Сценарій батьківських зборів у ІІ молодшій групі ДНЗ

Про матеріал
Батьківські збори у ІІ молодшій групі «Ми раді знайомству!». Мета зборів: 1. Налагодження взаємодії дошкільного закладу з батьками. 2. Створення дружніх і доброзичливих стосунків між батьками групи. 3. Спонукати батьків до вільного невимушеного спілкування. 4. Формувати у батьків модель позитивних стосунків з дітьми. 5. Створити ситуацію позитивного настрою.
Перегляд файлу

Батьківські збори у ІІ молодшій групі «Ми раді знайомству»

 

На вході в групу батькам пропонується заповнити газету «Ми хочемо, щоб наші діти стали ...». Сідають на стільці, розставлені по колу. У кожного на стільці лежить буклет «Правила для батьків»

 

 

І. Здрастуйте шановні батьки!

Ми дуже раді бачити всіх Вас в нашому дитячому садку.

Хочеться привітати вас, з тим, що ваші дітки перейшли з ясельного віку в дошкільний. А це значить, що вони подорослішали і у них починається новий етап в житті. Щоб цей перехід з ясельного віку в дошкільний пройшов найбільш комфортно ми з Вами повинні співпрацювати і бути єдиним цілим в питаннях, що стосуються виховання дитини. Яким повинен бути наш союз, що ми, дорослі, можемо зробити для дітей, щоб їх життя в групі було радісним і цікавим? Про це піде предметна розмова на цій зустрічі.

Але спочатку, не дарма ж наша зустріч називається «Ми раді знайомству»,  давайте познайомимося ближче.

 

(Звучить приспів пісні «Посмішка»).

Нехай слова відомої пісні зроблять нас більш розкутими, змусять посміхнутися, бо це є важливою умовою при зустрічі і знайомстві.

Проводиться тренінгова вправа «Клубочок».

 

Я візьму ось цей чарівний клубок, який допоможе нам пізнати один одного. І так спочатку представимося ми вихователі, а потім слово Вам, дорогі батьки. Я передаю клубочок Вам, обмотайте навколо пальчика ниточку, трохи розкажіть про себе, про те, що Ви чекаєте від дитячого садка, які побажання вихователям Ви хотіли б озвучити і передайте клубочок наступному!

Подивіться, будь ласка, кожен з нас з'єднаний ниточкою, не просто ниточкою, а ниткою, яка нас буде пов'язувати протягом декількох років. Наша нитка повинна бути настільки міцною, наскільки це можливо заради здоров'я і щастя наших дітей. Адже не треба забувати, що батьки - це головні вихователі, а дитячий садок створений в допомогу батькам.

 

У нашій групі 32 чудових , неповторних, талановитих, непосидючих дітинки, з них - 17 гарненьких дівчат,  15 - чудових та міцних хлопчиків.

Ми з вами познайомилися і тепер з хорошим настроєм переходимо до серйозних питань.

Дуже важливо, щоб ви, люблячі батьки, знаходилися поруч зі своїми дітьми. Нам належить разом радіти і долати труднощі, дорослішати і вчитися. Вчитися - це значить вчити самих себе. Як правило, разом з дітьми навчаються і їх мами і тата, бабусі і дідусі.

Подивіться на нашу чудову газету. Чого ж батьки очікують від своїх дітей?................

 

Ваші мрії здійсняться, якщо ми з вами будемо працювати в тісному контакті.

 

ІІ. Виступ вихователя: «Вікові особливості психічного розвитку дітей 3 - 4 років.»

 

 

Вікові особливості дітей 3 - 4 років.

А чи добре знаєте ви свою дитину? Звичайно, відповість кожен батько. Ми займаємося своїми дітьми з народження. Ми годуємо своїх дітей, купаємо, одягаємо, укладаємо спати, вчимо робити перші кроки і говорити.

 

Дитині 3 роки. Це важливий рубіж в її житті - перехід від раннього до дошкільного дитинства. Вона піднімається на новий щабель, вже можна задуматися над її подальшою долею, і над тим, що можна зробити для того, щоб вона виросла чесною, розумною і щасливою.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Коментарі до презентації

самостійність

До трьох років вже добре розвинена координація рухів, руки стають більш слухняними. З'являється новий набір інструментів пізнання, мислення такий як, вміння знаходити подібності та розходження, порівнювати, аналізувати. І дитина намагається цим користуватися і це проявляється в самостійності.

Самостійність проявляється у всіх сферах життя і діяльності дитини.

Зволікання у формуванні самостійності призводить до появи у дітей капризів, впертості, бездіяльності, ліні, в тому числі і розумової: діти сподіваються, що все для них і за них повинні робити оточуючі.

Умови, при яких розвивається самостійність прості, але тільки треба запастися часом, терпінням і проявити мудрість.

