іграшка їжачок  з листом,  мнемосмужка  для складання короткого речення, дидактична гра «Зима яка?», «Скажи навпаки», мнемо таблиця до вірша «Подарунок» ,сюжетна ілюстрація «Зима».

Хід заняття.

 

1.Організаційний момент.

Привітання : Раз – зупинися,два – не журися,

Три – будь веселим завжди.

Раз – привітайся, два – усміхайся,

Три – гарний настрій створи.

2.Основна частина

Діточки, пригадайте, яка зараз пора року? (зима ) Які зимові місяці ви знаєте?(грудень,січень,лютий)

Малята, прислухайтесь уважно,щось шарудить, погляньте, та це до нас у гості завітав їжачок. (у якого на колючках якийсь лист.)

(Їжачок  повідомляє дітям про те, що він нічого не робить, грається,а сьогодні йому стало нудно,тому вирішив завітати до малят у гості, бо зустрівши звіряток  в лісі,всі його  лякають,розповідають про зиму, а що це їжачок не знає , думає , може малята йому допоможуть. Звірі написали їжачку повідомлення про те, що  для дітей приготували завдання.)

 Вихователь бере лист, читає.

 Завдання №1: підійдіть до природнього куточку і знайдіть блакитний конверт і виконати завдання(дидактична гра «Зима яка?») . Молодці .

 

Завдання №2: на столі для малювання лежать два конверта, відкривайте їх і виконайте завдання (дидактична гра «Скажи навпаки»)

 

Завдання № 3: переверніть  дошку на мольберті і складіть розповідь .

Завдання №4: Зніміть з мольберту картину і побачите мнемотаблицю до вірша Марії Пономаренко «Подарунок» послухайте його і вивчіть.

Молодці.

Їжачок: Дякую, малята я для вас приготував сюрприз. Ви його знайдете у своїх шафах.

 

3.Підсумок заняття

Ну, що ж ви усі впоралися із цими завданнями. Молодці!

Сьогодні ми з вами дізналися багато нового про зиму.

Чи сподобалося вам заняття?

Що вам сподобалося?

Що вдавалося вам легко?Що тяжче?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №1: підійдіть до природнього куточку і знайдіть блакитний конверт і виконати завдання(дидактична гра «Зима яка?») . Молодці .

 

 

 

 

 

 

Завдання №2: на столі для малювання лежать два конверта, відкривайте їх і виконайте завдання (дидактична гра «Скажи навпаки»)

 

 

 

 

 

 

Завдання № 3: переверніть  дошку на мольберті і складіть розповідь .

 

 

 

 

 

Завдання №4: Зніміть з мольберту картину і побачите мнемотаблицю до вірша Марії Пономаренко «Подарунок» послухайте його і вивчіть.

 

 

 

 

 

Молодці.

Їжачок: Дякую, малята я для вас приготував сюрприз. Ви його знайдете у своїх шафах. До побачення.

 

 

 

 

 

 

 

3.Підсумок заняття

Ну, що ж ви усі впоралися із цими завданнями. Молодці!

Сьогодні ми з вами дізналися багато нового про зиму.

Чи сподобалося вам заняття?

Що вам сподобалося?

Що вдавалося вам легко?Що тяжче?

 

 

docx
Додано
23 червня
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку