2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Самопідготовка з української мови

Про матеріал

Розроблена самопідготовка в 4 класі на тему " Часи дієслів".Використані новітні технології, ІКТ та інтерактивні. Даний матеріал буде корисним для педагогів ГПД та і для вчителів початкових класів.


Перегляд файлу

Тема: Часи дієслів. Змінювання дієслів за часами.

Мета: актуалізувати та розширити знання учнів про час дієслів; вдосконалювати вміння визначати час дієслів, утворювати різні часові форми, розвивати вміння анілізувати, робити висновки,співвідносити їх із правилом,виховувати уважність в роботі.

Хід заняття

І. Організація учнів. Мотивація навчальної діяльності.

На цьому занятті діти

Треба уважно працювати.

Щоб змогли на всі питання

Повні відповіді давати.

  • А щоб все у нас вдалося, давайте пригадаємо наш девіз:

Не просто слухати, а чути,

Не просто дивитись , а бачити.

Не просто відповідати , а міркувати

Дружно і плідно працювати.

« Світлофор настрою»

  • З яким настроєм ви сьогодні прийшли до школи?
  • Чи змінився ваш настрій протягом дня?
  • Кому ви б подарували свій настрій?

Отже бажаю вам хорошого настрою, а гостям нашим приємних вражень.

Працювати ми будемо за таким планом:

1. Гра «Мозкова атака»

2.Перегляд мультфільму

3.Складання опорної схеми.

4.Попроцюємо в малих групах

5.гра « Посели в будиночки»

6.гра « Загублене прислів’я»

7.Робота в групах

8 .Виконяння домашнього завдання

ІІ. Актуалізація опорних знань

Бесіда: - Що нового ви дізналися на уроці?

  • Що вийшло найбільш вдало?
  • Хто був найактивніший?
  • Кому потрібна допомога ?

1 Мозкова атака

-Що таке дієслово?

- На які питання відповідає дієслово?

- Яким членом речення найчастіше виступає?

- Початковою формою дієслова є……

- ти, вкінці неозначеної форми дієслова називається…….

2. Перегляд мультфільму.

- Про яку граматичну ознаку дієслова згадується в даному мультфільмі?

- Як змінюються час дієслів?

3. Складання опорної схеми

- На яку дію вказує минулий час? Яке ми можемо поставити запитання*

- На яку дію вказує теп.час? Яке ми можемо поставити запитання?

- На яку дію вказує майб.час?

4. Робота в малих групах

Учні читають правило. Порівнюючи зі схемою.

  • Чи відповідає дана схема правилу?

5. Гра « Посели в будиночки»

І.р – мин.час

ІІ р. – теп.час

ІІІ р. – майб.час

6. гра « Загублене прислів’я»

Учні в парах складають прислів’я.

  • Назвіть дієслова в даному реченні?
  • В якій формі вони записані?
  • Чи можна дієслова неозначеної форми замінити в часову форму?

Хто вміє вінок плести  – той вміє життя любити.

Любити – любив – любить – любитиме

  • Як ви розумієте дане прислів’я ?

Віночок, сплетений з квіточок і трав, оздоблений яскравими стрічками, — один з найдавніших українських символів. Образ української дівчини неможливий без гарно увінчаної квітами голови. Та мало хто сьогодні знає, що це не тільки чудова прикраса, яка формує естетичний зовнішній вигляд юної українки, а перш за все — важливий елемент — символ українського життя.

7.Гра « Редактори»

В ніч на Івана Купала дівчата сплітати по два віночки. Нести до річки й один вінок із запаленою свічкою пускати на воду.  Куди доплити вінок, там і їхня доля.

І. гр.. – в мин.час                             ІІ гр..теп.час

ІІ гр.. – в майб.час

Розбір та виконання домашнього завдання

Впр.285 – 1 завдання виконують колективно.

2 завдання диференційовано .

Додаткове завдання ( скласти з даних слів речення в часових формах)

Гра « Незакінчене речення»

Я на занятті навчився                

Я на занятті дізнався

Я на занятті пригадав

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку