Мета: систематизувати знання та вміння щодо виконання дій з натуральними числами; удосконалити уміння розв’язувати текстові задачі економічного змісту;розвивати пізнавальний інтерес учнів, логічне мислення, навички ведення підрахунків коштів;виховувати фінансову грамотність учнів, зацікавленість у вивченні математики, вміння застосовувати математичні навички під час розв’язування практичних задач та у повсякденному житті.
Родина Іванових з трьох осіб вирішили сходити в кіно? З собою вони мали 1500 грн. Квитки коштували по 200 грн, тато купив ще три попкорна по 70 грн, два соки по 25 грн та морозиво за 45 грн. Чи вистачить родині наявних коштів? Складіть числовий вираз. Розв'язок: 200*3+3*70+2*25+45=905 (грн) 905<1500 Відповідь: родині вистачить коштів
Тетяна Петрівна купила в магазині 3кг цукерок «Білочка» по 156 грн/кг, 2 кг печива «Ювілейне» по 45 грн/кг, батон за 18 грн та 500 гр ковбаси за 216 грн/кг. Складіть числовий вираз та визначте яку суму повинна заплатити жінка на касі? Розв'язок: 156*3+2*45 +18+216:2=684 (грн) Відповідь: жінка заплатила 684 (грн)
Матуся дала Петрику 200 грн. Петрик купив 1 кг картоплі за 18 грн за кг, пачку масла за 32 грн та 2 кг печива по 60 грн. Складіть числовий вираз та визначте яку суму принесе Петрик матусі на остачу? Розв'язок: 200- (18+32+2*60)=200-160=40 (грн) Відповідь: на остачу Петрик принесе матусі 40 грн