гра

Гра до 3 років носить характер маніпуляції з однією іграшкою. Малюк зазвичай безцільно возить туди-сюди машину, не знаходячи їй більшого застосування, він її швидко кидає, вимагає нову іграшку. Чому? Та тому, що його життєвий досвід малий. А в цьому віці 3-4 років ігри стають різноманітними.

Вік чомучок.

Якщо раніше пізнання світу відбувалося спонтанно, наприклад, привернув увагу жук, який попався на очі. Дитина його розглядає, поки увага її  не перемикається на щось інше.

Тепер вже дитина починає розуміти, що предмети або явища не такі прості, як йому здавалося раніше. У нього з'являються нові і все більш глибокі пізнавальні інтереси. Дитина починає вивчати предмети, намагаючись проникнути в їх будову і сутність. Але їй мало цих відомостей, і вона звертається до дорослих: "Чому?" "Як?"

Тут важливо пам'ятати, що двигуном пізнання, мислення є подив. Дивуючись чомусь, ви змушуєте дитину до пізнавальної активності. І від вас залежить, яка це буде пізнавальна активність висока або низька. Діти з низькою пізнавальною активністю відрізняються тим, що їм нічого не цікаво, ні грати, ні займатися, ні читати, ні спілкуватися.

 

У дошкільний період дуже важливо, щоб у дитини розвивалося позитивне усвідомлення себе - почуття власної гідності, формування якої залежить від умов життя і виховання, перш за все в сім'ї. Найголовніші слова, які потрібно сказати своїй дитині: "Я тебе люблю, ми поруч, ми разом, ми все подолаємо" і, звичайно ж, довіряти своїй дитині.

Під час перебування дитини в дитячому садку ми всі (діти, педагоги та батьки) складаємо трикутник, на чолі трикутника стоїть дитина. Вона, пізнаючи нове, відкриває саму себе (що я вмію, можу, на що здатна). Завдання дорослих - допомогти їй в цій нелегкій справі, не слід забувати і про соціум, який відіграє велику роль у розвитку дитини.

Як ви думаєте, що станеться з триногим табуретом, якщо підломилися одна ніжка? (Правильно, він впаде).

Звідси висновок, що нам належить об'єднати наші зусилля для того, щоб дітям було комфортно і цікаво в дитячому саду.

Працювати ми будемо за програмою «Дитина в дошкільні роки». Детально, який обсяг знань, умінь і навичок по кожному розділу, ви знайдете в цій папочці. Вона буде для вас орієнтиром, що повинні діти знати і вміти в даному віці.

Будуть наступні заняття:_________________________________________________

Розклад знаходиться на стенді «Інформація для батьків».

Заняття тривають у 2 молодшій групі 10-15 хвилин. Заняття проводяться в цікавій ігровій формі. На заняттях ми дітей знайомимо, даємо уявлення про навколишній світ, а у вас, шановні батьки, є унікальна можливість в особистому контакті з дитиною, на практиці, ці знання закріпити і збагатити.

 

ІІІ. А зараз давайте безпосередньо познайомимося з садочком та групою, в яку ви привели своїх дітей.

 

Почнемо з ранкового прийому. Ранковий прийом здійснюється з 7.30 до 8.00. Намагайтеся налаштовувати дитину на позитив з вечора, вчасно укладайтеся спати, вставайте бадьорими і добрими, щоб не вести дитину на «муки», дотримуйтесь одного дуже важливого правила: віддаєте її в руки вихователя і спокійно йдіть. Чим довше будете жаліти і прощатися, тим більше вона буде вимагати від вас жалю, вередувати. О 9.00 починається освітня діяльність, засмучення і розлади від прощання з батьками повинні бути забуті до цього часу.

Встигайте приходити до початку гімнастики, переодягнути дитину, якщо хочете поспілкуватися з вихователем, то приходьте ще раніше. Але якщо з якихось причин не виходить, то дитину не залишайте одну ні в роздягальні, ні в групі до приходу вихователів - чекайте обов'язково. Охайний вигляд, застібнутий на всі ґудзики одяг і взуття; білизна, одяг та інші речі повинні бути промарковані.

Чисті ніс, руки, підстрижені нігті; дитина підстрижені і ретельно розчесана. В шафі повинні бути змінні речі: груповий одяг, запасний (на випадок якщо забруднить, носові хустки, запасні трусики і маячки, головні убори, шкарпетки (вулиця - група)).

Настійно не рекомендуємо одягати дитині золоті та срібні прикраси, давати з собою дорогі іграшки.

Просимо Вас не давати дитині з собою жувальну гумку, смоктальні цукерки, чіпси і сухарики, дрібні іграшки, гроші, дівчатам косметику.

Особливу увагу приділяти тому, що б діти не приносили, іграшки які викликають агресію, це зброя, ляльки з злим обличчям.

Ви зобов'язані привести здорову дитину! Недолікована дитина не тільки захворіє сама, але і заразить здорових дітей!

