Дана розробка містить матеріали для проведення самостійної роботи з математики у 5 класі на тему "Вимірювання довжин відрізків". Самостійна робота складається з 2-ох варіантів та включає в себе як завдання для самостійної побудови відрізків, так і роботу з готовими малюнками.
Самостійна робота «Вимірювання довжин відрізків»
Варіант 1
1.Накресліть відрізок PQ і позначте на ньому точки М і N. Запишіть усі утворені відрізки з кінцями в точках Р, М, N, Q. Виміряйте довжини відрізків MN і PN.
2. Побудуй відрізки AB, CD, EF, KL так, щоб AB = 7 см, CD = 6 см 2 мм, EF = 5 см 7 мм, KL = 4 см 4 мм.
3. Запиши всі відрізки, які зображено на рисунку 6.
4. Виміряй довжини відрізків. Який відрізок найдовший, який – найкоротший?
Рис.1
5. Виміряй довжину відрізка АВ на рис.1. Побудуй у зошиті відрізок: а) KL, що дорівнює відрізку АВ; б) MN, коротший від відрізка АВ; в) PQ, довший за відрізок АВ.
Самостійна робота «Вимірювання довжин відрізків»
Варіант 2
1. Накресліть відрізок NK і позначте на ньому точки Z і Р. Запишіть усі утворені відрізки з кінцями в точках N, Z, Р, К. Виміряйте довжини відрізків ZK і NP.
2. Побудуй відрізки AB, CD, EF, KL так, щоб AB = 9 см, CD = 4 см 3 мм, EF = 7 см 8 мм, KL = 6 см 6 мм.
3. Запиши всі відрізки, які зображено на рисунку 7.
4. Виміряй довжини відрізків. Який відрізок найдовший, який – найкоротший?
Рис.1
5. Виміряй довжину відрізка ОН на рис.1. Побудуй у зошиті відрізок: а) KL, що дорівнює відрізку ОН; б) MN, коротший від відрізка ОН; в) PQ, довший за відрізок ОН.