Самоанализ уроку-це одна із складових самоосвіти вчителя

Про матеріал
Якість і ефективність уроку залежить від уміння вчителя аналізувати свої й чужі успіхи та помилки. Тому важливим елементом педагогічної творчості є аналіз і самооцінка власного уроку. Аналіз своєї роботи м— один з найпродуктивніших заходів підвищення кваліфікації. Його якість залежить від багатьох факторів і, перш за все, від звички вчителя до вдумливого аналізу своїх дій і здобутих наслідків та результатів.
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку
з англійської мови в 3 класі
по темі " My Family "

 

Чернокульскої О. П.


1. Психолого-педагогічна характеристика класу.

Клас неоднорідний по успішності. Є учні, що важко сприймають новий матеріал, але більшість учнів мають високі успіхи у вивченні англійської мови. Учні цього класу непогано володіють навичками індивідуальної та роботи в групах. Все це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологійдля використання на уроці.

  1.  Місце даного уроку у темі, що вивчається, формулювання цілей уроку:


Даний урок є систематизуючим по темі « Я моя сімя, мої друзі.». На попередніх уроках учні працювали над лексикою з теми «My Family», удосконалювали навички читання та повторювали присвійний займенник.

Цілі уроку:

 

  Ознайомити з новими ЛО.

 Удосконалювати вміння читати.

 Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

 Розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення.

 Виховувати повагу до членів своєї родини

 Організація уроку:

Для виконання цілей уроку були обрані наступні пасивні, активні методи навчання: метод монологічного висловлювання, метод практичного використання знань, індивідуальна робота, робота в групах, гра.
Щоб залучити учнів до навчання необхідні все нові й нові форми організації уроку, де за основу береться пізнавальний інтерес учнів, а вчитель являється лише каталізатором, котрий посилює цей інтерес. Виходячи з цього на уроці були використані наступні форми роботи с учнями: 
 

  • Використовуються картки з різноманітними вправами

    Фронтальна робота, як найбільш ефективна з точки зору психологічного комфорту учнів на уроках;
  • Індивідуальна робота, що дозволяє дати посильне завдання слабо встигаючим учням;
  • Проектна робота, що в свою чергу являється продуктом групової роботи на уроці.


Така форма організації учбової діяльності на уроці суттєво підвищує мотивацію навчання, ефективність та продуктивність учбової діяльності, забезпечує роботу всього класу, дозволяє учням розкрити свої здібності. Обрані форми та методи ведення уроку відповідали завданням уроку, характеру та змісту учбового матеріалу, рівню знань, умінь та навичок учнів. 

Структура уроку дозволяє логічно підвести учнів до монологічного висловлюванню по темі уроку, так як на підготовчому етапі було відпрацьовано весь необхідний лексико-граматичний матеріал: слова й вирази по темі, правила використання присвійних займенників і утворення присвійного відмінку.

 

На протязі уроку учні були поділенні на групи для створення командного духу при виконанні завдання де уні повинні були написати членів родини використовуючи переплутанні літери. Така робота сприяє формуванню вмінь брати на себе відповідальність та відповідати за результати своїх дій, вмінь працювати в групі.

 

Для створення максимально комфортних умов роботи на уроці було представлено необхідні матеріали: магнітофон, аудіо запис, підручники, роздатковий матеріал по темі. Чи вдалося вирішити поставлені задачі, досягти запланованих результатів уроку, при цьому уникнувши перенавантаження учнів?


Вважаю, що вдалося досягти запланованих результатів уроку, вирішити поставлені задачі. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів учбової діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: високий інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально учбових умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння іноземною культурою (розвиток фонематичного слуху, розвиток уяви, бажання самостійно висловлюватись, незалежно від мовленнєвої підготовки), достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням нетрадиційних методів роботи на уроці. 

 

docx
Додано
19 листопада 2018
Переглядів
2215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку