самоаналіз виховного зпходу

Про матеріал
Самоаналіз виховного заходу. Виховний захід проводився, як класна година. Метою заходу було виховання почуття в учнів справжньої дружби та запобіганню агресії. Віковий захід повністю відповідав віковим та індивідуальним особливостям учнів. Матеріал був підібраний добре. Учні з цікавістю брали активну участь в бесіді. У підготовку заходу входив добір матеріалу: малюнок дерева на ватмані, вирізані зелененькі листочки, яблучка та квіточки, аркуші А4, ручки або олівці, клубок ниток, малюнки з різними емоціями.
Перегляд файлу

Самоаналіз виховного заходу у 7 класі

на тему Виховний захід для  учнів 7 класна тему: "Життя яскраве без агресії"

 

Мета:

• навчальна: запобігання і подолання агресивної, конфліктної поведінки підлітків;

• розвивальна: формування відчуття емпатії (розуміння емоційного стану іншої людини за допомогою співпереживання, проникнення в його суб'єктивний світ), уміння оцінювати ситуацію і поведінку тих, що оточують;

• виховна: вчення "ненапрямленим" способам подолання власних негативних емоцій, станів і прийомам регуляції психічної рівноваги.

Вид діяльності: пізнавальний

Клас: 7

Місце проведення: класна кімната

Дата проведення: 01.11.2020

Виховний захід був проведений мною першого листопада в 7 класі.

Виховний захід проводився, як класна година. Метою заходу було виховання почуття  в учнів справжньої дружби та запобіганню агресії.

Віковий захід повністю відповідав віковим та індивідуальним особливостям учнів. Матеріал був підібраний добре. Учні з цікавістю брали активну участь в бесіді.

У підготовку заходу входив добір матеріалу: малюнок дерева на ватмані, вирізані зелененькі листочки, яблучка та квіточки, аркуші А4, ручки або олівці, клубок ниток, малюнки з різними емоціями.

Учні дуже емоційно обговорювали проблеми в спілкуванні з однолітками.

Після виховного заходу діти зрозуміли наскільки важливо уникати агресію.

При підготовці до виховного заходу велика допомога була з сторони учнів. Це була хороша організація класу та участь під час проведення виховного заходу.

Я  вважаю, що при проведення виховного заходу, постала така проблема, як невміння деяких учнів уважно ставитися один до одного та допомагати у важку хвилину. Не вдалося почути їхню точку зору, стосовного того, чи потрібно один одному. Можливо, це сталося через те, що в класі дружать переважно окремими групками.

Методика проведення виховного заходу відповідала завданням навчально-виховного процесу, а також інтересам учнів.

На мою думку, мету вдалося реалізувати, тому що під час проведення виховного заходу, більшість учнів активно обговорювали між собою отриманні результати самоаналізу, а після закінчення виховного заходу всі учні залишились задоволеними.

Важливість проведення виховного заходу такого типу полягаю у тому, що учні мають можливість весело проводити час, а також завдяки певним завданням пізнавати себе та контролювати свої емоції.

У майбутньому, при проведенні таких заходів, слід звернути увагу на тих учнів, які є менш комунікабельні та більш конфліктні та намагатися залучати їх в якнайбільшу роботу класу.

У висновку хочеться додати, що з учнями потрібно психологічні вікові  заходи, адже для підлітків, це надзвичайно актуальна тема на даний час:

навчитися  "ненапрямленим" способам подолання власних негативних емоцій, станів і прийомам регуляції психічної рівноваги.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Смик Ірина
Додано
14 листопада 2020
Переглядів
8834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку