Самоаналіз виховного заходу у 7 класі
на тему Виховний захід для учнів 7 класна тему: "Життя яскраве без агресії"
Мета:
• навчальна: запобігання і подолання агресивної, конфліктної поведінки підлітків;
• розвивальна: формування відчуття емпатії (розуміння емоційного стану іншої людини за допомогою співпереживання, проникнення в його суб'єктивний світ), уміння оцінювати ситуацію і поведінку тих, що оточують;
• виховна: вчення "ненапрямленим" способам подолання власних негативних емоцій, станів і прийомам регуляції психічної рівноваги.
Вид діяльності: пізнавальний
Клас: 7
Місце проведення: класна кімната
Дата проведення: 01.11.2020
Виховний захід був проведений мною першого листопада в 7 класі.
Виховний захід проводився, як класна година. Метою заходу було виховання почуття в учнів справжньої дружби та запобіганню агресії.
Віковий захід повністю відповідав віковим та індивідуальним особливостям учнів. Матеріал був підібраний добре. Учні з цікавістю брали активну участь в бесіді.
У підготовку заходу входив добір матеріалу: малюнок дерева на ватмані, вирізані зелененькі листочки, яблучка та квіточки, аркуші А4, ручки або олівці, клубок ниток, малюнки з різними емоціями.
Учні дуже емоційно обговорювали проблеми в спілкуванні з однолітками.
Після виховного заходу діти зрозуміли наскільки важливо уникати агресію.
При підготовці до виховного заходу велика допомога була з сторони учнів. Це була хороша організація класу та участь під час проведення виховного заходу.
Я вважаю, що при проведення виховного заходу, постала така проблема, як невміння деяких учнів уважно ставитися один до одного та допомагати у важку хвилину. Не вдалося почути їхню точку зору, стосовного того, чи потрібно один одному. Можливо, це сталося через те, що в класі дружать переважно окремими групками.
Методика проведення виховного заходу відповідала завданням навчально-виховного процесу, а також інтересам учнів.
На мою думку, мету вдалося реалізувати, тому що під час проведення виховного заходу, більшість учнів активно обговорювали між собою отриманні результати самоаналізу, а після закінчення виховного заходу всі учні залишились задоволеними.
Важливість проведення виховного заходу такого типу полягаю у тому, що учні мають можливість весело проводити час, а також завдяки певним завданням пізнавати себе та контролювати свої емоції.
У майбутньому, при проведенні таких заходів, слід звернути увагу на тих учнів, які є менш комунікабельні та більш конфліктні та намагатися залучати їх в якнайбільшу роботу класу.
У висновку хочеться додати, що з учнями потрібно психологічні вікові заходи, адже для підлітків, це надзвичайно актуальна тема на даний час:
навчитися "ненапрямленим" способам подолання власних негативних емоцій, станів і прийомам регуляції психічної рівноваги.