Глибокі знання, постійний пошук нестандартних, нетрадиційних форм навчання та виховання, відповідальність, любов до дітей дають можливість вчителю працювати на високому професійному рівні. Тому кожне заняття гуртка образотворчого мистецтва з елементами дизайну ставатиме для учнів відкриттям, новою сторінкою на шляху пізнання світу прекрасного, нового, незбагненного. Образне, кольорове сприйняття світу, яке вчитель буде відкривати своїм вихованцям, змушуватиме працювати їхню фантазію, уяву, розвивати просторове мислення, розумові та пізнавальні здібності. Іншими словами – вчитель буде формувати особистість дитини.
Розвиток творчих здібностей учнів на гуртку образотворчого мистецтва з елементами дизайну
Глибокі знання, постійний пошук нестандартних, нетрадиційних форм навчання та виховання, відповідальність, любов до дітей дають можливість вчителю працювати на високому професійному рівні. Тому кожне заняття гуртка образотворчого мистецтва з елементами дизайну ставатиме для учнів відкриттям, новою сторінкою на шляху пізнання світу прекрасного, нового, незбагненного. Образне, кольорове сприйняття світу, яке вчитель буде відкривати своїм вихованцям, змушуватиме працювати їхню фантазію, уяву, розвивати просторове мислення, розумові та пізнавальні здібності. Іншими словами – вчитель буде формувати особистість дитини.
Вчитель буде виховувати в дітей естетичні смаки та погляди на принципах народної естетики та на кращих надбаннях цивілізації, що дозволить примножувати культурно-мистецькі надбання народу.
Перед тим, як повідомити те чи інше завдання, вчителю потрібно викликати відповідну емоцію і потурбуватися про те, щоб вона була пов’язана з новим знанням, бо тільки те знання можна прищепити, яке пройшло крізь почуття учнів. Завдання педагога – розбудити в кожній дитині прекрасне, добре, гарне засобами також ж доброї і прекрасної музики, яка зможе настроїти не тільки окремого учня, а й весь клас на певну хвилю, примусити прислухатися до своїх власних хвилювань і почуттів, навчитися осмислювати їх. Але для того, щоб музика на занятті образотворчого мистецтва виконала свою роль, вчителька поступово повинна вчити учнів не тільки слухати й сприймати її, а й переживати її зміст. Тому на заняттях музика є не допоміжним, а рівноправним засобом естетичного виховання. Музичний супровід створює особливий художній світ – світ високих почутті, високого емоційного напруження, допомагає створити творчу атмосферу під час малювання. Це буває або просто приємна і спокійна музика, яка знімає напругу, або музика, яка спрямована розкрити певну тему.
Ефективність занять образотворчим мистецтвом істотно залежить від зацікавлення вихованцями творчим процесом, від їх емоційного задоволення, радості. Тому на заняттях вчитель повинен застосовувати моменти з використанням гри, нестандартні ситуації, елементи режисури.
Розповідаючи учням про народний розпис, вчитель може ознайомлювати вихованців з творчістю народних майстрів Катерини Білокур, Пелагеї Глущенко, Федора Панка, Марії Приймаченко, розповідає їх біографію, знайомить із їхньою творчістю, демонструє репродукції їхніх картин.