Просимо Вас своєчасно повідомляти про причини невідвідування дитиною я/с. Якщо дитина захворіла - відразу повідомте про хворобу.

Гігієнічні процедури. У нашій групі є окрема кімната особистої гігієни. У кожної дитини свій рушник, який вони знаходять по картинці. Ми вчимо дітей закочувати рукавчики, акуратно мити руки, правильно користуватися милом, насухо витирати руки рушником, вішати рушник на своє місце.

Сніданок обід. Столи і стільці відповідають зросту дитини. За таким столом діти у нас снідають, обідають і вечеряють.

Формуємо навички їжі: навчаємо не кришити хліб, не проливати їжу, пережовувати їжу із закритим ротом, вчимо правильно користуватися ложкою, серветкою, не виходити з-за столу, не дожувавши їжу, дякувати. Вчимо правильно сидіти за столом. (Запитати про лівшу, правшу). У другій половині року почнемо навчати дітей користуватися виделкою. Намагайтеся не спізнюватися на сніданок. Ми не маємо права тримати залишки їжі в недозволений час, розводити мікроби, давати дітям їжу невідповідної t.

Прогулянка. Ми вчимо дітей одягатися і роздягатися у певній послідовності при невеликій допомоги дорослого. Велика увага приділяється тому, щоб діти роззувалися і взувалися за межами килима! У взутті по килимку - МИ НЕ ХОДИМО. Речі акуратно вішаємо і складаємо в шафу. Вчимо розстібати ґудзики, розв'язувати шнурки. Давайте дітям більше самостійності, щоб одягалися самі.

 

Ми вчимо дітей шикуватися парами і паровозиком.

На прогулянці ми: Спостерігаємо за природою. Граємо самостійно й організовано. Виконуємо посильна праця. Проводимо роботу з розвитку рухів.

Сон. Перед тихою годиною ми так само привчаємо дітей роздягатися у певній послідовності, акуратно вішати речі на стілець. Переконливе прохання до Вас хоча б раз в день дайте можливість дитині самій одягнутися, роздягнутися, структуруйте свій час для того, щоб могли це спокійно встигнути або вдома, або в д / саду, інакше розвивається елементарна лінь, мотивація до самостійності пропадає геть.

 

Взуття в групі повинно бути за розміром, зручним, не зовсім закритим, тому що ноги потіють. Потіють діти і під час сну в піжамах, цілком достатньо для сну трусиків і маєчки. Необхідне взуття для фізкультурних та музичних занять – чешки, обов’язково підписані. Для розваг і ранків повинен бути святковий одяг, який приноситься перед святами.

Не забувайте про своєчасну оплату за д / сад, ми не повинні випрошувати квитанції, можемо просто не брати дітей без оплати.

Окреме питання - іграшки з дому: якщо ви даєте дитині в д / сад іграшку з дому, будьте готові, що вона може загубитися, зламатися або ж дитина прийде з синцем-подряпиною, так як вона може не домовитися з іншими дітьми, відстоювати право на свою іграшку кулаками. Іграшка повинна бути безпечною, без шерсті, чистою.

 

ІV. Практично все що в групі - це спадок від дітей попередньої групи випускників, та щоб предметно-розвиваюче середовище і іграшки відповідали віку наших дітей треба прикласти деякі зусилля.

  • канцелярські товари (для занять);
  • іграшки
  • павільйон на майданчику.

 

Ваше бажання нам допомогти у вихованні та організації цікавого життя дітей дає можливість сподіватися, що ніхто не залишиться в стороні. У цьому нам дуже допоможе батьківський комітет.

 (Вибір батьківського комітету)

У висновку хочеться сказати: "Діти - це щастя, створене нашою працею! "І побажати один одному успіху в нашій нелегкій справі.

Что такое счастье?

Таким простым вопросом пожалуй,

Задавался не один философ.

А на самом деле счастье это просто.

Начинается оно с полуметра роста.

Это распашонки, пинетки и слюнявчик,

Новенький описанный мамин сарафанчик.

Рваные колготки, сбитые коленки,

Это разрисованные в коридоре стенки.

Счастье это мягкие теплые ладошки,

За диваном фантики, на диване крошки.

Это целый ворох сломанных игрушек,

Это постоянный грохот погремушек.

Счастье это пяточки босиком по полу.

Градусник под мышкой, слезы и уколы.

Ссадины и раны, синяки на лбу,

Это постоянное что? да почему?

Счастье это санки, снеговик и горка.

Маленькая свечка на огромном торте.

Это бесконечное «Почитай мне сказку»,

Это ежедневные Хрюша со Степашкой.

Это теплый носик из-под одеяла,

Заяц на подушке, синяя пижама.

Брызги по всей ванной, пена на полу.

Кукольный театр, утренник в саду.

Что такое счастье? Проще нет ответа.

Оно есть у каждого – это наши дети.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Личная Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Еретик Татьяна
    дякую за гарні підказки для проведення батьківських зборів
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0