ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ СУХОМЛИНСЬКИЙМета зборів:з'ясувати уявлення батьків про організацію навчальної роботи дітей вдома;ознайомити батьків із гігієнічними вимогами до підготовки та виконання домашніх завдань;надати рекомендації батькам щодо того, як формувати у дітей навички самоконтролю, вміння працювати самостійно.
Номер слайду 5
Наше завдання — привчити дитину працювати правильно, не шкодячи здоров'ю, оскільки навчання — це головна праця школяра.
Номер слайду 6
"Домашка" - це те, що заважає бідним дітям вільно дихати після закінчення шкільних занять.
Номер слайду 7
ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ СУХОМЛИНСЬКИЙДомашнє завдання потрібно для того, щоб учні закріпили нові знання, потренувалися у виконанні простих і складних завдань, перевірили себе. Воно необхідне, тому що розвиває навички самостійної роботи.
Номер слайду 8
Гра «Ваша думка»Наша дитина виконує домашнє завдання... Наша дитина має спеціальне місце, де вона... Самостійно впорається із завданнями... Виконує з труднощами... Ми надаємо допомогу дитині у виконанні домашніх завдань. Ця допомога полягає у.. Коли дитина виконує домашні завдання, ми... Якщо дитина виконала завдання неохайно... Наша дитина починає виконання домашніх завдань із...
Номер слайду 9
Уроки повинні бути зроблені завжди, і зроблені добре! Виправдання не приготування уроків немає і не може бути – це необхідно дати зрозуміти школяреві з перших же днів занять!
Номер слайду 10
Правильно роблять ті батьки, які з початку шкільного навчання дають дитині зрозуміти, що за своєю важливістю уроки знаходяться на одному рівні з найсерйознішими справами, якими зайняті дорослі.
Номер слайду 11
Якщо ви вирішили допомагати дитині в приготуванні домашніх завдань, варто запастися терпінням і вигадкою, щоб перетворити заняття не в болісну процедуру, а в захоплюючий спосіб спілкування і пізнання, що приносить справжнє задоволення і користь дитині і вам.
Номер слайду 12
Пункт "Не можу, не знаю, не вмію" Пункт "Можу, знаю і вмію!"
Номер слайду 13
Важливою умовою успiшного виконання домашнiх завдань є визначений сталий час для цiєї роботи: дитина швидше входить в роботу, легше засвоює навчальний матерiал. Тому доцiльно починати виконувати їх в один i той самий час.
Номер слайду 14
Учень повинен мати постiйне, добре освiтлене робоче мiсце, найкраще окремий столик і поличку для книжок. Свiтло на стiл повинно падати злiва.
Номер слайду 15
До початку роботи учень має вiдiбрати всi необхiдні навчальні прилади, книжки та зошити, правильно розташувати їх на столi: забрати іграшки, вироби з пластилiну тощо, вимкнути радiо i телевізор.
Номер слайду 16
З якого предмету слiд починати пiдготовку?
Номер слайду 17
Таблицю множення повісьте над робочим столом, у куточку відпочинку і вчіть за нею і множити, і ділити одночасно. Випереджайте школу, вчіть всю таблицю. Задачі навчайте читати і уявляти те, про що йдеться. Якщо дитина не може впоратися із задачею, то покажіть, як це зробити за допомогою наочності, моделі, розв'язання іншої задачі.
Номер слайду 18
Один раз дитина читає сама. Потім переказує Вам прочитане. Якщо перекаже неточно певне місце тексту, то нехай перечитає ще раз. Обов'язково читайте з дитиною книжки вголос, по черзі, а де можливо, по ролях.
Номер слайду 19
Якщо у дитини виникли труднощі, виконайте з нею завдання усно, але не пишіть у підручнику ані букв, ані слів. Під час письмового виконання дитина ще раз усе пригадає. Вийдіть із кімнати, доки вона не виконає завдання. Не стійте за спиною.
Номер слайду 20
Привчайте навчатися не лише за підручником. Виписуйте журнали, купуйте додаткову літературу, користуйтеся і навчайте дитину користуватися довідковою літературою. Із періодичних видань робіть вирізки, добірки за темами впорядковуйте у папках. Це знадобиться у наступні роки навчання.